اخبار بازی خبر

خالق گیرز آف وار از ساخت نسخه ششم سری می‌گوید

کلیفی بی، خالق مجموعه بازی‌های محبوب گیرز آف وار، اخیراً درباره بخش بعدی این سری سخنانی به میان آورده است. گیرز آف وار یکی از پرطرفدارترین عناوین انحصاری ایکس باکس به‌شمار می‌رود که تاکنون بیش از ۴۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. کلیفی بی به مدت ۲۰ سال در استودیو اپیک گیمز مشغول به فعالیت بود و عناوین محبوبی همچون آنریل و گیرز آف وار را خلق کرد. وی در سال ۲۰۱۲ از اپیک جدا شد و پس از آن استودیوی شخصی خود را با نام باس کی پروداکشنز تأسیس نمود. متأسفانه پس از عرضه اولین بازی این استودیو در سال ۲۰۱۸ به نام لابریکرز، کلیفی بی مجبور به تعطیلی آن شد.

حال پس از گذشت ۴ سال از انتشار گیرز آف وار ۵ در سال ۲۰۱۹ و با توجه به شایعاتی در مورد تمرکز استودیو کوآلیشن بر روی قسمت بعدی این مجموعه، کلیفی بی در توییتر نوشته است که یکی از دوستان نویسنده‌اش که روی گیرز ۵ همکاری داشته، جزئیاتی از گیرز ۶ را با او در میان گذاشته و انتظارات او را نسبت به این قسمت بالا برده است. طبق شایعات منتشر شده، گیرز آف وار ۶ قرار است تا سال ۲۰۲۶ عرضه نشود. البته کلیفی بی علاقه‌مندی خود را برای مشارکت به عنوان مشاور در ساخت این نسخه اعلام کرده است. هرچند هنوز مشخص نیست که آیا او واقعاً به عنوان بخشی از تیم سازنده به گیرز آف وار بازخواهد گشت یا خیر، اما نظرات مثبت او در توییتر نسبت به آینده این سری امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

کلیفی بی، خالق مجموعه بازی‌های محبوب گیرز آف وار، اخیراً درباره بخش بعدی این سری سخنانی به میان آورده است. گیرز آف وار یکی از پرطرفدارترین عناوین انحصاری ایکس باکس به‌شمار می‌رود که تاکنون بیش از 40 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است
کلیفی بی، خالق مجموعه بازی‌های محبوب گیرز آف وار، اخیراً درباره بخش بعدی این سری سخنانی به میان آورده است. گیرز آف وار یکی از پرطرفدارترین عناوین انحصاری ایکس باکس به‌شمار می‌رود که تاکنون بیش از ۴۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است

گیرز آف وار یکی از باارزش‌ترین مجموعه‌های ایکس‌باکس محسوب می‌شود و طرفداران بسیار زیادی در انتظار عنوان جدید آن هستند. بنابراین شنیدن نشانه‌های مثبت از سوی خالق این سری درباره گیرز ۶، می‌تواند برای علاقه‌مندان امیدوارکننده باشد. البته همچنان جزئیات زیادی از گیم‌پلی و داستان این قسمت مخفی نگه داشته شده و باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود. از سویی، با توجه به پایان باز گیرز ۵ و تصمیم سرنوشت‌سازی که بازیکنان در پایان آن اثر اتخاذ می‌کردند، تیم سازنده گیرز ۶ در مورد چگونگی پیشبرد داستان و شخصیت‌ها در این قسمت جدید با چالش‌هایی روبروست. بنابراین کیفیت روایتگری و داستان‌پردازی نیز از نکات کلیدی برای موفقیت گیرز ۶ به شمار می‌رود.

علی‌رغم ابهاماتی که همچنان در مورد جزئیات این بازی وجود دارد، شنیدن نظرات مثبت کلیفی بی می‌تواند نشانه‌ای از حرکت گیرز آف وار در مسیر درست باشد و انتظارات طرفداران را برای تجربه‌ای حماسی و به‌یادماندنی افزایش دهد. گیرز آف وار یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عناوین انحصاری کنسول ایکس‌باکس به‌شمار می‌رود که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. انتشار هر قسمت جدید از این مجموعه همواره با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو می‌شود.

لیست تمام نسخه‌های بازی اساسینز کرید (از بدترین تا بهترین)

یکی از دلایل موفقیت گیرز آف وار، بهره‌گیری از داستان‌ها و شخصیت‌های جذاب و چندبعدی است. شخصیت‌هایی مانند مارکوس فنیکس و دومینیک سانتیاگو طرفداران زیادی دارند و سرنوشت آنها در هر قسمت از سری گیرز، کنجکاوی بازیکنان را برمی‌انگیزد. بنابراین انتظار می‌رود در گیرز آف وار ۶ نیز شاهد حضور و نقش‌آفرینی این شخصیت‌های کلیدی باشیم. البته ممکن است برخی شخصیت‌های جدید نیز به داستان اضافه شوند تا تازگی و جذابیت بیشتری به مجموعه ببخشند. علاوه بر این، دنیای داستانی گیرز آف وار نیز یکی دیگر از نقاط قوت این سری به شمار می‌رود. جنگ میان انسان‌ها و موجوداتی به نام لوکاست‌ها، داستانی پرکشش را رقم زده است. انتظار می‌رود در گیرز ۶ نیز شاهد تعمیق بیشتر داستان و جهان این سری باشیم.

شاید در گیرز آف وار ۶ شاهد مکان‌ها و مناطق جدیدی در سیاره سرا باشیم. همچنین ممکن است جنبه‌های تازه‌ای از زندگی و فرهنگ انسان‌ها و لوکاست‌ها نمایان شود تا درک بهتری از این جهان خیالی به دست آوریم.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها