آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

تیم ماینکرافت دانجنز روی یک پروژه جدید کار می‌کند

بازی ماینکرافت دانجنز که اولین تلاش موجانگ برای گسترش دنیای ماینکرافت به سمت ژانرهای دیگر بود، پس از دریافت آخرین بروزرسانی خود در سال گذشته، دیگر محتوای جدیدی دریافت نخواهد کرد. ماینکرافت دانجنز یک بازی اکشن نقش‌آفرینی متفاوت و جذاب است که توسط استودیوی دابل الف متعلق به موجانگ ساخته شد و در مه ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های مختلف منتشر گردید. این بازی که ترکیبی از عناصر کلاسیک سبک دانجن کرالر و دنیای پرطرفدار ماینکرافت است، توانسته بازیکنان زیادی را به خود جذب کند.

ماینکرافت دانجنز با ویژگی‌هایی همچون داستان‌سرایی جذاب، شخصیت‌های کاریزماتیک، دشمنان و باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز، سیستم پیشرفت و ارتقای شخصیت لذت‌بخش و البته حفظ عناصر بصری خاص ماینکرافت، توانست نظر مثبت منتقدان و بازی‌بازان را جلب کند. این بازی پس از انتشار اولیه، بروزرسانی‌ها و محتواهای گسترده‌ای دریافت کرده است. عرضه محتواهایی مانند بسته‌های الحاقی جنگلی، کریستالین، چگالی و نهایتاً فونافر باعث شد تا ماینکرفت دانجنز بتواند به طور مرتب محتوا و تنوع بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار دهد. اما آخرین به‌روزرسانی آن در نوامبر ۲۰۲۲ بود که پس از آن دیگر هیچ محتوا یا ویژگی جدیدی برای بازی منتشر نشده است.

بازی ماینکرافت دانجنز که اولین تلاش موجانگ برای گسترش دنیای ماینکرافت به سمت ژانرهای دیگر بود، پس از دریافت آخرین بروزرسانی خود در سال گذشته، دیگر محتوای جدیدی دریافت نخواهد کرد. ماینکرافت دانجنز یک بازی اکشن نقش‌آفرینی متفاوت و جذاب است که توسط استودیوی دابل الف متعلق به موجانگ ساخته شد
بازی ماینکرافت دانجنز که اولین تلاش موجانگ برای گسترش دنیای ماینکرافت به سمت ژانرهای دیگر بود، پس از دریافت آخرین بروزرسانی خود در سال گذشته، دیگر محتوای جدیدی دریافت نخواهد کرد. ماینکرافت دانجنز یک بازی اکشن نقش‌آفرینی متفاوت و جذاب است که توسط استودیوی دابل الف متعلق به موجانگ ساخته شد

حالا تیم موجانگ تأیید کرده که آخرین به‌روزرسانی ماینکرافت دانجنز منتشر شده و دیگر قرار نیست محتوای جدیدی برای این بازی منتشر شود. تیم سازنده این بازی هم‌اکنون مشغول کار روی پروژه‌های جدیدی هستند که قرار است تجربیات جدیدی را در دنیای ماینکرفت ارائه دهند. علی‌رغم پایان یافتن به‌روزرسانی‌ها، ماینکرفت دانجنز توانسته بیش از ۲۵ میلیون بازیکن منحصربفرد در سرتاسر دنیا به دست آورد که رکورد قابل توجهی برای یک بازی است. این آمار همچنان در حال افزایش است و نشان می‌دهد علی‌رغم پایان دوران پشتیبانی، ماینکرافت دانجنز همچنان بازیکنان زیادی دارد.

هرچند استودیوی سازنده دیگر قصد ادامه پشتیبانی از این بازی را ندارد، اما تیم موجانگ تاکید کرده که همچنان قصد دارد تجربیات جدیدی را در دنیای ماینکرافت خلق کند و به بازیکنان ارائه دهد. تیم سازنده ماینکرفت دانجنز نیز اکنون مشغول کار روی پروژه‌های جدیدی است که هنوز اطلاعاتی درباره آن‌ها منتشر نشده است. البته با وجود پایان یافتن به‌روزرسانی‌ها، هنوز محتوای قابل توجهی برای بازی وجود دارد. تاکنون ۶ بسته الحاقی اصلی و چندین بسته الحاقی فصلی منتشر شده که بازیکنان می‌توانند به صورت دائمی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین حالت‌ها و چالش‌های متنوعی برای تکرار بازی وجود دارد.

بهترین اسکین های ماینکرافت برای هالووین ۲۰۲۳ + دانلود

گرچه ناراحت‌کننده است که ماینکرفت دانجنز عمری به اندازه نسخه اصلی ماینکرفت نداشته است، ولی همچنان یکی از بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی برای کنسول ایکس‌باکس و دیگر پلتفرم‌ها به شمار می‌رود. این بازی برای بازی با دوستان بسیار لذت‌بخش است و حتی برای کودکان نیز به راحتی قابل فهم و یادگیری است. در واقع ماینکرفت دانجنز توانست با موفقیت یک بازی اکشن سرگرم‌کننده و دوستانه برای تمام سنین باشد.

ماینکرفت لجندز که امسال منتشر شد، هم‌اکنون جایگزین ماینکرفت دانجنز به عنوان آخرین بازی اسپین‌آف دنیای ماینکرفت شده است. این بازی ترکیبی از استراتژی و اکشن است. امیدواریم در رویداد آینده ماینکرفت لایو، اطلاعات بیشتری درباره پروژه‌های آتی این فرنچایز محبوب منتشر شود. در هر صورت، تبریک به ماینکرفت دانجنز برای رسیدن به مرز ۲۵ میلیون قهرمان. این بازی هرچند کوتاه بود اما توانست طرفداران خاص خود را به دست آورد و تجربه‌ای منحصربفرد و خاطره‌انگیز از دنیای ماینکرفت ارائه دهد که قطعاً جایگاه ویژه‌ای در تاریخ بازی‌های ویدئویی خواهد داشت.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Terebyte
پاسخ

اونایی که میگن تیتر به متن مقاله ربط نداشت ، لایک کنن .