اخبار سینما و انیمیشن خبر

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم The Nun 2 مشخص شد

بخش سرگرمی‌های خانگی شرکت برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه با کیفیت تازه‌ترین اثر سری Conjuring یعنی فیلم The Nun 2 را اعلام کرده است. بر این اساس به زودی می‌توانید نسخه ۴K، بلوری و DVD این اثر ترسناک را تماشا کنید.

فیلم راهبه ۲ به عنوان هشتمین اثر از سری احضار، در اوایل ماه جاری اکران شد. این فیلم که با بودجه ۳۸ میلیون دلاری تهیه شده، توانست ۲۱۵ میلیون دلار فروش را تجربه کند. حال زمان آن رسیده که تازه‌ترین ساخته مایکل چاوز وارد نمایش خانگی شده و علاقه‌مندان بتوانند آن را خارج از سینما تماشا کنند.

رده بندی سنی فیلم The Nun 2 اعلام شد؛ ترسناک‌ترین فیلم دنیای The Conjuring

با استناد به اعلام بخش سرگرمی‌های خانگی شرکت Warner Bros، فیلم The Nun 2 در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۲ (۳ اکتبر ۲۰۲۳) به صورت دیجیتال و از طریق پلتفرم‌هایی از جمله Amazon Prime Video ،Google Play ،Vudu و غیره در دسترس قرار خواهد گرفت. سپس در تاریخ ۲۳ آبان ۱۴۰۲ (۱۴ نوامبر ۲۰۲۳) نسخه ۴K UHD ،Bluray و DVD عرضه خواهد شد. علاوه بر محتوای اصلی فیلم، نسخه ۴K و بلوری دارای دو بخش اضافه به نام‌های «شیاطین در بهشت» و «کابوس‌های دست‌ساز» است.

تاریخ انتشار نسخه دیجیتال The Nun 2
در فیلم The Nun 2 یک بار دیگر خواهر آیرین با والاک رو‌برو می‌شود

داستان فیلم The Nun 2 از جایی شروع می‌شود که در سال ۱۹۵۶ و در فرانسه، یک کشیش به قتل می‌رسد. به این واسطه مشخص می‌شود که یک نیروی شر در حال گسترش است. راهبه ۲، دوباره به دنبال خواهر آیرین رفته تا یک بار دیگر رویارویی او با والاک، راهبه شیطانی را به تصویر بکشد.

۲۵ فیلم ترسناک که داستانی واقعی دارند

مایکل چاوز که کارگردانی فیلم‌های The Curse of La Llorona و The Conjuring: The Devil Made Me Do It را در کارنامه دارد، سکاندار The Nun 2 محسوب می‌شود. این اثر بر اساس فیلم‌نامه‌ای از ریچار نینگ و ایان گلدبرگ ساخته شده است. از بین بازیگران حاضر در راهبه ۲ می‌توان به استورم رید، تایسا فارمیگا، آنا پاپپلول، کیتلین رز داونی، بونی آرونز و جوناس بلوکت اشاره کرد.

نظر شما در مورد انتشار نسخه با کیفیت فیلم The Nun 2 در روزهای آینده چیست؟ آیا قصد تماشای این اثر ترسناک را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها