آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

دی‌ال‌سی دانجنز اند دراگونز برای ماینکرافت عرضه شد

شرکت مایکروسافت روز گذشته جدیدترین دی‌ال‌سی (محتوای قابل دانلود) بازی محبوب ماینکرافت را با الهام از دنیای دانجنز اند دراگونز (دی‌ان‌دی) منتشر کرد. این دی‌ال‌سی در همکاری با شرکت انتشارات بازی دی‌ان‌دی، ویزاردز آف د کوست و استودیوی بازی‌سازی اوربلوم گیمز ساخته شده است. در این دی‌ال‌سی، بازی‌کنان می‌توانند به مکان‌های کلاسیک و محبوب دنیای دی‌ان‌دی مثل کندل‌کیپ، آیس‌ویند دیل و رولز اند سفر کنند و ماجراجویی در این مکان‌های افسانه‌ای را تجربه کنند. جذاب‌ترین بخش دی‌ال‌سی جدید، معرفی مکانیک‌ها و ویژگی‌های جدیدی از بازی دی‌ان‌دی است که احتمالا بسیاری از بازی‌کنان ماینکرافت با آن‌ها آشنایی ندارند. البته لازم به ذکر است که این دی‌ال‌سی یک شبیه‌ساز مستقیم از دی‌ان‌دی نیست و همچنان چارچوب و مکانیک عمومی بازی ماینکرافت را حفظ کرده است.

در این دی‌ال‌سی بازی‌بازان می‌توانند انواع مختلفی از جادوها را باز کنند، ویژگی‌های آماری شخصیت خود مثل قدرت، چابکی و هوش را سفارشی‌سازی کنند، با تاس ۲۰ وجهی اقدام به انجام حرکات و کسب مهارت‌های مختلف نمایند، با NPCهای بازی گفتگو کنند، سطح و توانایی‌های شخصیت خود را ارتقا دهند و از میان چهار کلاس شخصیتی محبوب باربرین، پالادین، روگ و جادوگر یکی را انتخاب نمایند. علاوه بر این‌ها، دشمنان جدیدی همچون گابلین‌ها، اژدهاها، ذهن‌خوان‌ها، میمیک‌ها، موجودات جابجاشونده و بی‌هولدرها که همگی از موجودات خیالی کلاسیک دنیای دی‌ان‌دی هستند نیز به بازی اضافه شده‌اند. علاوه بر اینها، رابط کاربری جدید و جذابی شامل صفحه ماموریت‌ها، وسایل، آیتم‌ها و واژه‌نامه‌ای از اصطلاحات دنیای دی‌ان‌دی نیز طراحی شده است.

شرکت مایکروسافت روز گذشته جدیدترین دی‌ال‌سی (محتوای قابل دانلود) بازی محبوب ماینکرافت را با الهام از دنیای دانجنز اند دراگونز (دی‌ان‌دی) منتشر کرد. این دی‌ال‌سی در همکاری با شرکت انتشارات بازی دی‌ان‌دی، ویزاردز آف د کوست و استودیوی بازی‌سازی اوربلوم گیمز ساخته شده است.
شرکت مایکروسافت روز گذشته جدیدترین دی‌ال‌سی (محتوای قابل دانلود) بازی محبوب ماینکرافت را با الهام از دنیای دانجنز اند دراگونز (دی‌ان‌دی) منتشر کرد. این دی‌ال‌سی در همکاری با شرکت انتشارات بازی دی‌ان‌دی، ویزاردز آف د کوست و استودیوی بازی‌سازی اوربلوم گیمز ساخته شده است.

همزمان با انتشار این دی‌ال‌سی، مایکروسافت یک ماجراجویی جدید رایگان به نام “برج رعدوبرق” را نیز برای شخصیت‌های سطح ۳ منتشر کرده است که بازی‌بازان باید در آن پناهجویان را از چنگ اژدهایی خطرناک نجات دهند. علاوه بر این‌ها، شرکت ویزاردز آف د کوست مجموعه‌ای تحت عنوان “وحشت‌انگیزان ماینکرافتی” منتشر کرده است که شامل اطلاعاتی در مورد موجودات بازی ماینکرافت مانند آمار دفاعی کریپر یا چابکی اژدهای اندر می‌شود. این بسته‌ی دی‌ال‌سی جدید هم‌اکنون با قیمت ۱۵۱۰ ماین کوین در بازار ماینکرافت در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتشار این دی‌ال‌سی نشان‌دهنده‌ی تلاش مایکروسافت برای جذب مخاطبان بیشتر به سمت بازی ماینکرافت است. در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که ماینکرافت سعی دارد با استفاده از محبوبیت فرانچایزها و مجموعه‌های مختلف، طیف گسترده‌تری از بازی‌کنان را جذب کند. در همین راستا، پیش‌تر شاهد همکاری ماینکرافت با شرکت‌ها و برندهایی چون مارول، DC کامیکس، هری پاتر، استاروارز و استریت فایتر بوده‌ایم که حاصل آن محتواهای دی‌ال‌سی جذابی بوده است. حالا با عرضه‌ی این دی‌ال‌سی مبتنی بر دنیای محبوب دی‌ان‌دی، ماینکرافت سعی دارد طرفداران این نوع بازی‌های نقش‌آفرینی را نیز به سمت خود جلب کند.

۱۰ فیلمی که برای ۲۰۲۴ منتظرشان هستیم

البته در این مسیر مایکروسافت باید تعادل ظریفی را حفظ کند. از یک طرف باید به ماهیت سبک ساده و قابل دسترس ماینکرافت وفادار بماند و از سوی دیگر، ویژگی‌ها و عناصری از بازی‌ها و دنیاهای دیگر را به شکلی هوشمندانه ادغام نماید تا جذابیت لازم را برای طرفداران آن سبک ایجاد کند. به نظر می‌رسد تاکنون با واکنش‌های مثبتی که دی‌ال‌سی‌های ماینکرافت دریافت کرده‌اند، این شرکت توانسته است این تعادل را به خوبی حفظ کند. باید دید در آینده نیز ماینکرافت بتواند بر همین مسیر ادامه دهد و با هوشمندی دنیاهای جدیدی را به داخل خود ادغام کند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dorsa
پاسخ

چقدر خفن

ناشناس
پاسخ

اصلن باحال نیست دیدم حالم بد شد

Kerito.Asona.....انیمه باز💝
پاسخ

بد نیست ولی بدرد نمی خوره