اخبار سینما و انیمیشن خبر

زمان پخش دومین قسمت از فصل جدید انیمه Goblin Slayer اعلام شد

پس از گذشت سال‌ها از زمان پخش فصل اول انیمه گابلین اسلیر، بالاخره روند نمایش اپیزودهای جدید این اثر شروع شد. حال زمان پخش دومین قسمت از فصل جدید انیمه Goblin Slayer مشخص شده است.

انیمه گابلین اسلیر یکی از آثار مشهور و محبوب است که اولین فصل آن در سال ۲۰۱۸ پخش شد. با این که طرفداران مشتاقانه منتظر بازگشت و نمایش ادامه ماجراهای آن بودند، اما استودیو وایت فاکس چندان عجله‌ای برای آن نداشت. اما پس از حدود پنج سال، پخش فصل دوم انیمه Goblin Slayer که استودیو لیدن فیلمز تولید آن را بر‌عهده داشته، شروع شد.

١٠ انیمه برتر سازندگان Attack on Titan؛ از غول ها تا شیاطین

اپیزود اول این فصل گابلین اسلیر پخش و تا ساعاتی دیگر قسمت دوم به نمایش گذاشته خواهد شد. وب سایت رسمی انیمه Goblin Slayer برای آن دسته از طرفدارانی که منتظر اپیزود جدید هستند، بخش‌هایی از داستان را اعلام کرده است. بر این اساس، در قسمت دوم شاهد خواهیم بود که از گابلین اسلیر و همراهانش خواسته می‌شود تا گروهی از گابلین‌ها را در محل تمرین ماجراجویان تازه‌کار از بین ببرند.

گابلین اسلیر
استودیو سازنده انیمه Goblin Slayer در فصل دوم از وایت فاکس به لیدن فیلمز تغییر کرده است

شخصیت راهبه که برای اولین بار مسئولیت گروه را برای ارزیابی ترفیع بر‌عهده دارد، در همگام شدن با جدوگر جوان همراهشان دچار مشکل شده و با دردسر رو‌برو می‌شود. در شرایطی نا‌آرام، گابلین اسلیر و گروه وارد مقبره‌ای آلوده به گابلین‌ها شده و با اتفاقات غیر‌منتظره‌ای مواجه می‌شوند.

زمان پخش قسمت آخر انیمه اتک ان تایتان لو رفت

تازه‌ترین قسمت از فصل دوم انیمه Goblin Slayer امروز از شبکه‌های ژاپنی AT-X ،Tokyo MX ،SUN TV و BS11 در ساعت ۱۶:۳۰ پخش خواهد شد. نسخه بین‌المللی این اثر به صورت انحصاری از شبکه آنلاین کرانچی رول به نمایش خواهد خواهد شد.

نظر شما در مورد انیمه Goblin Slayer چیست؟ آیا فصل اول این اثر را تماشا کرده و جزو طرفداران آن هستید؟ به نظر شما فصل دوم گابلین اسلیر چه عملکردی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها