آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

ساخت یک جزیره هوایی شگفت انگیز در ماینکرافت

اخیرا یکی از بازیکنان ماینکرافت با نام MrLuiz__، مهارت های خلاق خود را با ساخت یک جزیره هوایی بسیار حیرت‌انگیز در این بازی به نمایش گذاشته است. این جزیره پرنده علاوه بر اندازه بزرگ و دیدنی خود، شامل چندین سازه پیچیده و ظریف است که نشان از توانایی های بالای سازنده آن دارد. این ساخته در ردیت به اشتراک گذاشته شد و توجه و تحسین جامعه ماینکرافت را برانگیخت. جزیره پرنده شامل یک توده عظیم سنگی است که در آسمان شناور به نظر می‌رسد. روی این جزیره، جنگل‌های انبوه، آبشارهای زیبا و حتی یک قلعه بزرگ قرار دارد. در پایین جزیره نیز صخره‌ها و سنگ‌های معلق طوری قرار گرفته‌اند که گویی جزیره واقعاً در حال شناور شدن است.

او حدود ۲ تا ۳ هفته وقت صرف ساخت این جزیره کرده است. با توجه به جزئیات دقیق و پیچیدگی بالای سازه‌ها، این مدت زمان کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. البته او در کامنت‌ها اشاره کرده که ایده‌ی اولیه این ساخته شده، قدمت بیشتری دارد و حدود ۸ ماه پیش شروع به طراحی آن کرده است. پس از انتشار تصاویر این جزیره پرنده، جامعه ماینکرافت با واکنش‌های مثبت فراوانی آن را تحسین کردند. بسیاری جزئیات ظریف مانند درختان، گل‌ها و حتی پلکان‌ها را مورد توجه قرار داده و کار انجام شده را شاهکار خواندند. در مجموع این پست تاکنون بیش از ۲ هزار رأی مثبت دریافت کرده است.

اخیرا یکی از بازیکنان ماینکرافت با نام MrLuiz__، مهارت های خلاق خود را با ساخت یک جزیره هوایی بسیار حیرت‌انگیز در این بازی به نمایش گذاشته است. این جزیره پرنده علاوه بر اندازه بزرگ و دیدنی خود، شامل چندین سازه پیچیده و ظریف است که نشان از توانایی های بالای سازنده آن دارد.
اخیرا یکی از بازیکنان ماینکرافت با نام MrLuiz__، مهارت های خلاق خود را با ساخت یک جزیره هوایی بسیار حیرت‌انگیز در این بازی به نمایش گذاشته است. این جزیره پرنده علاوه بر اندازه بزرگ و دیدنی خود، شامل چندین سازه پیچیده و ظریف است که نشان از توانایی های بالای سازنده آن دارد.

این ساخته درخشان، نمونه دیگری از پتانسیل نامحدود خلاقیت در ماینکرافت است. بازیکنان با ترکیب صدها بلوک موجود و ایده‌های نوآورانه، مدام سازه‌های تحسین‌برانگیزی را خلق می‌کنند. علاوه بر این، حمایت مستمر موجانگ از بازی با بروزرسانی‌های منظم، باعث غنی‌تر شدن تجربه بازیکنان و الهام‌بخشی بیشتر آن‌ها می‌شود. انتظار می‌رود در رویداد ماینکرافت لایو در ۱۵ اکتبر نیز شاهد اخبار و محتواهای جذابی از این بازی باشیم که بتواند موج جدیدی از خلاقیت را در جامعه بازیکنان برانگیزد. جزیره پرنده ساخته شده توسط این بازیکن نشان دهنده خلاقیت بی نظیر بازیکنان ماینکرافت است. این بازی با امکانات گسترده خود، زمینه را برای خلق آثار شگفت انگیزی فراهم میکند.

یکی از ویژگی های جالب توجه این ساخته، توجه به جزئیات است. سازنده با دقت بسیار، عناصری مانند درخت، گل و گیاه، پل و نرده را به کار برده تا فضایی باورپذیر ایجاد کند. حتی رنگ بندی سازه ها نیز به گونه ای انتخاب شده که زیبایی طبیعی جزیره را دو چندان کرده است. نکته دیگر انتخاب هوشمندانه بلوک ها و آیتم های مناسب برای هر بخش است. مثلا برای ساختن قلعه از مصالحی مانند سنگ و چوب استفاده شده که کاملا منطبق بر فضای قلعه است. همچنین ایجاد صخره های معلق در پایین جزیره، حس شناور بودن آن را تقویت میکند.

چه‌طور در ماینکرافت Suspicious Sand پیدا کنیم؟

استقبال گسترده جامعه ماینکرافت از این اثر، نشانگر تاثیر عمیق خلاقیت بر مخاطب است. ماینکرافت به عنوان یک بستر، امکان بروز ایده های نوآورانه را فراهم میکند و سازندگانی مانند آقای Luiz از این فرصت به بهترین شکل بهره میبرند. ماینکرافت هم‌اکنون بر روی بسترهای مختلف از جمله کامپیوتر، کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییچ و همچنین دستگاه‌های موبایل در دسترس است و علاقمندان می‌توانند با خرید آن از این تجربه یکتا بهره‌مند شوند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ارتمیس
پاسخ

موده😒😒😒

نا شناس
پاسخ

مود رو هم یکی ساخته

زری
پاسخ

با اینکه موده ولی با این حجم از دقیق سازی ۱ سال طول می‌کشه😂

Sasan
پاسخ

🤯

ی بنده خدا
پاسخ

این حتما با موده ادم مرده تا اینو بسازه البته واقعا بامودم باشه تنظیمش سخته🤯

Pooria
پاسخ

داداش مودم باشه خب یکی ساختتش خوبی داداش….!

علیرضا
پاسخ

چقدر بزرگ و با شکوه و خوشگل