آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

ساخت یک قلمرو قرون وسطایی بزرگ به دست بازیکن ماینکرافت

یکی از بازیکنان با‌استعداد و به شدت ماهر ماینکرافت دست به ساخت یک قلمرو قرون وسطایی بزرگ زده که در کنار ارائه بخش‌های مختلف و متنوع، جزئیات بسیار بالایی دارد.

بازی Minecraft به عنوان نقطه اوج بازی‌های سندباکس محسوب می‌شود. اثری که در کنار حالت Survival، زمینه‌ای را فراهم می‌کند که بتوانید به کمک خلاقیت خود سازه‌های بزرگ و کوچک شگفت‌انگیزی را ساخته و با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارید.

این ویژگی ماینکرافت موجب شده که شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله ردیت پر از طرح‌های چشم‌نواز باشد. به این واسطه هر روز و هر ساعت موارد بسیاری را مشاهده کرده که می‌توانید از آن‌ها برای ساخت سازه مورد‌نظر خود الهام گرفته یا شخصا وارد آن شده و از دستاوردهای سایر بازیکنان لذت ببرید.

۲۱ ترفند برای استفاده از ویلیجرها در ماینکرافت ۲۰۲۳

در حالی که برخی از سازه‌های بازیکنان Minecraft به دلیل نبوغ و خلاقیت سازنده آن مورد توجه قرار می‌گیرند، اما برخی دیگر به واسطه زیبایی بیش از حد و توجه به جزئیات با استقبال کاربران همراه می‌شوند. یکی از نمونه‌های این نوع از سازه‌ها، قلمرو قرون وسطایی ساخته شده توسط بازیکنی به نام pixelbiesterofficial است.

این سازه که مقیاس عظیمی داشته، مجموعه‌ای بزرگ و وسیع از چندین بخش با جزئیات باور‌نکردنی است. با گشت و گذار در این محیط، بازیکنان می‌توانند حس و حالی شبیه به بازی‌های ویچر و اسکایریم داشته باشند. با این حال pixelbiesterofficial از آثار مذکور الهام نگرفته و قلمرو قرون وسطایی منحصر‌به‌فردی در ماینکرافت خلق کرده است.

این محیط دارای دو قلعه، یک شهر بندری، دو دهکده، یک مزرعه و موارد دیگری می‌شود. هر سازه زیبایی خاص خود را داشته و متفاوت از دیگری به نظر می‌رسد. برای مثال دیوارهای سنگی و بلند قلعه‌ها متمایز از خانه‌های کوچک و چوبی دهکده‌ها هستند. تصاویر قلمرو قرون وسطایی pixelbiesterofficial در ماینکرافت را در زیر مشاهده می‌کنید:

قلمرو قرون وسطایی تنها سازه خلاقانه‌ای نبوده که اخیرا توسط بازیکنان ماینکرافت به نمایش گذاشته شده است. به تازگی یکی از این افراد خلاق و با‌استعداد کتابخانه‌ای بسیار زیبا را با دیگران به اشتراک گذاشته است. همچنین دیگر بازیکنان توانسته‌اند یک جزیره هوایی و کشتی مشهور مجموعه دزدان دریایی کارائیب را بسازند.

نظر شما در مورد دنیای ساخته شده توسط pixelbiesterofficial چیست؟ کدام بخش آن توانسته نظر شما را به خود جلب کند؟ آیا قصد دارید قلمرو قرون وسطایی مشابهی را بسازید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sasan
پاسخ

پشمام🤯

X mr
پاسخ

حاجی ناموسا ته حوصله 💣💥🤯

Dr. Minecraft
پاسخ

🤣

گیگا کاکا
پاسخ

ههههه من از این بزرگ ترم ساختم

ماهد
پاسخ

ماینکرافت بازی خانه سازی نیست بازی راز بقاست

Sasan
پاسخ

از دور کوچیک نشون داده میشه