اخبار سینما و انیمیشن خبر

سریال جدید خالق بریکینگ بد با نقش‌آفرینی ریا سیهورن ساخته می‌شود

وینس گیلیگان به عنوان خالق سریال‌های بریکینگ بد و اثر فرعی آن یعنی بهتره با ساول تماس بگیری در بین علاقه‌مندان آثار تلویزیونی شناخته می‌شود. حال او قرار است دنیای مواد مخدر و جرم و جنایت را کنار گذاشته و پروژه کاملا جدیدی را برای شبکه اپل پلاس بسازد. با این وجود وینس گیلیگان همچنان ریا سیهورن، ستاره سریال Better Call Saul، را به همراه داشته و در اثر تازه خود که به زودی ساخته می‌شود، از توانایی‌های او استفاده خواهد کرد. اثر جدید وینس گیلیگان یک «داستان علمی تخیلی ملایم» بوده که در شهر البوکرکی، ایالت نیومکزیکو، جریان داشته و یک نقطه شروع جدید برای او محسوب می‌شود.

وینس گیلیگان اخیرا مصاحبه‌ای طولانی با Variety داشته و در قالب آن در مورد پیشرفت‌هایش نسبت به دوران بهتره با ساول تماس بگیری و انتخاب ریا سیهورن به عنوان نقش اصلی که از مدت‌ها پیش لایق آن بوده، صحبت کرده است. همچنین خالق سریال بریکینگ بد در مصاحبه خود به پایان اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا و فراهم شدن زمینه بازگشت به تولید گفته است.

تغییر شکل شخصیت اصلی رد دد ردمپشن ۲ به والتر وایت از بریکینگ بد!

وینس گیلیگان در این باره گفته است: «ما به سر کار برگشتیم. از روز دوشنبه رسما به اتاق نویسندگان برمی‌گردیم. من بیشتر وقتم را در نیومکزیکو می‌گذرانم، زیرا که فعلا در اینجا زندگی می‌کنم. اما وقتی که به لس آنجلس برگردم، اتاق نویسندگان را دوباره برای چند هفته به صورت حضوری باز می‌کنیم. وقتی اعتصاب شروع شد، ما به پایان فصل اول خیلی نزدیک شده بودیم.»

وینس گیلیگان با اعتراف به این که تیم نویسندگی پویایی خود را از دست داده، معتقد است که احتمالا زمان بیشتری طول می‌کشد تا سرعت تولید به شکل سابق برگردد. به همین دلیل سازندگان ممکن است چند قدمی به عقب برداشته و در شرایطی که روند نگارش فیلم‌نامه فصل اول تمام شده، یک بار دیگری سریال را به پایان برسانند.

اثر جدید خالق بریکینگ بد با حضور ریا سیهورن
سریال وینس گیلیگان تفاوت‌های زیادی با آثار قبلی‌اش داشته و او نگران واکنش‌های بینندگان است

خالق سریال بریکینگ بد در این رابطه گفته است: «ما به عقب برگشته و دو قسمت مانده به آخر را تمام کرده و سپس به سراغ قسمت آخر می‌رویم. بدون شک پویایی زیادی را از دست دادیم. حتی یادم نیست که دقیقا کجا بودیم. بنابراین من این هفته را صرف خواندن قسمت‌های قبلی و یادداشت‌ها کرده تا بفهمم کجا ایستاده‌ام. ما مشتاقانه منتظر بازگشت به کار هستیم. اگر اعتصاب نبود، فیلم‌برداری را شروع کرده بودیم. اعتصاب یک ضرورت غم‌انگیز بود و خوشحالیم که آن را پشت سر گذاشته‌ایم. من کمی ناراحتم که وقتی در نهایت ضبط را شروع می‌کنیم، اینجا در البوکرکی در دام زمستان اسیر هستیم. بنابراین فیلم‌برداری لذت‌بخش نخواهد بود. دمای هوا زیر صفر بوده و قرار است زمستانی پر از بارش باشد.»

جی تی ای ۶ الهام گرفته از سریال بریکینگ بد را با گرافیک فوق‌العاده ببینید!

ایفای نقش ریا سیهورن به عنوان کیم وکسلر در سریال بهتره با ساول تماس بگیری با محبوبیت زیادی همراه شد، اما آن طور که باید از سوی جوایز مختلف مورد توجه قرار نگرفت. با این حال، وینس گیلیگان معتقد است که شخصیت اصلی سریال جدیدش بسیار متفاوت بوده و بینندگان را به دو دسته تقسیم خواهد کرد. او اعتراف کرده که نگران واکنش بینندگان است.

در این مورد، خالق بریکینگ بد گفته است: «ریا سیهورن نقش بسیار متفاوتی نسبت به Better Call Saul ایفا خواهد کرد. این اثر در البوکرکی رخ می‌دهد که یک دنیای کاملا متفاوت است. هیچ وجه اشتراکی که متوجه آن شوم، نمی‌بینم. او نقش شخصیتی را بازی می‌کند که کیم وکسلر نیست، اما امیدواریم که بینندگان از آن استقبال کنند. من نگران هستم. مشاهده واکنش مردم اتفاق جالبی است.»

نظر شما در مورد سریال جدید خالق بریکینگ بد با حضور ریا سیهورن چیست؟ آیا مشتاقانه منتظر پخش این اثر جدید وینس گیلیگان هستید؟ به نظر شما این سریال عملکردی در حد و اندازه‌های Breaking Bad و Better Call Saul خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها