آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازیکن ماینکرافت مدل واقعی یک روستایی را از کاغذ ساخت

یکی از بازیکنان خلاق ماینکرافت با استفاده از کاغذ مدلی به اندازه واقعی از یکی از محبوب‌ترین موجودات بازی یعنی روستایی ساخته است که بسیار شگفت‌انگیز و در عین حال دقیق به نظر می‌رسد. روستایی‌ها در بازی ماینکرافت به اندازه شخصیت بازیکن هستند و نزدیک‌ترین موجودات به انسان در بازی به شمار می‌روند. آن‌ها به طور مسالمت‌آمیز در روستاها زندگی می‌کنند و یکی از پرکاربردترین NPCهای بازی هستند. این بازیکن خلاق با استفاده از کاغذ مدلی ساخته که اندازه و ظاهر آن بسیار شبیه یک روستایی واقعی است. وی در کنار مدل نیز ایستاده تا مقیاس آن را به خوبی نشان دهد.

بافت، رنگ و ابعاد دست‌ها، بدن، لباس و صورت روستایی به طور دقیق و وسواسی ساخته شده است. حتی با وجود حجمی بلوکی و پیکسلی، اندازه این مدل دقیقاً مثل یک روستایی واقعی در بازی است و همین موضوع باعث شده طرفداران آن را بسیار رئالیستیک ارزیابی کنند. این پست در صفحه ردیت رسمی ماینکرافت با واکنش‌های بسیار مثبتی از سوی کاربران مواجه شد. بسیاری از آن‌ها سازنده‌ی این مدل با جزئیات دقیق را شناختند که یک خالق محتوا و هنرمند کاغذبافی به نام توبین جیکوبز است. او برای ساختن مدل‌های کاغذی با جزئیات بالا از شخصیت‌های مختلف در دنیای بازی‌های ویدئویی، انیمه، فیلم و سریال‌های محبوب و دیگر آثار فرهنگ پاپ شهرت دارد.

یکی از بازیکنان خلاق ماینکرافت با استفاده از کاغذ مدلی به اندازه واقعی از یکی از محبوب‌ترین موجودات بازی یعنی روستایی ساخته است که بسیار شگفت‌انگیز و در عین حال دقیق به نظر می‌رسد. روستایی‌ها در بازی ماینکرافت به اندازه شخصیت بازیکن هستند و نزدیک‌ترین موجودات به انسان در بازی به شمار می‌روند
یکی از بازیکنان خلاق ماینکرافت با استفاده از کاغذ مدلی به اندازه واقعی از یکی از محبوب‌ترین موجودات بازی یعنی روستایی ساخته است که بسیار شگفت‌انگیز و در عین حال دقیق به نظر می‌رسد. روستایی‌ها در بازی ماینکرافت به اندازه شخصیت بازیکن هستند و نزدیک‌ترین موجودات به انسان در بازی به شمار می‌روند

کاربران ردیت جزئیات دقیق مدل روستایی را تحسین کردند و پیشنهادهای خلاقانه‌ای مطرح کردند. برای مثال پیشنهاد دادند که اسپیکر کوچکی در داخل مدل نصب شود تا به طور تصادفی صدای مشخصه‌ی «هممم» روستایی‌ها را پخش کند! عده‌ای هم گفتند استفاده از ال‌ای‌دی برای روشن کردن چشم‌های مدل می‌تواند باعث افزایش باورپذیری آن شود. در مجموع استقبال گسترده از این پست نشان داد که طرفداران ماینکرافت علاقه‌ی زیادی به دیدن خلاقیت‌ها و دست‌ساخته‌های مرتبط با دنیای بازی در دنیای واقعی دارند.

این گونه آثار هنری و خلاقانه نه تنها باعث می‌شود طرفداران ارتباط عمیق‌تری با دنیای بازی برقرار کنند، بلکه الهام‌بخش سایر بازیکنان نیز هست تا آن‌ها نیز خلاقیت خود را برای ساخت دست‌ساخته‌های مرتبط با بازی به کار گیرند. این مدل کاغذی روستایی نشان می‌دهد که چگونه طراحی ساده و بلوکی موجودات ماینکرافت می‌تواند در دستان یک هنرمند خلاق به اثری زیبا و جذاب تبدیل شود. البته ساخت چنین مدل دقیق و زیبایی مسلماً کار ساده‌ای نیست و نیاز به صرف زمان و انرژی فراوان دارد. این هنرمند باید ساعت‌ها وقت صرف کرده باشد تا بتواند تمام جزئیات ظاهری یک روستایی را با دقت تمام به کاغذ منتقل کند.

۱۰ گیم که در دنیای هیجان‌انگیز آن‌ها غرق می‌‌شوید

البته عشق و علاقه به یک بازی می‌تواند انگیزه‌ی فوق‌العاده‌ای برای خلق چنین آثار هنری‌ای باشد. وقتی شما واقعاً یک بازی را دوست دارید، دوست دارید جنبه‌هایی از آن را به دنیای واقعی منتقل کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. بنابراین انگیزه‌ی اصلی پشت خلق این اثر هنری، عشق و علاقه‌ی سوزان این هنرمند به بازی ماینکرافت بوده است. او می‌خواسته قدری از جادوی این دنیای مجازی را به دنیای واقعی منتقل کند. جالب است بدانیم این اولین بار نیست که این هنرمند مدل‌های کاغذی از شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی می‌سازد. او پیش از این نیز مدل‌هایی از شخصیت‌های محبوب بازی‌های دیگر مثل فورتنایت را ساخته است.

امید است در آینده شاهد خلق آثار هنری بیشتری الهام گرفته از دنیای ماینکرافت باشیم. شاید روزی ببینیم که موزه‌ای مخصوص آثار هنری و دست‌ساخته‌های طرفداران ماینکرافت دایر می‌شود که همگان بتوانند از آن بازدید کنند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
22 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali
پاسخ

هممم خوشگله ولی مجموعه ماینکرافت رو اگه اینطوری درست کنه خیلی خشگل تر میشه

یه ماین گرل
پاسخ

منم تکنوبلید و جرج نات فوند رو ساختم
البته کوچیکش رو

گوجی گنگ
پاسخ

افرین

Sasan
پاسخ

چه دقیق

...
پاسخ

ناشناس
پاسخ

من اینقدر از این ها بدم میاد هر وقت تو ماینکرافت می بینمشون می کشمشون

دختر بنفش
پاسخ

من فقط به هیی گفتنشون خوشم میاد

Zeinab z v
پاسخ

اره دقیقا من و پسر خالم چقد سرش خندیدیم وااای🤣

Otako san
پاسخ

چون ماینکرفت بلد نیتسی دیگه نباید بکشیشون باهوش حتا ایمشون هم بلد نیستی😂

ناشناس
پاسخ

باشه تو بلد ،(حتی )هم بلد نیستی بنویسی 🤣
چشم قربان چشم سازنده ماینکرافت دفع بعد باهاشون خرید و فروش میکنم

امید
پاسخ

واکنش آیرون گولم :

steve
پاسخ

کریتیو بازی میکرده 😃😃😁😁

SAITAMA
پاسخ

آیرون گولم : مشکل داری مشکل داری بی نا موس ما داریم زحمت میکشیم تو نمیدونی چه بلایی سر ما اومده

ناشناس
پاسخ

خوب بازی ماینکرفت اینجوریه تو مگه سازنده ای که داری فحش علکی میدی

X mr
پاسخ

آقا ویلیجر خیلی مهم نیست ولی واقعا بعضی وقت ها بدرد میخوره

ناشناس
پاسخ

نباید بکشیشون چند ساله ماینکرفت بازی میکنی فکر کنم ۱ ساعت بیشتر بازی نکردی

ناشناس
پاسخ

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 بازیشو بلدی

آدم
پاسخ

چقدر باحال

G show
پاسخ

مستربیست همین ویلیجو ساخت و با بمب شبیه تی ان تی های بازی ترکوندشون

کاکا
پاسخ

خیلی باحاله
منم دوست دارم نمونه های کوچیکشونو داشته باشم

علیرضا
پاسخ

چه خوشگل