اخبار بازی خبر

کارگردان اسپایدرمن ۲ به انتقادات مربوط به مدت بازی پاسخ می‌دهد

در دورانی که بازی‌هایی با مدت زمان چند صد ساعت در دسترس قرار گرفته‌اند، Marvel’s Spider-Man 2 اثر کوتاهی محسوب می‌شود. این رویکرد سازندگان بازی مذکور با نظر منفی تعدادی از بازیکنان همراه شده است. حال کارگردان اسپایدرمن ۲ به این انتقادات واکنش نشان داده است.

تازه‌ترین اثر اقتباسی از شخصیت مرد عنکبوتی به تازگی منتشر شده و توانسته توجه طرفداران و نظر مثبت منتقدین را جلب کند. با این وجود یکی از گلایه‌های رایجی که برخی از افراد داشته‌اند، مربوط به زمان لازم برای تمام کردن آن است.

به طور کلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 را می‌توانید با صرف ۱۵ تا ۲۰ ساعت به پایان برسانید. این در حالی است که ۱۰۰ درصد کردن بازی در حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت طول می‌کشد.

نقدها و امتیازات بازی اسپایدرمن ۲ نوید یک اثر فوق‌العاده را می‌دهند

با توجه به این سال ۲۰۲۳ مملو از آثار بسیار طولانی‌تری است، برخی معتقد هستند که سونی باید قیمت بازی جدید اسپایدرمن را کاهش دهد. با این حال کارگردان اسپایدرمن ۲ چنین باوری نداشته و از اثر خود دفاع می‌کند.

برایان اینتیهار، کارگردان Marvel’s Spider-Man 2، در گفت‌و‌گو با بی بی سی گفت که اعضای اینسامنیاک گیمز روی ارائه تجربه‌ای عالی از مرد عنکبوتی تمرکز بیشتری داشته‌اند تا مدت آن. او در ادامه اشاره کرده که می‌داند افراد با هزینه کردن پول به دست آمده با زحمت و تلاش اقدام به خریداری اسپایدرمن ۲ می‌کنند و اهمیتی زیادی برای آن‌ها قائل است. در این رابطه، برایان اینتیهار از تمرکز روی ساخت اثری که بازیکنان پس از به پایان رساندن، ارزش آن را متوجه شوند، تمرکز کرده است.

طول بازی اسپایدرمن 2
در طول اسپایدرمن ۲ کنترل هر دو شخصیت پیتر پارکر و مایلز مورالس را در دست داشته و با دشمنانی از جمله ونوم مبارزه خواهید کرد

کارگردان Marvel’s Spider-Man 2 در پاسخ به انتقادات مربوط به مدت بازی گفت: «برای ما اهمیت داشت که تجربه مورد‌نظرمان را با کیفیتی که مدنظرمان است، ارائه دهیم. بدیهی است که با خودمان می‌گفتیم افراد برای تجربه این بازی هزینه می‌کنند، به همین دلیل باید تجربه‌ای را ارائه کنیم که ارزشش را داشته باشد. وظیفه ما این است که مطمئن شویم هر قدر تجربه اسپایدرمن ۲ طول بکشد، ارزش هزینه کردن را داشته باشد.»

آموزش دریافت تمامی لباس های موجود در اسپایدرمن ۲

اگر‌چه برخی از بازیکنان امیدوار بودند که Marvel’s Spider-Man 2 طولانی‌تر بود، اما ظاهرا مدت آن تاثیری روی فروش این اثر نداشته است. اولین بازی اسپایدرمن که مدت مشابهی داشته است، در نهایت به پر‌فروش بازی انحصاری پلی استیشن در تاریخ تبدیل شد. به همین دلیل انتظار می‌رود که افراد زیادی محصول اینسامنیاک گیمز را خریداری و تجربه کنند.

نظر شما در مورد مدت بازی اسپایدرمن ۲ چیست؟ آیا تجربه حدودا ۲۰ ساعته آن را کافی دانسته یا انتظار اثر طولانی‌تری را داشتید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها