اخبار سینما و انیمیشن خبر

تصویر جدید فیلم جوکر ۲ با بازی واکین فینیکس منتشر شد

تاد فیلیپس که به عنوان کارگردان هر دو فیلم Joker شناخته می‌شود، به مناسبت چهارمین سالگرد اکران فیلم اول، تصویر جدیدی از جوکر ۲ منتشر کرده که واکین فینیکس را در شمایل شاهزاده جرم و جنایت به تصویر می‌کشد.

امروز برای تاد فیلیپس از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است، زیرا در این روز اولین فیلم سری Joker در سال ۲۰۱۹ اکران شد. علاقه این کارگردان به ۴ اکتبر باعث شده که دنباله فیلم جوکر که با نام Joker: Folie à Deux شناخته می‌شود، در روز مشابهی از سال آينده میلادی اکران شود. بر این اساس، فیلم جوکر ۲ در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ در سینماهای سراسر جهان به نمایش گذاشته خواهد شد.

یک سال پیش از اکران Joker: Folie à Deux و به مناسبت چهارمین سالگرد نمایش فیلم جوکر، تاد فیلیپس تصویر جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. این تصویر که تا‌کنون در جای دیگری منتشر نشده، واکین فینیکس را به عنوان شاهزاده جرم و جنایت گاتهام نشان می‌دهد.

اطلاعات جدید از فیلم جوکر ۲؛ هر آنچه باید بدانید

در تصویر جدید فیلم جوکر ۲ می‌توانید شخصیت آرتور فلک را در حالی ببینید که گریم خاص خود را به چهره نداشته و زیر باران ایستاده است. در اطراف جوکر، افرادی دیده می‌شوند که چترهایی با رنگ‌های مختلف در دست داشته و او را محاصره کرده‌اند. به نظر می‌رسد که شخصیت اصلی فیلم Joker از این که بیرون از دیوار‌های تیمارستان آرکام قرار دارد، خوشحال بوده و از باران لذت می‌برد.

تاد فیلیپس در کپشن پست اینستاگرامی خود نوشته است: «۴ اکتبر. بابت تمامی پیام‌ها از شما متشکرم. در چهار سال گذشته ماجراهای مختلفی داشتیم. خاطرات عالی زیادی به وجود آمد. تعداد بیشتری از آن‌ها در راه است». تصویر جدید فیلم جوکر ۲ را در زیر مشاهده می‌کنید:

واکین فینیکس در نقش جوکر
تصویر جدید فیلم Joker: Folie à Deux شخصیت جوکر را در حالی نشان می‌دهد که از بارش باران لذت می‌برد

فیلم جوکر ۲ چه داستانی را روایت می‌کند؟

واکین فینیکس تنها یکی از بازیگران اصلی فیلم Joker: Folie à Deux است. قبلا اعلام شده است که لیدی گاگا، برنده جایزه اسکار و خواننده مشهور، به عنوان نسخه جدیدی از شخصیت هارلی کوئین ظاهر خواهد شد. این کاراکتر که نام اصلی او هارلین کوئینزل است، به عنوان روانپزشک در تیمارستان آرکام حضور داشته و به مرور عاشق جوکر می‌شود. این دو در کنار هم به اربابان جرم و جنایت در گاتهام تبدیل شده و ویرانی‌های بزرگی را به وجود می‌آورند.

تا‌کنون اطلاعات زیادی در مورد داستان فیلم جوکر ۲ منتشر نشده است. با این حال به نظر می‌رسد که رابطه عاشقانه بین جوکر و هارلی محوریت اصلی فیلم Joker: Folie à Deux باشد. همچنین مشخص شده که فیلم مذکور یک اثر موزیکال بوده و تجربه‌ای متفاوت نسبت به اولین فیلم جوکر ارائه خواهد کرد.

در کنار واکین فینیکس و لیدی گاگا، در جوکر ۲ شاهد بازگشت زازی بیتز خواهیم بود. این بازیگر برای یک بار دیگر نقش سوفی، همسایه سابق آرتور را ایفا می‌کند. از دیگر هنرمندان حاضر در این اثر می‌توان به برندان گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لوفلند و هری لاوتی  اشاره کرد.

مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی در سال ۲۰۲۴

فیلم جوکر با نقاط قوت متعدد خود توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. این اثر اولین فیلم تاریخ با رده سنی بزرگسال محسوب می‌شود که بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است. همچنین منتقدان مختلف به تحسین آن پرداختند. واکین فینیکس برای ایفای نقش اصلی در فیلم Joker برنده جایزه اسکار شد و آکادمی علوم و هنرهای سینما آن را لایق دریافت جایزه اسکار بهترین موسیقی متن دانست.

بدون شک دستاوردهای متعدد فیلم جوکر باعث شد که برادران وارنر نسبت به ساخت دنباله آن علاقه نشان دهد. اما تاد فیلیپس و واکین فینیکس تصمیم گرفتند که در تولید عجله نکرده و تا زمان اطمینان از فیلم‌نامه، ساخت آن را شروع نکنند. به همین دلیل بین اکران فیلم اول و دوم سری جوکر در حدود پنج سال فاصله است.

نظر شما در مورد تصویر جدید فیلم جوکر ۲ چیست؟ آیا برای تماشای ادامه داستان زندگی آرتور فلک و اضافه شدن هارلی کوئین لحظه‌شماری می‌کنید؟ به نظر شما موزیکال شدن Joker: Folie à Deux چه تاثیری روی آن خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها