آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازیکن ماینکرافت با استفاده از باگ عجیب نور، درختان زیبای نورانی ساخت

اخیراً یکی از کاربران ردیت ماینکرافت به نام u/MC-874 با استفاده هوشمندانه از یک باگ نور، درختان زیبای نورانی ساخته است. اگرچه این بازی در طول سال‌های گذشته دچار اشکالات و باگ‌های متعددی شده که بازیکنان از آن‌ها سوءاستفاده کرده‌اند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها مربوط به زیباتر شدن دیداری بازی نبوده است. به همین دلیل، این اشکال خاص نور در دسته‌ی نادری از مشکلات قرار می‌گیرد که برای ساخت چیزی خیره‌کننده مورد استفاده قرار گرفته است. قبل از ادامه، بازیکنان باید بدانند که این فرد از چه اشکالی استفاده کرده است. در نسخه پیش‌نمایش ۱.۲۰.۴۰.۲۱ ماینکرافت اخیر، یک باگ باعث شد منابع نور تصادفی در دنیای بازی ظاهر شوند. این منابع نور به هیچ بلوکی متصل نبودند که این موضوع را بسیار عجیب می‌کرد.

کاربر ردیت یاد شده با استفاده از چند بلوک واقعی نورافشان و همین باگ، درختان نورانی ساخته است. او برای انجام این کار بیوم Grove را انتخاب کرده بود. هنگامی که عکس را گرفته، شیدر هم روشن بوده که باعث شده مجموعه‌ی کلی عکس حتی خیره‌کننده‌تر به نظر برسد. بسیاری از طرفداران در زیرپست اصلی در صفحه ردیت رسمی ماینکرافت جمع شدند. طی یک روز، این پست بیش از ۱۰ هزار آپ‌ووت دریافت کرد و ده‌ها نظر برای آن گذاشته شد. مردم در مورد اینکه این اشکال می‌تواند الهام‌بخش یک بسته‌ی منابع باشد صحبت کردند، در حالی که دیگران به سادگی از استفاده هوشمندانه این بازیکن از یک باگ تعریف کردند.

اخیراً یکی از کاربران ردیت به نام u/MC-874 با استفاده هوشمندانه از یک اشکال نور، درختان زیبای نورانی ساخته است. اگرچه این بازی در طول سال‌های گذشته دچار اشکالات و باگ‌های متعددی شده که بازیکنان از آن‌ها سوءاستفاده کرده‌اند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها مربوط به زیباتر شدن دیداری بازی نبوده است.
اخیراً یکی از کاربران ردیت ماینکرافت به نام u/MC-874 با استفاده هوشمندانه از یک اشکال نور، درختان زیبای نورانی ساخته است. اگرچه این بازی در طول سال‌های گذشته دچار اشکالات و باگ‌های متعددی شده که بازیکنان از آن‌ها سوءاستفاده کرده‌اند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها مربوط به زیباتر شدن دیداری بازی نبوده است.

یکی از نظرات پیشنهاد داد که موجانگ می‌تواند آنچه در تصویر کاربر u/MC-874 دیده می‌شود را به عنوان یک بیوم جدید اضافه کند. این بیوم جدید حاوی درختان نورانی جدید و بلوک‌های چوب نورانی خواهد بود که می‌توان از آن‌ها برای ساخت وسایل چوبی ویژه‌ای با قابلیت‌ها و کارکردهای نورافشان استفاده کرد. یکی دیگر از کاربران پیشنهاد داد که اپی اصلی می‌تواند یک بسته منابع ایجاد کند که درختان نورانی را شبیه‌سازی کند. u/MC-874 در پاسخ گفت که PBR قادر به شبیه‌سازی درخشش محیط نیست. یک کاربر دیگر اشاره کرد که می‌توان بلوک‌های نور را به صورت دستی قرار داد تا محیط اطراف را روشن کنند.

وقتی یکی از کاربران از درختان نورانی تعریف کرد و امیدوار بود که موجانگ آن‌ها را اصلاح نکند، اپی اصلی با قرار دادن لینکی به وب‌سایت اشکالات موجانگ، تأیید کرد که این منابع نور تصادفی اصلاح شده‌اند.بسیاری از افراد از اینکه اشکال نور تصادفی حذف شده است ناراضی بودند، چرا که درختان نورانی در بیوم Grove خیره‌کننده به نظر می‌رسیدند. در مجموع، خلق کاربر u/MC-874 به دلیل اشکال عجیب نور و نحوه استفاده هوشمندانه او از آن برای ساخت یک بیوم منحصر به فرد، توجه زیادی را جلب کرده است. پست او در ردیت ماینکرافت همچنان در حال دریافت بازدید و آپ‌ووت است.

اولین بازی موبایلی که تجربه کردم ؟ تجربه شیرین و خاطره انگیز اعضای تحریریه‌

برخی کاربران پیشنهاد دادند که این ایده می تواند بستری برای معرفی ماب های جدید در بازی باشد. به عنوان مثال، مابی به نام Wisp می تواند در این بیوم جدید زندگی کند که از انرژی های نورانی تغذیه می کند. این ماب می تواند قابلیت های خاصی مانند پرواز کردن و ایجاد نور داشته باشد. علاوه بر این، پیشنهاد شد که این درختان می توانند منبع جدیدی از مواد خام با کاربردهای ویژه باشند. به عنوان مثال، چوب این درختان می تواند برای ساخت زره هایی با قابلیت نورافشانی استفاده شود. همچنین میوه های روی این درختان می توانند خاصیت نورانی داشته باشند و برای بروزرسانی یا ارتقاء آیتم ها به کار روند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نمد
پاسخ

خوشگلعععععع

یه ماین گرل
پاسخ

باگ نیست اون چیز هاست که وقتی قورباغه ها ماگما میخورن دراپ میشه

Sasan
پاسخ

پس اون آیتم عجیبی که تو دستشه چیه؟

ممد
پاسخ

بله بله منم هیرو براین رو با یه باک عجیب زاییدم

sonnic88
پاسخ

زاییدنت خوبه الان بیا fancycraft.cc و هیروبراینو بزایی و ترول تورو امون جا بن کنه

Parham Mousavi
پاسخ

کجاش باگ رفته تمام درختارو نورانی کرده

Sasan
پاسخ

منم این باگ رو میخوام

به تو چه
پاسخ

احتمالا مود ریخته