اخبار بازی خبر

بازی جدیدی از سری خدای جنگ در حال ساخت است

یک منبع آگاه اعلام کرده که استودیو سانتا مونیکا در حال ساخت بازی جدیدی از سری خدای جنگ بوده و این مجموعه با God of War Ragnarok به پایان نمی‌رسد.

آخرین بازی منتشر شده از سری God of War، در سال ۲۰۲۲ تحت عنوان گاد اف وار رگناروک روی پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار گرفت. از آن جایی که استودیو Santa Monica اعلام کرد اثر مذکور آخرین بخش از حماسه نورس بوده و با توجه به پایان‌بندی این بازی، تصور می‌شد که سری خدای جنگ به پایان رسیده و داستان جدیدی از آن منتشر نخواهد شد.

حال به تازگی یک منبع مطلع که شهرت خوبی دارد، اعلام کرده که استودیو سانتا مونیکا در حال کار روی ادامه بازی God of War Ragnarok است. در شرایط کنونی مشخص نیست که آیا این اثر به عنوان یک بسته الحاقی در دسترس قرار گرفته یا سازندگان آن را به صورت یک نیمه دنباله در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند.

کریتوس شخصیت اصلی God of War چند سال سن دارد؟

نیمه دنباله‌ها آثاری هستند که داستان بازی قبل را با کمک مواردی از جمله شخصیت‌های متفاوت یا محیط‌های تازه گسترش داده، اما یک دنباله کامل محسوب نمی‌شوند. در سال‌های اخیر شرکت سونی تعدادی از این نیمه دنباله‌ها را منتشر کرده که از بین آن‌ها می‌توان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ،Uncharted: The Lost Legacy و Infamous First Light را نام برد.

انتشار بازی جدید گاد اف وار به صورت نیمه دنباله
این احتمال وجود دارد که بازی جدید خدای جنگ داستان زندگی آترئوس پس از وقایع رگناروک را به تصویر بکشد

اخبار مربوط به ساخت بازی جدید سری خدای جنگ توسط ViewerAnon، منبع شناخته‌شده‌ای که اعتبار خود را قبلا ثابت کرده، در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر شده است. متاسفانه جزئیات بیشتری ارائه نشده است. به همین دلیل مشخص نیست که ساخته جدید استودیو سانتا مونیکا چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین گفته نشده که آیا مسیر مشابهی با بسته الحاقی Horizon Forbidden West در پیش گرفته شده و پلی استیشن ۴ کنار گذاشته می‌شود یا خیر.

سازندگان گاد آف وار در حال کار روی یک عنوان نامعلوم اکشن سوم شخص هستند

با وجود اعتبار ViewerAnon، همچنان احتمال عدم صحت گفته‌های او وجود دارد. در نتیجه نمی‌توان مطمئن بود که سانتا مونیکا در حال ساخت بازی جدیدی از سری خدای جنگ است. حتی در صورت صحت داشتن این خبر، ممکن است که سونی و Santa Monica تغییر رویکرد داده و ساخت آن را لغو کنند. تا‌کنون نه پلی استیشن و نه سانتا مونیکا واکنشی نسبت به توییت ViewerAnon نشان نداده‌اند.

با توجه با سابقه پلی استیشن در انتشار نیمه دنباله‌ها، وضعیت فعلی بازار، هزینه‌های ساخت دنباله کامل و شهرت ViewerAnon، احتمال حقیقت داشتن اخبار مربوط به ساخت بازی جدید سری خدای جنگ وجود دارد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا باری دیگر با کریتوس و آترئوس همراه خواهیم شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها