اخبار بازی خبر

ماد اول شخص مورتال کامبت ۱ خشونت را به شکل قابل‌توجهی افزایش می‌دهد

به تازگی ماد اول شخص برای جدید‌ترین اثر سری Mortal Kombat یعنی مورتال کامبت ۱ منتشر شده که به واسطه آن بازیکنان می‌توانند مبارزات و حرکت‌های خشونت‌آمیز آن را از زاویه‌ای متفاوت مشاهده کنند.

سری مورتال کامبت از زمان شروع، با گیم پلی فوق خشن و پر از خون‌ریزی توانسته شهرت زیادی به دست آورده و نامی برای خود دست و پا کند. هر یک از شخصیت‌ها و مبارزان این سری دارای مجموعه‌ای از حرکت‌های مرگبار بوده که با رخداد‌هایی مثل قطع عضو و جدا کردن سر از بدن همراه است.

شخصیت های دومین بسته الحاقی بازی مورتال کامبت ۱ فاش شد؛ بازگشت نوب سایبات

در حالی که دوربین سوم شخص سری Mortal Kombat همواره زمینه‌ای را فراهم کرده که تا حدی بین بازیکنان و بخش‌های خشن فاصله ایجاد شود، اما اخیرا یک ماد جدید برای مورتال کامبت ۱ منتشر شده که به بازیکنان اجازه می‌دهد این اثر را به صورت اول شخص تجربه کنند.

این ماد برای اولین بار توسط کاربری به نام Ermaccer در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) با دیگران به اشتراک گذاشته شد. او برای به رخ کشیدن عملکرد ماد مذکور، ویدیویی را در یوتیوب منتشر کرده که مجموعه‌ای از حرکت‌های خشن و فیتالیتی‌های بازی مورتال کامبت ۱ را از زاویه اول شخص نمایش داده است. این ویدیو را می‌توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

ویدیو مربوط به ماد اول شخص برای بازی Mortal Kombat 1

ماد Mortal Kombat 1
ماد اول شخص Mortal Kombat 1 مشکلات زیادی دارد، اما در عین حال تجربه‌ای متفاوت ارائه می‌کند

ماد اول شخص مورتال کامبت ۱ دارای مشکلات و باگ‌های مختلفی بوده، اما در عین حال توانسته توجه طرفداران را به خود جلب کند. به این واسطه می‌توانید فیتالیتی جانی کیج که در آن این شخصیت گوشی خود را در دست گرفته و اقدام به عکاسی از حریفش می‌کند، را به شکل متفاوتی ببینید.

نگاهی به امتیازات و نقدهای مورتال کامبت ۱

نظر شما در مورد ماد اول شخص بازی مورتال کامبت ۱ و افزایش قابل‌توجه خشونت آن به این واسطه چیست؟ آیا قصد استفاده از این ماد را دارید؟ آیا استودیو ندررلم در ساخت Mortal Kombat 1 بیش از اندازه به خشونت گرایش داشته یا این مقدار را لازم می‌دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها