اخبار سینما و انیمیشن خبر

خالق ریک و مورتی از پایان ایده‌آل این سریال می‌گوید

دن هارمون، خالق مشترک سریال ریک و مورتی، اگرچه قصد پایان دادن به این مجموعه را در آینده نزدیک ندارد، اما درباره نحوه اتمام قسمت آخر آن ایده‌ای دارد که شاید برای طرفداران جالب نباشد. ریک اند مورتی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های انیمیشنی دهه اخیر بوده است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. این مجموعه طنز تلخ و خشنی دارد که مخاطبان بالغ را جذب می‌کند. شخصیت‌های اصلی آن شامل ریک، دانشمند الکلی و عقده‌ای، و نوه‌اش مورتی است که با هم ماجراجویی‌های علمی-تخیلی در ابعاد موازی دارند.

برای سعادت واقعی مورتی، ایده هارمون بهترین چیز برای اوست. مورتی باید از جستجوی تأیید از طرف ریک دست بردارد و زندگی و عزت نفس مستقلی برای خودش پیدا کند. حتی بت، دختر ریک نیز مشکل جدا شدن از پدر دانشمندش را دارد. زمانی که مورتی زندگی مستقلی داشته باشد و اعتماد به نفس کافی برای اتکا به خود، نهایتاً پایان داستان ریک و مورتی رقم خواهد خورد.
برای سعادت واقعی مورتی، ایده هارمون بهترین چیز برای اوست. مورتی باید از جستجوی تأیید از طرف ریک دست بردارد و زندگی و عزت نفس مستقلی برای خودش پیدا کند. حتی بت، دختر ریک نیز مشکل جدا شدن از پدر دانشمندش را دارد. زمانی که مورتی زندگی مستقلی داشته باشد و اعتماد به نفس کافی برای اتکا به خود، نهایتاً پایان داستان ریک و مورتی رقم خواهد خورد.

دن هارمون، خالق مشترک سریال محبوب ریک و مورتی، هنوز قصد پایان دادن به این مجموعه را در آینده نزدیک ندارد، اما این به معنای آن نیست که او درباره نحوه بهترین شیوه اتمام این سریال انیمیشنی محبوب دهه ۲۰۱۰ میلادی فکر نکرده باشد. در میان جنجال‌های اطراف جاستین رویلند، نویسنده سابق سریال، ریک و مورتی همچنان با قدرت ادامه دارد. علی‌رغم مشارکت فعال رویلند در ایفای صدای شخصیت‌های اصلی، این سریال به سرعت صداپیشگان جدیدی برای ریک اند مورتی انتخاب کرد و هارمون هدفش ادامه دادن به این سریال است.

اما در گفتگوی اخیر خود با هالیوود ریپورتر، او ایده‌هایی را درباره اینکه قسمت نهایی ریک اند مورتی چگونه می‌تواند به نظر برسد، بیان کرد. او گفت: “شاید فقط مورتی ۱۵ ساله می‌شود و دوست‌دختری پیدا می‌کند که واقعاً او را مشتاق استقلال می‌کند، بنابراین همه چیز نابود می‌شود چون مورتی فقط می‌خواهد یک نوجوان باشد و بزرگ شود.” پویایی اصلی سریال همیشه به دور رابطه مورتی و پدربزرگ سمی‌اش، ریک بوده است. ریک یک عقده‌گشای خودخواه است که به نوعی عشق و محبتی برای نوه‌اش قائل است، اما آسیب‌های روحی بسیاری دارد و نمی‌تواند این عشق را به شکل سالمی نشان دهد. او اغلب اوقات از مورتی برای اهداف شخصی خود استفاده می‌کند، چرا که مورتی ذهن تیزی ندارد.

۱۰ مپ و مرحله در دنیای گیم که همه از آن‌ها متنفریم

برای سعادت واقعی مورتی، ایده هارمون بهترین چیز برای اوست. مورتی باید از جستجوی تأیید از طرف ریک دست بردارد و زندگی و عزت نفس مستقلی برای خودش پیدا کند. حتی بت، دختر ریک نیز مشکل جدا شدن از پدر دانشمندش را دارد. زمانی که مورتی زندگی مستقلی داشته باشد و اعتماد به نفس کافی برای اتکا به خود، نهایتاً پایان داستان ریک اند مورتی رقم خواهد خورد. البته هنوز مشخص نیست که آیا واقعاً روزی این سریال به پایان خواهد رسید یا خیر. ریک و مورتی همچنان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های انیمیشنی بزرگسالان است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. بنابراین بعید است که شبکه‌ Adullt Swim حاضر به پایان دادن به این مجموعه پرسود باشد.

اما اگر روزی این اتفاق بیفتد، به نظر می‌رسد پیشنهاد هارمون درباره رشد و بلوغ مورتی و جدا شدن از ریک، پایان منطقی و خوبی برای داستان باشد. البته باید منتظر ماند و دید که آینده چه در پیش خواهد داشت. فصل‌های ۱ تا ۶ سریال ریک اند مورتی هم‌اکنون از طریق سرویس Max قابل تماشا است.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها