آخرین اخبار ماینکرافت خبر

دریک به یکی از طرفدارانش مبلغ ۵۰ هزار دلار پول نقد داد

دریک که جزو مشهور‌ترین خوانندگان حال حاضر دنیا محسوب می‌شود، به یکی از طرفدارانش مبلغ ۵۰ هزار دلار پول نقد داده است. اگر‌چه این اقدام او یک حرکت محبت‌آمیز بوده، اما با واکنش منفی کاربران شبکه‌های اجتماعی رو‌برو شده است.

دریک محبوبیت بسیار زیادی در دنیا داشته و میلیون‌ها نفر به صورت روزانه از شنیدن آثار او لذت می‌برند. این خواننده اخیرا کنسرتی را برگزار و در بخشی از آن مبلغ ۵۰ هزار دلار پول نقد را به یکی از طرفدارانش داده است. دریک پس از خواندن اعلان این طرفدار که از جدایی از نامزدش خبر داده بود، اقدام به پرداخت پول کرده است. این حرکت خواننده مشهور به سرعت در فضای مجازی پخش و با واکنش کاربران مواجه شد.

در حالی که بسیاری از طرفداران این اقدام دریک را ناشی از مهربانی او می‌دانند، تعدادی دیگر با آن مخالف هستند. این افراد به مشکلاتی که دریافت چنین مبلغی ایجاد می‌کند، اشاره کرده‌اند. در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، یکی از کاربران ویدیوی اهدا پول توسط خواننده مشهور را با عنوان «دریک برای فرد غریبه یک کابوس مالیاتی ایجاد می‌کند» منتشر کرده است.

این لیست آهنگ‌های ماینکرافت را در شب‌زنده‌داری‌های گیمری گوش کنید!

یکی دیگر از کاربران نوشته است: «این من را بی‌نهایت خوشحال می‌کند که تنها افرادی را صفحه اول می‌بینم که مثل خودم فقط روی پیامد‌های مالیاتی تمرکز کرده‌اند. این نشان می‌دهد که چقدر خوب حساب کاربری‌ام را مدیریت کرده‌ام.»

دریک به طرفدارش ۵۰ هزار دلار پول نقد داد
تعدادی از کاربران باور دارند که دریک ندانسته طرفدار خود را درگیر قوانین مالیاتی کرده است

برخی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی X گفته‌اند که اهدا این مبلغ نشان‌دهنده ثروت واقعی دریک بوده و با وجود سخاوتمندی، باری دیگر ثابت می‌کند که افراد مشهور هیچ ارزشی برای پول قائل نیستند. یکی از این افراد نوشته است: «بدون اشاره مستقیم، به کل سالن اعلام کنید که ۵۰ هزار دلار پول نقد به همراه دارید.»

کوری تیلور و صداپیشه باب اسفنجی آهنگ تیتراژ سریال را می‌خوانند

این اولین باری نیست که کاربران اینترنت به افراد مشهور یا اینفلوئنسرهایی که بدون در نظر گرفتن عواقب، مبالغ زیادی را به عنوان هدیه یا جایزه به دیگران پرداخت می‌کنند، واکنش نشان می‌دهند. مستر بیست که به عنوان مشهورترین یوتیوبر شناخته می‌شود، همواره در مرکز چنین بحث‌هایی حضور داشته و اعمال خیر‌خواهانه او با انتقاد همراه شده‌اند.

نظر شما در مورد اقدام دریک برای پرداخت مبلغ ۵۰ هزار دلار به یکی از طرفدارانش چیست؟ آیا افراد مشهور باید دست به چنین اقداماتی بزنند یا به دلیل قوانین مالیاتی نباید به سراغ آن بروند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها