اخبار سینما و انیمیشن خبر

سری جدید کمیک آلتیمیت اسپایدرمن منتشر می‌شود

جاناتان هیکمن، یکی از نویسنده‌های مشهور کمیک، موظف شده که مجموعه جدید کمیک‌های آلتیمیت یونیورس را با برایان هیچ خلق کند. در همین راستا اعلام شده که در اولین بخش از این مجموعه، شاهد بازگشت آلتیمیت اسپایدرمن هستیم.

اولین شماره از مجموعه تازه Ultimate Spider-Man قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ (۱۱ دی تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲) منتشر شود. در این اثر جاناتان هیکمن با مارکو ککتو که اخیرا کمیک‌های Daredevil را در کنار چیپ زیدارسکی به پایان رسانده، همکاری می‌کند. مارول تا‌کنون جزئیات بیشتری از سری جدید آلتیمیت اسپایدرمن ارائه نکرده است. با این حال ناشر این مجموعه وعده داد که در جریان رویداد کامیک کان نیویورک اطلاعات بیشتری را با علاقه‌مندان به اشتراک می‌گذارد.

یکی از دشمنان قدیمی مرد عنکبوتی بالاخره به دنیای سینمایی خواهد آمد

اولین سری Ultimate Spider-Man در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. در این مجموعه برایان مایکل بندیس و مارک بگلی اقدام به تغییر ریشه‌های مرد عنکبوتی، شخصیت‌های مکمل و دشمنان آن‌ها کرده و فضایی مدرن‌تر را به تصویر کشیدند.

کل مجموعه Ultimate Universe برگرفته از آلتیمیت اسپایدرمن بوده که در کنار دنیای اصلی مارول، همچنان هویت مستقل و جداگانه خود را حفظ کرده است. آلتیمیت یونیورس تاثیر زیادی روی دنیای سینمایی مارول داشته و بسیاری از عناصر این مجموعه در MCU مورد استفاده قرار گرفته است. برای مثال می‌توان به انتخاب ساموئل ال جکسون برای نقش نیک فیوری اشاره کرد. پیش از این از چهره این بازیگر برای نقش مذکور در Ultimate Universe استفاده شده بود.

سری جدید آلتیمیت اسپایدرمن
مجموعه آلتیمیت یونیورس و آلتیمیت اسپایدرمن تغییرات مختلفی را در شخصیت‌های شناخته‌شده مارول از جمله مرد عنکبوتی اعمال می‌کنند

مجموعه آلتیمیت یونیورس در سال ۲۰۱۵ و با انتشار شماره پنجم کمیک Ultimate End به پایان رسید. پس از این اتفاق، شخصیت مایلز مورالس که به عنوان جانشین پیتر پارکر در Ultimate Universe معرفی شده بود، در قالب کمیک‌های Secret Wars وارد دنیای اصلی مارول شد.

وجود ۶۵ لباس مختلف در بازی اسپایدرمن ۲ و امکان شخصی‌سازی آن‌ها

جاناتان هیکمن و مارکو ککتو پیش از این در کنار هم یک داستان از مرد عنکبوتی را خلق کرده‌اند. این داستان کوتاه که با نام You Get It شناخته می‌شود، به عنوان بخشی از شماره هزارم مجموعه آنتولوژی Amazing Fantasy Vol 1 منتشر شد. در این داستان پیتر پارکر با سایر نسخه‌های اسپایدرمن مواجه شده که همگی با تراژدی‌های او و مشکلات زندگی به عنوان مرد عنکبوتی هم‌دردی می‌کنند.

شرکت مارول اعلام کرده که با انتشار اولین شماره از سری جدید آلتیمیت اسپایدرمن و شروع مجموعه تازه Ultimate Universe، کمیک فعلی جاناتان هیکمن و برایان هیچ یعنی Ultimate Invasion به پایان می‌رسد. نظر شما در مورد انتشار کمیک‌های جدید Ultimate Spider-Man چیست؟ آیا قصد خواندن آن‌ها را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابوالفضل
پاسخ

اخ جون بالاخره ❤️❤️