اخبار سینما و انیمیشن خبر

اولین تصاویر سریال لایو اکشن آواتار منتشر شد

شبکه نتفلیکس تصاویر جدیدی از سریال لایو اکشن آواتار: آخرین بادافزار را منتشر کرده که در قالب آن‌ها می‌توانید نگاهی داشته باشید به شخصیت‌های ملت آتش.

سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender توسط Netflix در حال ساخت بوده و قرار است در سال آینده پخش شود. هر چه به زمان نمایش این اثر نزدیک می‌شویم، سازندگان بیشتر از هر زمان دیگری مخاطبان را جنبه‌های مختلف آن آشنا می‌کنند. در همین راستا، نتفلیکس تصاویر سریال لایو اکشن آواتار: آخرین بادافزار با محوریت شخصیت‌های ملت آتش را منتشر کرده است.

آیا نتفلیکس می‌خواهد وارد دنیای جی‌ تی‌ ای شود؟

به واسطه تصاویر جدید سریال Avatar: The Last Airbender می‌توانید نگاه کلی به کاراکترهای Fire Nation داشته باشید. این شخصیت‌ها عبارتند از شاهزاده زوکو (با بازی دالاس لیو)، شاهزاده آزولا (با بازی الیزابت یو)، فایر لرد اوزای (با بازی دنیل دای کیم)، ژنرال آیرو (با بازی پل سان هیونگ) و فرمانده ژائو (با بازی کن لیونگ). تصاویر جدید سریال لایو اکشن آواتار: آخرین بادافزار را در زیر مشاهده می‌کنید:

سریال جدید Avatar: The Last Airbender در سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. این سریال در مجموع هشت قسمت یک ساعته داشته و در آن گوردون کورمیر در نقش آنگ، گیاوندیو تاربل در نقش کاتارا و ایان اوسلی در نقش سوکا ظاهر خواهند شد.

در خلاصه داستان سریال آواتار: آخرین بادافزار آمده است: «چهار ملت آب، خاک، آتش و هوا در صلح در کنار هم زندگی می‌کنند. استادی به نام آواتار که روی هر چهار عنصر تسلط دارد، آرامش را در بین ملت‌ها حفظ می‌کند. با حمله ملت آتش و نابود کردن عشایر ملت هوا، شرایط تغییر می‌کند. از آن جایی که تجسم فعلی آواتار هنوز ظاهر نشده، جهان امید خود را از دست داده است.»

پوستر سریال ترسناک The Fall of the House of Usher نتفلیکس منتشر شد

در ادامه آمده است: «اما مانند نوری که در تاریکی ظهور می‌کند، آنگ که زمانی یک کوچ‌نشین جوان از ملت هوا بوده، به عنوان آخرین آواتار برمی‌خیزد تا جایگاه واقعی‌اش را به دست بیاورد. آنگ در کنار دوستان تازه‌اش یعنی سوکا و تاکارا، خواهر و برادری از قبلیه جنوبی ملت آب، برای نجات دنیا و مبارزه با فایر لرد اوزای وارد سفری خارق‌العاده و اکشن می‌شوند. با وجود شاهزاده زوکو که مصمم به دستگیری آن‌ها است، این شخصیت‌ها کار آسانی در پیش نخواهند داشت. آنگ، سوکا و تاکارا برای رسیدن به هدف خود به کمک بسیاری از متحدان و شخصیت‌های مختلفی که در طول سفر خود ملاقات می‌کنند، نیاز دارند.»

نظر شما در مورد تصاویر سریال لایو اکشن آواتار چیست؟ آیا این اثر با استقبال علاقه‌مندان و طرفداران Avatar: The Last Airbender مواجه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها