بازی Intergalactic: The Heretic Prophet که پروژه جدید سازندگان The Last of Us در استودیو ناتی داگ محسوب میشود، برای ما حسابی ناشناخته است و اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد. اما به تازگی نیل دراکمن، رئیس ناتی داگ، اطلاعات داستانی جدیدی در مورد این بازی فوقالعاده مورد انتظار منتشر کرده است.
استودیو ناتی داگ به خاطر توانایی خود در روایت داستانهای غنی و گیمپلی درگیر کننده به یکی از محبوبترین توسعهدهندههای دنیای ویدیو گیم تبدیل شده است. بازیهای آنها که حالتی سینمایی دارند، به خوبی هرچه تمامتر گیمرها را در دنیای خود غرق میکنند. آنها پس از سال ۲۰۱۳ و هنگامی که اولین نسخه The Last of Us را منتشر کردند، دیگر آی پی جدیدی نساختند و ترجیح دادند به ساخت دنبالههای جدید برای مجموعههای قدیمی خود ادامه دهند. اما حالا و با معرفی بازی جدیدشان، این روند پس از یک دهه قرار است دستخوش تغییرات بزرگی شود.
در مراسم گیماواردز سال ۲۰۲۴ که همین چند ماه پیش برگزار شد، استودیو ناتی داگ از پروژه جدید و هیجانانگیز خود یعنی بازی Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد. این بازی حال و هوای RetroFuturism دارد؛ یعنی در حالی که در آیندهای دور جریان پیدا میکند، اما معماری و طراحیهای آن حالتی کلاسیک و قدیمی دارند. با وجود اینکه داستان این بازی مربوط به ۲۰۰۰ سال آینده است، اما طراحیهای آن حال و هوای دهه ۱۹۸۰ میلادی را میدهند.
نیل دراکمن به عنوان رئیس ناتی داگ و کارگردان بازی Intergalactic: The Heretic Prophet در مصاحبه تازهای که با الکس گارلند، نویسنده فیلمهای ۲۸ Years Later و Ex Machina، داشت در مورد داستان این اثر صحبت کرد. نیل دراکمن به شوخی اظهار کرد که داستان این بازی حول محور اعتقادات و مذهب میچرخد که به هیچ وجه مردم را ناراحت نمیکند (چرا که واقعا باعث ناراحتی مردم میشود). او تایید کرد که داستان این بازی در یک دنیای موازی و آیندهگرایانه جریان پیدا میکند که در دهه ۱۹۸۰ میلادی راه متفاوتی را در پیش گرفت و از مسیر دنیای واقعی منحرف شد. عمده داستان هم در مورد مذهب پیچیده ساکنین یک سیاره است که پروتاگونیست اصلی داستان با سفینهاش روی آن سقوط میکند.
داستان بازی Intergalatic: The Heretic Prophet حال و هوایی مذهبی دارد و در مورد یک دین ساختگی اما پیچیده است
دراکمن در مورد بازی Intergalactic: The Heretic Prophet توضیح داد:««اینجا فقط بحث یک خط زمانی جایگزین تاریخی نیست؛ بلکه یک مذهب هم وجود دارد که بهشدت برجسته شده است. ما سالها صرف ساختن این مذهب کردیم، از پیامبر اصلی آن گرفته تا اینکه چگونه در طول زمان دستخوش تغییر شده و حتی گاهی تحریف شده است. تمام این مذهب روی همین یک سیاره شکل گرفته. در یک نقطه، تمام ارتباطات از این سیاره قطع میشود. شما در نقش یک جایزهبگیر بازی میکنید که در تعقیب هدف خود است و در نهایت روی این سیاره سقوط میکند.»
او ادامه داد:«من میخواستم یک بازی درباره ایمان و مذهب بسازم، اما درعینحال درباره تنهایی هم باشد. در بسیاری از بازیهای قبلی، همیشه یک همراه کنار شخصیت اصلی وجود دارد، اما من میخواستم شما را در جایی گمشده قرار دهم، جایی که واقعاً ندانید چه اتفاقی اینجا افتاده است. مردم اینجا چه کسانی هستند؟ تاریخشان چیست؟ اگر امیدی به فرار از این سیاره دارید، باید بفهمید که در اینجا چه گذشته است.»
نیل دراکمن اظهار کرد که نمیداند بازی Intergalactic: The Heretic Prophet قرار است در آینده به چه نوع اثری تبدیل شود؛ چرا که در حین روند توسعه به تدریج تغییر میکند. از آنجایی که روند ساخت این بازی در سال ۲۰۲۰ آغاز شده، امیدواریم که در یک یا دو سال آینده موفق به تجربه آن شویم. البته فراموش نکنید که در مورد یکی از بازیهای ناتی داگ صحبت میکنیم؛ استودیویی که عجلهای برای عرضه سریع آثار خود ندارد و ترجیح میدهد بیشترین زمان ممکن را روی افزایش کیفیت آنها بگذارد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاههای خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
منبع: ComicBook
داستان زندگی بزرگترین یوتوبر ماینکرافت | میزگیم با عرفان تاکسیک
نظرات