اخبار بازی خبر

تغییر شکل شخصیت اصلی رد دد ردمپشن ۲ به والتر وایت از بریکینگ بد!

یکی از بازی‌کنندگان رد دد ردمپشن ۲ با ایجاد تغییرات ظاهری در شخصیت اصلی بازی یعنی آرتور مورگان، او را شبیه به والتر وایت از سریال محبوب بریکینگ بد کرده است. رد دد ردمپشن ۲ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیای باز است که به خاطر گرافیک بسیار واقع‌گرایانه و داستان فوق‌العاده‌اش، جایگاه ویژه‌ای در دل بازی‌کنندگان دارد. بازی‌کنندگان می‌توانند با رفتن به آرایشگاه در بازی، ظاهر آرتور مورگان را تغییر دهند. به همین دلیل، بسیاری از طرفداران او را شبیه به شخصیت‌های دیگر داستانی طراحی کرده‌اند. کاربری با نام ZitchDog99 در ردیت، تصاویری از تبدیل آرتور به والتر وایت را منتشر کرده است. او با چند تغییر ساده، توانسته آرتور را دقیقا شبیه به یکی از محبوب‌ترین ضدقهرمان‌های تاریخ تلویزیون یعنی والتر وایت کند.

کلاه و ریش کوتاه اضافه شده به آرتور، او را دقیقا شبیه به یکی از ظاهرهای والتر وایت در سریال بریکینگ بد کرده است. عینک و سر تراشیده نیز بقیه کار را تمام می‌کند. داستان غم‌انگیز رد دد ردمپشن ۲ و داستان پر فراز و نشیب بریکینگ بد، این ترکیب غیرمنتظره را جالب و مناسب نشان می‌دهد. شکی نیست که این بازی‌کننده بازسازی خوبی از والتر وایت انجام داده و جالب است ببینیم او در دنیای سخت و طاقت‌فرسای غرب وحشی چگونه رفتار می‌کرد. با توجه به موفقیت رد دد ردمپشن ۲، بسیاری امیدوارند قسمت سوم این سری نیز ساخته شود. هرچند تجربه فصل جدیدی از این داستان حماسی هیجان‌انگیز خواهد بود، ولی تا به امروز پس از ۵ سال، قسمت دوم همچنان از نظر گرافیک و روند بازی عالی به نظر می‌رسد.

یکی از بازی‌کنندگان رد دد ردمپشن 2 با ایجاد تغییرات ظاهری در شخصیت اصلی بازی یعنی آرتور مورگان، او را شبیه به والتر وایت از سریال محبوب بریکینگ بد کرده است. رد دد ردمپشن 2 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیای باز است که به خاطر گرافیک بسیار واقع‌گرایانه و داستان فوق‌العاده‌اش، جایگاه ویژه‌ای در دل بازی‌کنندگان دارد.
یکی از بازی‌کنندگان رد دد ردمپشن ۲ با ایجاد تغییرات ظاهری در شخصیت اصلی بازی یعنی آرتور مورگان، او را شبیه به والتر وایت از سریال محبوب بریکینگ بد کرده است. رد دد ردمپشن ۲ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیای باز است که به خاطر گرافیک بسیار واقع‌گرایانه و داستان فوق‌العاده‌اش، جایگاه ویژه‌ای در دل بازی‌کنندگان دارد.

این نشان می‌دهد که عناصری مثل طراحی هنری، روایت داستان و جزئیات محیط بازی در رد دد ردمپشن ۲ به بهترین شکل ممکن اجرا شده‌اند. زیرا پس از گذشت ۵ سال، باز هم این بازی از نظر گرافیکی و طراحی مراحل، کم‌نظیر به نظر می‌رسد. علاوه بر این، امکان سفارشی‌سازی ظاهر شخصیت اصلی بازی یعنی آرتور مورگان، باعث شده تا بازی‌کنندگان بتوانند خلاقیت خود را به کار گرفته و او را شبیه به شخصیت‌های محبوب فرهنگ عامه طراحی کنند. این ترکیب خلاقانه نشان می‌دهد که رد دد ردمپشن ۲ هنوز هم بستر مناسبی برای خلق آثار هنری ویدئوگیمی فراهم می‌کند. طرفداران این بازی می‌توانند با الهام از شخصیت‌های دیگر، ظاهری متفاوت به آرتور بدهند و داستان بازی را با زاویه‌ای تازه تجربه کنند.

۱۰تا از جالبترین کدهای تقلب در بازی‌های ویدئویی

آزمایش‌های خلاقانه‌ای می‌تواند برای سازندگان بازی‌ها نیز الهام‌بخش باشد تا در آینده، امکانات بیشتری را برای سفارشی‌سازی شخصیت‌ها فراهم کنند. زیرا این کار باعث درگیری و سرگرمی بیشتر بازی‌کنندگان می‌شود. در مجموع، تبدیل آرتور به والتر وایت نشان داد که رد دد ردمپشن ۲ همچنان یکی از بهترین بازی‌های دنیای باز برای نمایش خلاقیت است.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا
پاسخ

جسی ما باید اینجا بپذیم

سهیل
پاسخ

Jhon M. , we need to cook moonshine

Dr. Minecraft
پاسخ

این چه سمیه 🤣

Ghost
پاسخ

انگار نه انگار آرتور اصلا الان وقتی بخواد بره کمپ بیل یا جان یا لنی یا بقیه می دون آرتور ناموسا😂😂😂😂😂

Ghost
پاسخ

بعد مورد دوم اصلا تو بازی عینک 👓👓 هست که بخری من وقتی که بازی رو داشتم عینک نبود😑😑😑😑 یعنی اضافه شده؟؟؟