اخبار بازی خبر

نسخه ریمستر بازی لست اف اس ۲ به صورت تصادفی تایید شد

یکی از کارمندان استودیو ناتی داگ اقدام به فهرست کردن نسخه ریمستر بازی لست اف اس ۲ در پروفایل خود در لینکدین کرده که این امر شایعات مربوط به انتشار این اثر روی پلی استیشن ۵ و کامپیوتر را قوت می‌بخشد.

مدتی پیش استودیو Naughty Dog و سونی اقدام به انتشار نسخه ریمستر اولین بازی لست اف اس تحت عنوان The Last of Us Part 1 روی کنسول نسل نهم پلی استیشن و کامپیوتر کردند. از این زمان، شایعه شد که استودیو مذکور مشغول کار روی نسخه مشابه برای بازی لست اف اس ۲ است. این شایعه تا‌کنون چندین بار توسط اینسایدرها تکرار و روی صحت آن تاکید شده است. حال شواهدی جدیدی در فضای اینترنت منتشر شده که مهر تاییدی بر ساخت نسخه ریمستر The Last of Us Part 2 است.

نیل دراکمن از زمان شروع ساخت فصل دوم سریال لست آف آس میگوید

این شواهد و مدارک به واسطه صفحه مارک پاهاریو، یکی از اعضای ارشد استودیو ناتی داگ، به دست آورده است. این هنرمند در صفحه خود خاطر‌نشان کرده است که او مسئولیت نظارت بر ساخت تمامی موارد برون‌سپارسی شده اعم از المان‌های محیطی، اسلحه‌ها و آیتم‌های قابل تعامل در هر دو بازی The Last of Us Part 1 و The Last of Us Part 2: Remastered را بر‌عهده داشته است.

توضیحات مارک پاهاریو در صفحه‌اش در لینکدین، به صورت تصادفی تایید می‌کند که شایعات مربوط به نسخه ریمستر لست اف اس ۲ صحت داشته و این اثر در استودیو ناتی داگ ساخته شده است. همچنین به این واسطه مشخص شده که به جای اضافه کردن عبارت‌هایی از جمله Director’s Cut، اثر مذکور با نام The Last of Us Part 2: Remastered در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی The Last of Us Part 2: Remastered
نسخه ریمستر The Last of Us Part 2 احتمالا تنها حاوی بهبودهای گرافیکی بوده و محتوای تازه‌ای را ارائه نمی‌کند

انتشار نسخه جدید بازی لست اف اس ۲ با پسوند ریمستر نشان می‌دهد که احتمالا هیچ محتوای جدیدی در اختیار بازیکنان قرار نگرفته و استودیو Naughty Dog به ارتقا گرافیک و بهینه‌سازی برای پلتفرم‌های جدید اکتفا خواهد کرد. در صورت حقیقت داشتن این پیش‌فرض، اقدام ناتی داگ برای انتشار The Last of Us Part 2: Remastered بحث‌بر‌انگیز خواهد بود.

کشف یک ایستر اگ بامزه از جاستین بیبر در لست آف آس!

این امر از آن جهت است که لست اف اس ۲ به لحاظ گرافیک، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و یکی از واقع‌گرایانه‌ترین آثار تاریخ محسوب می‌شود. همچنین در زمان عرضه کنسول پلی استیشن ۵، آپدیت نسل جدید برای این اثر منتشر و زمینه تجربه به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه فراهم شد. در حال حاضر مشخص نیست که Naughty Dog دقیقا چه بخش‌هایی از The Last of Us Part 2 را ریمستر کرده است.

در هر حال، دریافت شواهد بیشتر مبنی بر انتشار نسخه ریمستر لست اف اس ۲ و تایید تصادفی آن در قالب صفحه مارک پاهاریو در لینکدین را می‌توان به فال نیک گرفت. پیش از این، آهنگساز سری The Last of Us یعنی گوستاوو سانتائولایا اعلام کرد که نسخه جدیدی از لست اف اس ۲ در دست ساخته بوده و بازیکنان می‌توانند با شخصیت او در جکسون تعامل داشته و درخواست اجرای آهنگ داشته باشند.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr. Minecraft
پاسخ

ناتی داگ تو دیگه نه