آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

آیا بایوم بعدی ماینکرافت از موارد رد شده قدیمی خواهد بود؟

با نزدیک شدن به رویداد ماینکرافت لایو ۲۰۲۳، بحث در مورد بایوم‌ها یا زیست‌بوم‌های قدیمی و رد شده در رای‌گیری‌های قبلی در جامعه بازی‌کنندگان داغ شده است. موجانگ طی سالیان گذشته بسیاری از به‌روزرسانی‌ها را برای ماینکرافت منتشر کرده و حتی رای‌گیری برای انتخاب محبوب‌ترین ماب یا زیست‌بوم توسط بازی‌کنندگان برگزار کرده است. اگرچه آن‌ها تعدادی از ماب‌ها و زیست‌بوم‌های بازنده را در به‌روزرسانی‌های بعدی اضافه کرده‌اند، اما بسیاری از آن‌ها هرگز به بازی اصلی اضافه نشده‌اند. مفاهیم زیادی برای زیست‌بوم‌ها وجود دارد که هرگز به مرحله پیاده‌سازی نرسیده‌اند.

این موضوع باعث نارضایتی و انتقاداتی از سوی بازیکنان شده است. آنها احساس می‌کنند وعده‌های داده شده توسط موجانگ برای افزودن محتواهای جدید به بازی به طور کامل عملی نشده است. همزمان با نزدیک شدن به ماینکرافت لایو ۲۰۲۳، بسیاری از اعضای جامعه در مورد این زیست‌بوم‌های از دست رفته بحث و گفتگو می‌کنند و خواهان افزوده شدن آن‌ها به بازی هستند. یکی از کاربران ردیت به نام kirby_the_best اخیراً عکسی از رای‌گیری زیست‌بوم چند سال پیش منتشر کرد و پرسید آیا موجانگ قصد دارد زیست‌بوم‌هایی را که برای چندین به‌روزرسانی وعده داده بود اضافه کند یا خیر.

با نزدیک شدن به رویداد ماینکرافت لایو 2023، بحث در مورد بایوم‌ها یا زیست‌بوم‌های قدیمی و رد شده در رای‌گیری‌های قبلی در جامعه بازی‌کنندگان داغ شده است. موجانگ طی سالیان گذشته بسیاری از به‌روزرسانی‌ها را برای ماینکرافت منتشر کرده و حتی رای‌گیری برای انتخاب محبوب‌ترین ماب یا زیست‌بوم توسط بازی‌کنندگان برگزار کرده است.
با نزدیک شدن به رویداد ماینکرافت لایو ۲۰۲۳، بحث در مورد بایوم‌ها یا زیست‌بوم‌های قدیمی و رد شده در رای‌گیری‌های قبلی در جامعه بازی‌کنندگان داغ شده است. موجانگ طی سالیان گذشته بسیاری از به‌روزرسانی‌ها را برای ماینکرافت منتشر کرده و حتی رای‌گیری برای انتخاب محبوب‌ترین ماب یا زیست‌بوم توسط بازی‌کنندگان برگزار کرده است.

این پست توجه زیادی دریافت کرد و کاربران زیادی در بخش نظرات خواستار افزوده شدن زیست‌بوم‌های قدیمی به بازی شدند. ظرف یک روز، بیش از ۵۰۰۰ آپ‌ووت دریافت کرد و بیش از ۳۰۰ نظر برای آن نوشته شد. کاربران ردیت ماینکرافت در مورد احتمال اضافه شدن زیست‌بوم‌هایی که در رای‌گیری‌های قبلی حذف شده بودند، به بروزرسانی جدید بحث و گفتگو کردند. برخی از کاربران اظهار امیدواری کردند که موجانگ تمام زیست‌بوم‌های رد شده در تمام رای‌گیری‌ها را در یک به‌روزرسانی جامع اضافه کند. البته بسیاری از آنها نسبت به انتشار چنین به‌روزرسانی گسترده‌ای توسط توسعه‌دهندگان بدبین بودند.

یکی دیگر از کاربران ابراز کرد که از سیستم رای‌گیری متنفر است و موجانگ باید همه ماب‌ها و زیست‌بوم‌ها را بدون رای‌گیری به بازی اضافه کند. در پاسخ، عنوان شد که رای‌گیری برای درگیر کردن بیشتر جامعه طراحی شده است. یکی از محبوب‌ترین نظرات، در مورد اضافه شدن شترها بود که می‌توانستند زیست‌بوم بیابان را جذاب‌تر کنند، اما موجانگ آن‌ها را فقط در روستاهای بیابانی قرار داد. در مجموع، اکثر کاربران ردیت از به‌روزرسانی‌های اخیر موجانگ رضایت نداشتند و نسبت به اضافه شدن زیست‌بوم‌های قدیمی در به‌روزرسانی جدید بدبین بودند. این پست همچنان بحث‌برانگیز باقی مانده و نظرات و آپ‌ووت‌های بیشتری دریافت می‌کند.

۱۰ گیم که در دنیای هیجان‌انگیز آن‌ها غرق می‌‌شوید

به نظر می‌رسد جامعه بازی‌کنندگان ماینکرافت در انتظار یک به‌روزرسانی جامع و گسترده هستند که زیست‌بوم‌ها و محتواهای جدید بسیاری را به بازی اضافه کند. آن‌ها امیدوارند موجانگ بالاخره وعده‌های خود در خصوص اضافه کردن محتواهایی که سال‌ها به تعویق افتاده را عملی کند. با این حال، با توجه به سابقه چند سال اخیر، بعید است که چنین به‌روزرسانی گسترده‌ای در کوتاه‌مدت منتشر شود. احتمالا موجانگ همچنان به معرفی تدریجی محتواهای جدید ادامه خواهد داد. از سوی دیگر، توسعه و آماده‌سازی زیست‌بوم‌های جدید برای یک بازی به وسعت ماینکرافت کار پیچیده و زمان‌بری است. موجانگ باید برای هر زیست‌بوم، مشخصات جغرافیایی، ظاهر بصری، منابع طبیعی، موجودات و چالش‌هایی که با آن روبرو می‌شوند را طراحی کند.

پس احتمالا عرضه یک به‌روزرسانی حاوی تعداد زیادی زیست‌بوم جدید، کاری بسیار دشوار و زمان‌بر است. با این حال، جامعه بازی‌کنندگان امیدوار است حداقل برخی از زیست‌بوم‌های قدیمی مثل بیابان‌های یخ‌زده، جنگل‌های قارچی و غارهای عظیم در به‌روزرسانی‌های آینده معرفی شوند. شاید راه‌حل مناسب این باشد که موجانگ یک به‌روزرسانی مجزا با عنوان “بازگشت به گذشته” منتشر کند و زیست‌بوم‌های قدیمی را به صورت مرحله‌ای در آن قرار دهد. این کار هم بازی‌کنندگان قدیمی را خوشحال می‌کند و هم فشار کاری را از تیم توسعه موجانگ می‌کاهد. آن‌ها می‌توانند به جای عرضه همه زیست‌بوم‌ها در یک‌باره، به صورت مرحله‌ای و در بازه‌های زمانی مشخص، آن‌ها را اضافه کنند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هیچ
پاسخ

کاش با بایوم یک استراکچر خوب هم بیاد

.............
پاسخ

هرچی بایوم ازافه کنن مهم نیست یه استرتکچر کمیاب و خیلی با ارزش با ایتم های خوب بیارن

بنده خدا
پاسخ

اول اضافه رو درست بنویس بعد برو دنبال ایتم کم یاب

اریا
پاسخ

اسکلی

ناشناس
پاسخ

خیلی بی ادبی دلیل نمیشه فحش بدی

بنده خدا
پاسخ

دادا چی زدی؟

.............
پاسخ

ماب هاشونم نخاسیم برن گمشن با این ماباشون خاک تو سرشون تا نسخه ی ۱.۱۸ ماینکرفت همه مابا از نسخه هایی که ناچ ساخته میان

ناشناس
پاسخ

مابوشون خیلی هم خوبن چرت نگو

Dr. Minecraft
پاسخ

ما خواهان تغییر و گسترش اند هستیم

ریش سفید
پاسخ

اند که خیلی بزرگه

Dr. Minecraft
پاسخ

اره ولی فضای خالی بیش از حد داره

ریش سفید
پاسخ

کیفش به گشتنه

Sobhan
پاسخ

امیدوارم که هم بایوم های قدیمی بایوم ووت و هم ماب های قدیمی ماب ووت رو اضافه کنن. علاوه بر اون وقتی دارن ماب آرمادیلو رو به بایوم ساوانا اضافه میکنن لاقل میتونن که یه درخت جدید هم برای اون بایوم بیارن، یه مدتم بحثش توی جامعه ماینکرافت بود ..‌. درخت “بائوباب”
البته باید بگم که از موجانگ انتظار چنین کاری رو نداشته باشین چون وقتی داشت شتر رو در آپدیت ۱.۲۰ اضافه میکرد خیلیا میگفتن قراره درخت نخل رو هم اضافه کنن ولی اضافه نشد.
در هر صورت فقط میتونیم بهشون امیدوار باشیم یا هم همگی روی موجانگ فشار بیاریم تا بازی یه تغییر خیلی وسیع و بزرگ توش ایجاد شه.