اخبار بازی خبر

احتمال رونمایی از GTA 6 با قطع شدن سرورهای GTA Online

راکستار اعلام کرده که سرورهای GTA Online و Red Dead Online برای مدت محدودی از دسترس خارج خواهند شد. این احتمال وجود دارد که Rockstar با هدف رونمایی از GTA 6 دست به چنین کاری زده باشد.

از زمان انتشار آخرین بازی سری Grand Theft Auto یعنی جی تی ای ۵ در حدود ۱۰ سال می‌گذرد. این مدت زمان بسیار طولانی‌تر از فاصله بین آثار قبلی بوده و موجب نا‌امیدی بازیکنان شده است. به همین دلیل از سال‌ها پیش طرفداران و علاقه‌مندان مشتاق معرفی GTA VI و مشاهده اولین تریلر آن هستند.

اگر‌چه راکستار به عنوان سازنده سری GTA، از ساخت جی تی ای ۶ خبر داده، اما هنوز از این بازی به صورت رسمی رونمایی نکرده و مشخص نیست که با چه اثری مواجه خواهیم شد. در چنین شرایطی افراد مختلف دست به افشای اطلاعات و جزئیات متعدد از جمله انتشار ویدیوهای مربوط به نسخه اولیه و حضور دو شخصیت اصلی به نام‌های جیسون و لوسیا زده‌اند.

جی تی ای ۶ احتمالاً تا یک ماه آینده معرفی خواهد شد

در مقابل Rockstar ضمن تلاش برای حذف این موارد، در قالب تصاویر جی تی ای آنلاین به GTA 6 اشاره کرده است. همچنین اخیرا شایعه شده تریلر معرفی این اثر در یوتیوب آپلود و سپس حذف شده است. حال سازنده و ناشر سری جی تی ای دست به اقدامی زده که احتمال رونمایی از GTA VI در روزهای آینده را قوت می‌بخشد.

رونمایی از جی تی ای 6
این احتمال وجود دارد که پس از فعال شدن سرورهای GTA Online شاهد اضافه شدن محتواهایی با محوریت رونمایی از GTA 6 باشیم

طبق اعلام راکستار، سرورهای GTA Online و Red Dead Online برای ساعاتی از فردا قطع خواهند شد. بر این اساس از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹ به این آثار دسترسی نخواهید داشت. Rockstar متذکر شده که دستاوردهای شما روی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر تا زمانی که تعمیر و نگهداری سرورها کامل نشود، در Social Club نمایش داده نمی‌شوند.

بخش آنلاین جی تی ای ۶ شباهت‌هایی به فورتنایت خواهد داشت

با این وجود که قطع سرورها به منظور انجام تعمیرات یک امر مرسوم محسوب می‌شود، اما این احتمال وجود دارد که Rockstar با هدف رونمایی از بازی GTA 6 چنین عملی را انجام داده باشد. ممکن است که به این واسطه رویداد‌ها و محتوا‌هایی با محوریت جی تی ای ۶ به GTA Online و Red Dead Online اضافه شده و بالاخره از این اثر مورد‌انتظار رونمایی شود.

نظر شما در مورد قطع سرورهای آنلاین راکستار و رونمایی احتمالی از بازی GTA 6 چیست؟ آیا راکستار تنها برای بهبود سرورها آن‌ها را از دست خارج کرده یا برنامه‌های دیگری دارد؟ آیا در روزهای آینده شاهد معرفی جی تی ای ۶ خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها