آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

فیلم‌نامه اثر سینمایی ماینکرافت تکمیل شده و تولید آن به زودی آغاز می‌شود

فیلم لایو اکشن ماینکرافت که مدت‌هاست در دست تولید استودیوی وارنر برادرز قرار دارد، فیلمنامه نهایی شده‌ای دارد و احتمالا به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد، البته بستگی به پایان یافتن اعتصاب بازیگران دارد. وارنر برادرز از سال ۱۳۹۳ در حال ساخت فیلم لایو اکشن ماینکرافت بوده است. در حالی که این پروژه سال‌ها در بن‌بست قرار داشته، سه تیم مختلف کارگردانی و نویسندگی بر روی آن کار کرده‌اند تا اینکه در نهایت جرد هس به عنوان کارگردان و الیسون شرودر به عنوان نویسنده انتخاب شدند. تنها بازیگری که تاکنون اعلام شده، جیسون موموآ است. گزارش‌ها حاکی از آن است که با وجود اعتصاب نویسندگان، فیلمنامه ماینکرافت در حال حاضر تکمیل شده و می‌تواند تولید را از بهار آغاز کند، البته بستگی به توافق سریع بازیگران و استودیوها برای پایان دادن به اعتصاب دارد.

در یک زمانی، انتشار این فیلم برای سال ۱۳۹۸ برنامه‌ریزی شده بود که به ۱۴۰۱ موکول شد. در حال حاضر تاریخ اکران ماینکرافت ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ است. با توجه به اولویت بالای این پروژه برای وارنر برادرز، امیدواریم دیگر تأخیری رخ ندهد. با نزدیک به یک دهه زمان توسعه و سؤالات فراوان طرفداران، این خبر خوبی برای این اقتباس سینمایی پرانتظار از بازی ویدئویی است. فیلم سینمایی سوپر ماریو برادرز با فروش بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان، موفق‌ترین فیلم اقتباسی از بازی تاکنون بوده است. با توجه به محبوبیت کم‌نظیر ماینکرافت و حضور ستاره‌ای مانند جیسون موموآ، احتمال موفقیت تجاری فیلم بالاست.

فیلم لایو اکشن ماینکرافت که مدت‌هاست در دست تولید استودیوی وارنر برادرز قرار دارد، فیلمنامه نهایی شده‌ای دارد و احتمالا به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد، البته بستگی به پایان یافتن اعتصاب بازیگران دارد. وارنر برادرز از سال 1393 در حال ساخت فیلم لایو اکشن ماینکرافت بوده است.
فیلم لایو اکشن ماینکرافت که مدت‌هاست در دست تولید استودیوی وارنر برادرز قرار دارد، فیلمنامه نهایی شده‌ای دارد و احتمالا به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد، البته بستگی به پایان یافتن اعتصاب بازیگران دارد. وارنر برادرز از سال ۱۳۹۳ در حال ساخت فیلم لایو اکشن ماینکرافت بوده است.

ماینکرافت محبوب‌ترین بازی تمام دوران است و تاکنون بیش از ۲۳۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. بنابراین انتظار می‌رود فیلم سینمایی آن بتواند فروش قابل توجهی داشته باشد. ماینکرافت یکی از ماندگارترین و پرطرفدارترین بازی‌های تاریخ به شمار می‌رود. این بازی توانسته نسل به نسل بازیکنان جدیدی را به خود جذب کند و همچنان پس از گذشت بیش از یک دهه، محبوبیت خود را حفظ نماید. یکی از دلایل اصلی موفقیت و ماندگاری ماینکرافت، دنیای بکر و خلاقانه آن است که امکانات نامحدودی برای شخصی‌سازی تجربه بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. عناصری مانند ساختن سازه‌ها و اشیاء، کاوش، جمع‌آوری منابع و مبارزه با موجودات، همگی دست به دست هم داده‌اند تا ماینکرافت به یک پدیده تبدیل شود.

علاوه بر این، ماینکرافت به خوبی توانسته با ظهور فناوری‌های نوین، خود را به‌روز نگه دارد. نسخه‌های جدیدتر شاهد گرافیک و جلوه‌های بصری بهتری بوده‌اند که تجربه بازی را غنی‌تر کرده است. موفقیت و محبوبیت پایدار ماینکرافت را می‌توان در استقبال گسترده از محصولات و آثار مرتبط با آن مانند انیمیشن‌ها، کتاب‌ها، اسباب‌بازی‌ها و غیره مشاهده کرد. انتشار فیلم سینمایی ماینکرافت در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ برنامه‌ریزی شده است. امیدواریم با پایان یافتن اختلافات فعلی، تولید این فیلم به زودی آغاز شود تا طرفداران بتوانند دنیای ماینکرافت را بر پرده بزرگ سینما ببینند. موفقیت این فیلم می‌تواند آینده روشنی را برای ساخت قسمت‌های بعدی و شکل‌گیری یک فرانچایز سینمایی پیرامون دنیای ماینکرافت رقم بزند.

لیست بهترین بازی‌های ماجراجویی تاریخ

در مجموع، ماینکرافت یکی از محبوب‌ترین عناوین در تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود و انتظار می‌رود فیلم سینمایی آن نیز بتواند مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به سینماها بکشاند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جوریه سیگما
پاسخ

چه جالب

Terebyte
پاسخ

باورش برام سخته . احتمالا دوباره لغو میشه و در آخر سال ۲۰۵۰ منتشر میشه …

هیچکس
پاسخ

حق پرو پلاس پلاس پلاس پلاس پلاس پلاس پلاس مکس ایکس باکس بی ۶۰۰۰ پلاس ۲

Dr. Minecraft
پاسخ

یاد قدیما بخیر حداقل دوتا فیلم درست حسابی میدادن زود زود منتشرش میکردن هر چندسال یکبار جی تی ای و کلی بازی جدید از فرنچایز های محبوب میدادن کلی آدم حال میکرد
الان صنعت سینما که کامل پوکیده هیچی هم دیگه نداره همه سوژه هاش تکراری شده یه فیلم میخواد بیاد آدم باید ۱۰ سال واسه اکرانش صبر کنه آخرشم چنگی به دل نزنه … درمورد بازی هم هنوز صنعت گیم پابرجاست ولی وقتی میخوان بازی بدن آدم رو دق میدن تا منتشرش کنن نمونش جی تی ای ۶

Terebyte
پاسخ

آره واقعا .
صنعت فیلم هم اینکارو می کنن چون ما مردم، هر چقدر بیشتر منتظر یک چیزی باشیم، بیشتر هیجان زده میشیم و اینجوری فیلم ها مزخرف خودشون ، معروف میشه .
در مورد بازی هم موافقم و نمونه دیگرش این که تو همین ماینکرفت الان ۸ ساله که می خوان اژدهای قرمز اضافه کنن و حتی توییت رسمی براش زدن ولی هنوز هم هیچ خبری نیست 😐😐😐

یه بنده خدا
پاسخ

جیسون اموموا چقدر مکعبی🗿🤣

حمیدرضا
پاسخ

این چه سمیه😂