اخبار بازی خبر

طرح سفارشی زیبای یک بازیکن برای پلی استیشن ۵

یکی از دارندگان کنسول پلی استیشن ۵ روکشی سفارشی برای کنسول استاندارد خود طراحی کرده است که طرح آن چندان معمول نیست. امکان ساخت روکش‌های سفارشی برای پلی‌استیشن ۵ از همان ابتدای عرضه این کنسول محبوب در سال ۲۰۲۰ وجود داشته است. پلی استیشن ۵ با وجود کمبود اولیه سخت‌افزار در زمان عرضه، توانسته موفقیت بزرگی کسب کند. این کنسول تاکنون حدود ۴۰ درصد از فروش عمر پلی‌استیشن ۴ را در مدت کمتر از ۳ سال به دست آورده است. ویژگی‌هایی مثل پشتیبانی از ری تریسینگ و قابلیت اجرای بازی‌ها در وضوح ۴K و نرخ فریم ۱۲۰ این کنسول را از نسل قبلی متمایز می‌کند.

علاوه براین، سازگاری آن با اکثر بازی‌های پلی‌استیشن ۴ نیز از نقاط قوت این کنسول به حساب می‌آید. یکی از ویژگی‌های جالب پلی‌استیشن ۵ امکان سفارشی‌سازی روکش آن است که تاکنون روکش‌های رسمی و غیررسمی زیادی برای آن عرضه شده است. کاربر Reddit با نام manushranz666 اخیراً تصاویری از روکشی را که برای نسخه استاندارد پلی‌استیشن ۵ خود ساخته است، منتشر کرده است. او ظاهراً از روی سرگرمی و بی‌کاری این روکش را طراحی کرده است. این روکش ظاهری سنگ مرمر مانند با ترکیبی از رنگ‌های طلایی و مشکی دارد. ظاهراً کاربر با باز کردن روکش کنسول و رنگ‌آمیزی آنها، این طرح را ایجاد کرده است. این طرح نسبت به اکثر روکش‌های رسمی منتشر شده برای پلی‌استیشن ۵، ظاهری خاص و شیک‌تر دارد.

یکی از دارندگان کنسول پلی‌استیشن 5، روکشی سفارشی برای کنسول استاندارد خود طراحی کرده است که طرح آن چندان معمول نیست.
یکی از دارندگان کنسول پلی استیشن ۵ روکشی سفارشی برای کنسول استاندارد خود طراحی کرده است که طرح آن چندان معمول نیست.

یکی از کاربران در بخش نظرات عنوان کرده که این کنسول شبیه ظاهر حمام‌های رستوران‌های گران‌قیمت شده است. کاربر اصلی نیز مطمئن شده که با اعمال این روکش، هیچ آسیبی به کنسول وارد نشده است. بسیاری از کاربران دیگر نیز در بخش نظرات، طرح این روکش را با موارد دیگری مقایسه کرده‌اند. در مجموع، به نظر می‌رسد کاربران از امکان سفارشی‌سازی تجربه بازی خود استقبال می‌کنند. پلی‌استیشن ۵ نیز از این قاعده مستثنا نیست و روکش‌های داخلی زیادی برای تبلیغ بازی‌های انحصاری آن طراحی شده است. به نظر می‌رسد طراحی روکش‌های سفارشی توسط طرفداران پلی‌استیشن، رو به گسترش است.

امکان ساخت روکش‌های سفارشی برای پلی‌استیشن 5 از همان ابتدای عرضه این کنسول محبوب در سال 2020 وجود داشته است. پلی‌استیشن 5 با وجود کمبود اولیه سخت‌افزار در زمان عرضه، توانسته موفقیت بزرگی کسب کند.
امکان ساخت روکش‌های سفارشی برای پلی‌استیشن ۵ از همان ابتدای عرضه این کنسول محبوب در سال ۲۰۲۰ وجود داشته است. پلی‌استیشن ۵ با وجود کمبود اولیه سخت‌افزار در زمان عرضه، توانسته موفقیت بزرگی کسب کند.

آن‌ها سعی دارند با ایده‌های خلاقانه، ظاهر منحصربه‌فردی به کنسول خود ببخشند. البته همواره نگرانی‌هایی در مورد آسیب‌دیدگی احتمالی کنسول در اثر بازکردن روکش و تعویض آن وجود دارد. اما به نظر می‌رسد با رعایت نکات ایمنی و دقت در انجام کار، می‌توان روکش منحصربه‌فردی برای پلی استیشن ۵ خود طراحی کرد. علاقه‌مندان به سفارشی‌سازی ظاهر کنسول‌های بازی، می‌توانند با الهام از روکش طراحی شده توسط این کاربر Reddit، خلاقیت خود را به کار گیرند. البته توصیه می‌شود در صورت عدم تجربه کافی، از طراحی و ساخت روکش‌های سفارشی پرهیز شود تا از بروز هر گونه خسارت احتمالی جلوگیری شود. بهتر است روکش‌های آماده موجود در بازار خریداری شوند.

بهترین بازی‌های مخفی‌کاری تاریخ

اما طراحان و هنرمندانی که مهارت کافی دارند، می‌توانند با خلق طرح‌های نوآورانه، صنعت روکش‌سازی پلی‌استیشن را غنی‌تر کنند. شرکت سونی نیز به نظر می‌رسد از این کار استقبال می‌کند و محدودیت خاصی برای طراحی روکش‌های سفارشی اعمال نمی‌کند. در مجموع، به نظر می‌رسد طراحی و ساخت روکش‌های سفارشی، فرصت مغتنمی برای نمایش خلاقیت برای علاقه‌مندان به پلی‌استیشن ۵ فراهم می‌کند. آن‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از مهارت‌های هنری خود، کنسول محبوبشان را متمایز کنند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهراد
پاسخ

خیلی چرته و ریدمال

Dr. Minecraft
پاسخ

این الان طرحه ؟