آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازیکن ماینکرافت یک قلعه وحشتناک با تم هالووین ساخته است

یکی از بازیکنان با‌استعداد بازی ماینکرافت به کمک مهارت‌های طراحی و ساخت و ساز خود توانسته قلعه ای ترسناک به سبک هالووین بسازد.

هالووین رویدادی است که در اغلب مواقع به عنوان منبع الهام بسیاری از سازه‌های وحشتناک بازی Minecraft عمل می‌کند. اگر‌چه هنوز زمان این رویداد نرسیده، اما یکی از طرفداران محصول مشهور موجنگ استودیوز با نمایش یک عمارت بزرگ با تم هالووین به استقبال آن رفته است. 

با محبوبیت روز افزون بازی ماینکرافت در طول سال‌های اخیر، بازیکنان مختلف موفق به پیدا کردن راه‌های بی‌شماری برای تبدیل کردن سازه خود به مکان‌های منحصر‌به‌فرد و خاص شده‌اند. موجنگ استودیوز به خوبی از این رویکرد بازیکنان استقبال کرده و همواره موارد تازه‌ای را اضافه می‌کند تا افراد بتوانند متفاوت‌تر از قبل و ساده‌تر از همیشه بنای مورد‌نظر خود را بسازند.

خالق ماینکرافت از ممنوعیت سرورهای بیت کوین در بازی حمایت کرد

از عمارت‌هایی که ارواح و هیولاها در آن‌ها سکونت دارند تا بروز‌رسانی‌های رسمی با تم هالووین، این رویداد ترسناک همواره برای Minecraft و بازیکنان آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. طرفداران این اثر سندباکس در بیش از یک دهه گذشته ثابت کرده‌اند که امکان ساخت هر چیزی که فکرش را بکنید،‌ وجود دارد. به این واسطه همواره شاهد سازه‌های چشم‌نوازی هستیم که می‌توانند هر بازیکنی را تحت‌تاثیر قرار دهند.

از آن جایی که زمانی زیادی تا هالووین باقی نمانده است، برخی از بازیکنان با سازه‌های ترسناک خود در Minecraft به استقبال این جشن رفته‌اند. Gr0wl_0wl یکی از این بازیکنان است که قلعه بزرگ و ترسناک خود را در قالب پستی در ردیت با دیگر طرفداران ماینکرافت به اشتراک گذاشته است. سازه این بازیکن به طور کامل با استفاده از انواع بلوک‌های سنگی ساخته شده و دارای پنجره‌های وحشتناک با پس‌زمینه قرمز است. تصاویر این قلعه با تم هالووین را در زیر مشاهده می‌کنید:

Gr0wl_0wl قلعه خود را با استفاده از یک ابزار ویرایشگر جهان که با نسخه Bedrock بازی ماینکرافت سازگار است، ساخته. این نسخه حاوی مجموعه کاملی از گزینه‌های ساخت و ساز جدید است که به کمک آن‌ها می‌توانید سازه‌های بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر خلق کنید.

بازیکن ماینکرافت نقاشی شب ستاره‌ای ون گوگ را در بازسازی کرده

استفاده از ابزارهای ویرایش دنیا در اغلب مواقع یک امر ضروری برای بازیکنانی است که روی طراحی سازه‌های بزرگ و عظیم کار می‌کنند. در کنار این ابزارها، موجنگ استودیوز همواره با انتشار بروز‌رسانی‌های مختلف اقدام به اضافه کردن بلوک‌ها و مکانیک‌های جدید می‌کند. تازه‌ترین آپدیت ماینکرافت که با نام Trails and Tales شناخته می‌شود، منابع جدید بسیاری را در دسترس قرار داده است.

نظر شما در مورد قلعه ماینکرافت که با تم هالووین و توسط Gr0wl_0wl ساخته شده چیست؟ آیا سازه این بازیکن توانسته نظر شما را جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امید
پاسخ

حالا وحشتناک که نه بگو تم ترسناک این کجاش وحشتناکه

یه ماین گرل
پاسخ

بیلدر ها هم حوصله دارنا
به خدا هر وقت ماین کرفت بازی می‌کنم حتی تخت هم نمی سازم اینا خیلی حوصله دارن

Dr. Minecraft
پاسخ

وای چقد وحشتناک ترسیدم :/

یک ماینکرافت پلیر دختر
پاسخ

مردم علاف بی کار

🌵💐 مثل تو علاف نیستن ایراد بقیه رو بگیرن💐🌵
پاسخ

🌵💐ناشناس💐🌵

حق

سلام
پاسخ

بد نیست و حتی ترسناک هم نیست چه برسه به وحشتناک من تنها چیز وحشتناکی که دیدم تو ماین کرافت ماب فردی بود خیلی ترسناک بود

ارتمیس
پاسخ

خیلی سخته ولی ترسناک نیست😒😒😒

Dr. Minecraft
پاسخ

ببخشید دیگه سری بعدی میگیم بخاطر شما ترسناکش کنن جلوی در ورودی هم یه دوتا جن بزارن