آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

با DLC جدید ماینکرافت در جنگ‌ اسباب بازی‌ها شرکت کنید!

ماینکرافت جدیدترین بسته الحاقی خود را با همکاری شرکت NERF منتشر کرد که امکان نبردهای هیجان‌انگیز NERF را در دنیای بلوکی ماینکرافت فراهم می‌کند. این بسته الحاقی با عنوان NERF World که فقط برای نسخه بدراک ماینکرافت در دسترس است، شامل محوطه‌های پر هیجان پارکور و نبرد، یک محوطه تمرین برای آشنایی بازیکنان با تفنگ‌ها و تجهیزات و همچنین یک مرکز اصلی است که بازیکنان می‌توانند از آن برای تغییر نقشه، سطح دشواری، بازدید از فروشگاه تفنگ‌ها و تجهیزات، انتخاب پیشرفت و مشاهده اطلاعات و آمار استفاده کنند.

در این بسته الحاقی، بازیکنان باید از میان ارتشی از موجودات خطرناک ماینکرافت مانند زامبی‌ها، اسکلت‌ها و کریپرها عبور کرده و با استفاده از تفنگ‌ها و تاکتیک‌های مناسب، پیروزی را از آن خود کنند. طراحی هوشمندانه این محوطه‌ها با الهام از نقشه‌های محبوب بازی LASER TAG صورت گرفته است. در این بسته الحاقی چهار محوطه نبرد متفاوت وجود دارد که هر کدام بر اساس یکی از ابعاد کلاسیک ماینکرافت یعنی اوروِرلد، ندر، اند و اندردراگون طراحی شده‌اند. در ابتدا تنها محوطه‌ی اوروِرلد در دسترس است و بازیکنان با کسب امتیاز و درجه خاصی باید چالش‌های مربوط به هر محوطه را برای باز کردن سایر محوطه‌های پرچالش‌تر انجام دهند.

طراحی هوشمندانه محوطه های مختلف با در نظر گرفتن جزئیاتی همچون پناهگاه، موانع و مسیرهای پر پیچ و خم، باعث شده تا نبردها هیجان بیشتری داشته باشند. از سوی دیگر، امکان شخصی سازی شخصیت بازیکن با انتخاب انواع لباس، کلاه و تجهیزات مختلف نیز باعث میشود تا هر بازیکن بتواند ظاهری منحصر به فرد برای خود خلق کند.
طراحی هوشمندانه محوطه های مختلف با در نظر گرفتن جزئیاتی همچون پناهگاه، موانع و مسیرهای پر پیچ و خم، باعث شده تا نبردها هیجان بیشتری داشته باشند. از سوی دیگر، امکان شخصی سازی شخصیت بازیکن با انتخاب انواع لباس، کلاه و تجهیزات مختلف نیز باعث میشود تا هر بازیکن بتواند ظاهری منحصر به فرد برای خود خلق کند.

همچنین با پیشرفت در بازی و شکست دادن حریفان، بازیکنان امتیازهای NERF دریافت می‌کنند که می‌توانند آن‌ها را در فروشگاه مرکزی صرف بهبود تفنگ‌ها و تجهیزات خود کنند. انواع متنوعی از تفنگ‌های الهام گرفته از محصولات اصلی NERF در این بسته الحاقی وجود دارد. از جمله می‌توان به ۷ تفنگ میکروشات قابل حمل، ۴ تفنگ اولیه و پرقدرت‌تر و البته تفنگ اژدهای انتهایی اشاره کرد که توانایی‌های ویژه‌ای دارد.

علاوه بر این، لباس‌ها و تجهیزاتی مانند پیراهن، کلاه، جلیقه خشاب‌دار، شورت، کفش و حتی عینک‌های مخصوص نیز برای شخصی‌سازی ظاهر شخصیت بازیکنان در این بسته الحاقی در نظر گرفته شده است. بازیکنان می‌توانند با خرید این آیتم‌ها، شخصیت خود را برای نبردها آماده‌تر کنند. به نظر می‌رسد NERF World جدیدترین بسته الحاقی ماینکرافت، تجربه‌ای بسیار نوآورانه و هیجان‌انگیز برای علاقمندان به دو برند محبوب NERF و ماینکرافت فراهم می‌کند. طراحی خلاقانه محوطه‌های پر اکشن و الهام گرفته از دنیای واقعی، کنار انواع تفنگ‌ها و تجهیزات، تجربه‌ای فراموش نشدنی برای گیمرها رقم خواهد زد.

١٠ انیمه برتر سازندگان Attack on Titan؛ از غول ها تا شیاطین

عرضه این بسته الحاقی جدید در ماینکرافت، نشان از عزم جدی موجانگ برای گسترش محتواهای جذاب و نوآورانه در این بازی دارد. NERF World با الهام گرفتن از بازی لیزر تگ، توانسته است حس و حال بازی با تفنگهای اسباب بازی NERF را به درون دنیای ماینکرافت منتقل کند. طراحی هوشمندانه محوطه های مختلف با در نظر گرفتن جزئیاتی همچون پناهگاه، موانع و مسیرهای پر پیچ و خم، باعث شده تا نبردها هیجان بیشتری داشته باشند. از سوی دیگر، امکان شخصی سازی شخصیت بازیکن با انتخاب انواع لباس، کلاه و تجهیزات مختلف نیز باعث میشود تا هر بازیکن بتواند ظاهری منحصر به فرد برای خود خلق کند. البته نکته مهم این است که این شخصی سازی صرفا ظاهری نیست و تاثیر مستقیمی بر ویژگیهای شخصیت بازیکن در نبرد دارد.

در کنار تنوع تفنگ ها که از ویژگی های منحصر به فرد خود برخوردارند، امکان بهبود آنها با خرید آپگریدها نیز باعث شده تا هر بازیکن بتواند با توجه به سبک بازی خود، تفنگ مورد علاقه اش را شخصی سازی کند. حال باید منتظر ماند و دید آیا استقبال بازیکنان از این بسته الحاقی، ماینکرافت و NERF را ترغیب خواهد کرد که همکاری خود را گسترش دهند و شاهد محتواهای بیشتری از این دست در آینده باشیم یا خیر.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها