اخبار بازی خبر

لباس های مختلف بازی اسپایدرمن ۲ توسط مارول معرفی شدند

بازی اسپایدرمن ۲ در کنار روایت داستانی جدید و گسترش محیط‌ها، تعداد زیادی از لباس های مختلف را برای شخصیت‌های پیتر پارکر و مایلز مورالس ارائه می‌کند. شرکت مارول با انتشار تصاویری اقدام به معرفی این لباس‌ها کرده است.

Marvel’s Spider-Man 2 سومین اثر از سری مرد عنکبوتی استودیو اینسامنیاک است که به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. این نه تنها محیط بزرگ‌تری نسبت به بازی‌های قبلی داشته، بلکه کاراکتر‌های شناخته‌شده جدیدی را به جمع شخصیت‌های منفی اضافه کرده و امکان  جابجایی بین پیتر پارکر و مایلز مورالس را فراهم می‌کند.

در اسپایدرمن ۲ می‌توانید دیگر مرد عنکبوتی را در حال مبارزه ببینید

اما ویژگی‌های تازه اسپایدرمن ۲ به موارد گفته شده ختم نمی‌شود. این محصول استودیو Insomniac Games دارای انبوهی از لباس های مختلف است که می‌توانید آن‌ها را تن پیتر پارک و مایلز مورالس کنید. به منظور نمایش بهتر این لباس‌ها، مارول کامیکس تصاویری از آن‌ها منتشر کرده که یادآور طرح روی جلد کتاب‌های کمیک هستند.

به این واسطه می‌توانید لباس‌های مختلف بازی Marvel’s Spider-Man 2 را روی جلد کمیک‌هایی از جمله The Amazing Spider-Man ،Venom و Miles Morales: Spider-Man مشاهده کنید. هر یک از ۱۰ طرح روی جلد منتشر شده، یک لباس را به نمایش می‌گذارد. این تصاویر را در زیر مشاهده می‌کنید:

در بازی اسپایدرمن ۲ سیمبیوت ونوم به پیتر پارکر چسبیده و در ازای ارائه قدرت‌های زیاد، شخصیت او را تغییر داده و روی روابطش با دیگر تاثیر می‌گذارد. اما در ادامه پیتر پارکر موفق می‌شود که ونوم را از خود جدا کرده و در کنار مایلز مورالس با او مبارزه کند. دیگر آنتاگونیست اصلی Marvel’s Spider-Man 2، کریون شکارچی است که به دنبال یک حریف لایق، به سراغ مردان عنکبوتی آمده است.

داستان کلی انیمیشن بعدی اسپایدرمن مشخص شد

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۳) به صورت انحصاری روی پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد ویژگی‌های مختلف این اثر از جمله امکان جا‌بجایی بین پیتر پارکر و مایلز مورالس چیست؟ آیا موافق وجود تعداد بالای لباس در اسپایدرمن ۲ هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
L.LAWLIT
پاسخ

مارول چه بلا ها که سر مرد عنکبوتی ها نیاورده فقط😂😂😂😂

Dr. Minecraft
پاسخ

پیتر پارکر اینو نبینه 💀

سیاوش
پاسخ

خیلی خفنه ب نظرم بهترین بازی مارول میشه