آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

ماب‌های موجود در رای گیری امسال ماینکرافت حیوانات بامزه و زیبا خواهند بود

یکی از توسعه‌دهندگان ارشد موجانگ در کنفرانس اخیر توسعه‌دهندگان چینی بازی ماینکرافت خبر هیجان‌انگیزی را برای طرفداران این بازی محبوب اعلام کرد. وی از ماهیت ماب‌هایی که قرار است در رویداد رای‌گیری ماب‌های ماینکرافت لایو ۲۰۲۳ شرکت کنند، پرده برداشت. به گفته وی، سه ماب متفاوت که همگی الهام گرفته از حیوانات بامزه دنیای واقعی هستند، برای رقابت و کسب رأی بازیکنان در این رویداد حاضر خواهند شد. این خبر ارزشمند برای طرفداران ماینکرافت است زیرا آن‌ها اکنون می‌دانند که چه نوع موجوداتی به عنوان نامزد در این رویداد معرفی خواهند شد. البته هنوز هویت واقعی این سه ماب مخفی نگه داشته شده و در هفته اول ماه اکتبر یعنی همین هفته فاش خواهند شد.

رای‌گیری ماب‌ها یکی از بخش‌های بسیار جذاب و پرهیجان ماینکرافت لایو است که هر ساله برگزار می‌شود. در این رویداد، سه ماب جدید به عنوان نامزد معرفی شده و بازیکنان فرصت پیدا می‌کنند تا با رأی دادن، تعیین کنند کدام یک وارد بازی شود. انتخاب سه حیوان زیبای واقعی به عنوان نامزدهای امسال، نشان‌دهنده تمایل موجانگ برای افزودن موجودات دوست‌داشتنی و زیبا به دنیای ماینکرافت است. البته هنوز مشخص نیست که این سه ماب چگونه با گیم‌پلی بازی تعامل خواهند داشت. آیا صرفاً به عنوان موجودات زینتی ظاهر می‌شوند یا ویژگی‌ها و توانایی‌های خاصی خواهند داشت؟ این پرسش‌ها تا هفته آینده بی‌پاسخ باقی خواهند ماند.

یکی از توسعه‌دهندگان ارشد موجانگ در کنفرانس اخیر توسعه‌دهندگان چینی بازی ماینکرافت خبر هیجان‌انگیزی را برای طرفداران این بازی محبوب اعلام کرد. وی از ماهیت ماب‌هایی که قرار است در رویداد رای‌گیری ماب‌های ماینکرافت لایو ۲۰۲۳ شرکت کنند، پرده برداشت.
یکی از توسعه‌دهندگان ارشد موجانگ در کنفرانس اخیر توسعه‌دهندگان چینی بازی ماینکرافت خبر هیجان‌انگیزی را برای طرفداران این بازی محبوب اعلام کرد. وی از ماهیت ماب‌هایی که قرار است در رویداد رای‌گیری ماب‌های ماینکرافت لایو ۲۰۲۳ شرکت کنند، پرده برداشت.

طبق اعلام موجانگ، رای‌گیری از ۱۳ اکتبر آغاز و تا ۱۵ اکتبر ادامه خواهد داشت. بازیکنان می‌توانند از طریق سرور ویژه بدراک ادیشن، لانچر بازی یا سایت اینترنتی آن، به ماب مورد علاقه خود رأی دهند. البته جذاب‌ترین روش، ورود به سرور ویژه و رأی‌دهی همراه دیگر بازیکنان است. ماب برنده نهایی پس از پایان رای‌گیری، در به‌روزرسانی بعدی بزرگ ماینکرافت اضافه خواهد شد. این رویداد فرصت مناسبی برای مشارکت مستقیم جامعه عظیم بازیکنان در توسعه بازی است.

البته رای‌گیری ماب‌ها گاهی اوقات جنجال‌برانگیز هم بوده است. در سال ۲۰۲۱، ماب با نام گلومر توانست رقیب قدرتمند خود یعنی ماب گورخن را شکست دهد که با واکنش‌های تندی از سوی برخی بازیکنان مواجه شد. آن‌ها از نتیجه رأی‌گیری ناراضی بودند و حتی درخواست برگزاری مجدد آن را مطرح کردند!

۱۰ انیمیشن سریالی جالب و عجیب ورزشی

اما در نهایت، گلومر به عنوان برنده رسمی معرفی شد و در بروزرسانی ۱.۱۹ به بازی آمد. بنابراین به نظر می‌رسد امسال نیز رقابت سختی میان سه ماب دوست‌داشتنی در پیش است و نتیجه نهایی بستگی به آرای بازیکنان خواهد داشت. علاوه بر رای‌گیری ماب‌ها، در ماینکرافت لایو امسال اخبار و اطلاعاتی درباره ویژگی‌ها و بروزرسانی‌های آینده بازی نیز منتشر خواهد شد. موجانگ همواره سعی دارد با برگزاری این رویداد و معرفی محتوای جدید، انرژی و هیجان تازه‌ای به جامعه بازیکنان تزریق کند.

ماینکرافت طی یک دهه گذشته توانسته به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دنیا تبدیل شود. این بازی با میلیاردها بازیکن در سراسر جهان، یک پدیده فرهنگی به حساب می‌آید و جامعه عظیم و پرشوری را به دور خود جمع کرده است. به نظر می‌رسد با برگزاری رویدادهایی مانند ماینکرافت لایو، این بازی همچنان بتواند بر محبوبیت خود بیفزاید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهارنارنج
پاسخ

گلومر و گورخن دیگه چیه؟!! تو عمرم اسم اینها رو نشنیدم!

Dr. Minecraft
پاسخ

میشه انقدر کامنتای من بدبختو پاک نکنید ؟؟؟؟
فقط پرسیدم گلومر چیه یعنی انقدر بهتون برمیخوره ؟؟؟ واقعا برای مجله بازار متاسفم

شایان کرمی
پاسخ

بیا عزیزم تاییید کردم. پیگیری می‌کنم که کی پاک کرده.

Dr. Minecraft
پاسخ

مرسی