اخبار بازی خبر

اشاره کارگردان بازی اسپایدرمن ۲ به مشکلات شخصی پیتر پارکر و مایلز مورالس

برایان اینتیهار که به عنوان کارگردان در تیم تولید بازی اسپایدرمن ۲ حضور دارد، در مصاحبه جدید خود در مورد ایجاد تعادل بین بخش ابر‌قهرمانی زندگی پیتر پارکر و مایلز مورالس و مشکلات شخصی آن‌ها گفته است.

وب سایت Marvel.com اخیرا مصاحبه‌ای با برایان اینتیهار (کارگردان بازی Marvel Spider-Man 2) و بیل روزمان (معاون و مدیر نوآوری مارول گیمز) ترتیب داده است. به این واسطه اتفاقاتی که برای پیتر پارکر و مایلز مورالس بعد از بازی‌های شخصی‌شان رخ داده، فاش و در مورد دلایل جذاب بودن داستان اسپایدرمن ۲ برای بازیکنان صحبت شده است.

لباس های مختلف بازی اسپایدرمن ۲ توسط مارول معرفی شدند

برای نمونه، برایان اینتیهار به بخش‌هایی از کمپین داستانی از جمله تلاش مایلز برای نوشتن مقاله دانشگاهی‌اش و تصمیم پیتر برای ادامه رابطه‌اش با مری جین در حالی که در خانه زن عمو می زندگی می‌کند، اشاره کرده است. کارگردان اسپایدرمن ۲ در این باره گفته است: «آن‌ها روزهای خوب و بدی را پشت سر گذاشته و نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. پیتر پارکر و مایلز مورالس مشکلات واقعی دارند که برای ما قابل درک بوده و درگیری‌هایی را تجربه می‌کنند که همه ما در زندگی داشته‌ایم.»

در ادامه بیل روزمان اضافه کرده است: «مهم نیست اسپایدرمن‌های مختلف چند ساله باشند، همیشه باطن اثر نمایش یک داستان بلوغ است». شخصیت‌های مایلز مورالس و گوئن استیسی اخیرا در قالب مجموعه Spider-Verse داستان بلوغ را تجربه کرده‌اند.

بازی Marvel Spider-Man 2
پیتر پارکر و مایلز مورالس در کنار دردسرهای ابرقهرمان بودن، با مشکلات شخصی دست و پنجه نرم می‌کنند

مدیر نوآوری مارول گیمز در این باره می‌گوید: «برای همه ما یک روز می‌رسد که باید از منطقه امن خارج شده و برای خودمان تصمیم بگیریم. در فاصله‌ای که از بازی اول به اسپایدرمن ۲ رسیده‌ایم، در عین بالا رفتن سن شخصیت‌ها، اهمیت و تاثیر تصمیم‌ها و اقدامات افزایش پیدا می‌کند». این تصمیم‌ها و انتخاب‌ها که در لحظات مهم و کلیدی دیده می‌شوند، روی شخصیت‌های بازی Marvel Spider-Man 2 تاثیرگذار هستند.

در بازی اسپایدرمن ۲، هر دو مرد عنکبوتی در موازات زندگی شخصی و درگیری‌های خاص آن، باید در یک آرک داستانی هیجان‌انگیز حضور داشته باشند. ونوم تنها یکی از شخصیت‌های منفی حاضر در این اثر استودیو اینسامنیاک گیمز بوده و در کنار او شاهد کاراکتر‌هایی از جمله کریون شکارچی و مارمولک هستیم.

در اسپایدرمن ۲ می‌توانید دیگر مرد عنکبوتی را در حال مبارزه ببینید

در کنار حضور هم‌زمان دو مرد عنکبوتی، روایت داستانی جدید، تعداد زیادی از لباس‌ها و افزایش قدرت‌ها، بازی اسپایدرمن ۲ دارای محیط بزرگ‌تری نسبت به آثار قبلی بوده و می‌توانید علاوه بر منهتن، در کوئینز و بروکلین هم گشت و گذار کنید.  همچنین این امکان فراهم شده که آزادانه و در هر کجای نیویورک بین پیتر پارکر و مایلز مورالس جابجا شوید.

Marvel Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۳) به صورت انحصاری روی پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد نمایش مشکلات شخصی شخصیت‌های اصلی در بازی اسپایدرمن ۲ چیست؟ آیا با این رویکرد اینسامنیاک گیمز موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها