اخبار بازی خبر

چرا اعضای اونجرز در اسپایدرمن ۲ حضور ندارند + ویدیو

اگر در حال تجربه بازی اسپایدرمن ۲ هستید، حتما این سوال برای شما پیش آمده که اعضای اونجرز مثل آیرون من، هالک و کاپیتان آمریکا کجا هستند و چرا به مردان عنکبوتی کمک نمی‌کنند؟ در این مطلب به این سوال جواب می‌دهیم. با مجله بازار همراه باشید.

در حالی که دو مرد عنکبوتی حاضر در بازی Marvel’s Spider-Man 2 به خوبی توانسته‌اند از اقدامات کریون شکارچی، ونوم و سایر شخصیت‌های منفی جلوگیری کنند، اما در برخی مواقع از این اثر انحصاری پلی استیشن ۵، قهرمانان می‌توانستند از نیروی کمکی استفاده کنند.

آموزش دریافت تمامی لباس های موجود در اسپایدرمن ۲

شرکت سونی که پلی استیشن یکی از زیر‌مجموعه‌های آن است، حق استفاده از شخصیت‌های اسپایدرمن را در اختیار دارد و علاوه بر بازی ویدیویی، فیلم‌های لایو اکشن و انیمیشن اقتباسی از آن را می‌سازد. در اختیار داشتن لایسنس کاراکتر‌های مارول چندان ارزان و بدون دردسر نخواهد بود. در نتیجه اضافه کردن گروه اونجرز به اسپایدرمن ۲ به لحاظ تجاری چندان منطقی نیست.

با این وجود، تعدادی از طرفداران Marvel’s Spider-Man 2 عدم حضور سایر ابر‌قهرمانان مارول به خصوص گروه Avengers را زیر سوال برده‌اند. دلیل این امر مستقیما در اثر مذکور مورد بررسی قرار نگرفته، اما اخیرا در یک کمیک به آن اشاره شده است.

در پنجمین شماره از کمیک Spider-Man Unlimited Infinity که به صورت انحصاری در اختیار مشترکین سرویس آنلاین Marvel Unlimited قرار می‌گیرد، در قالب مکالمه‌ای بین دو نسخه از مرد عنکبوتی، به دلایل نبود اونجرز در سری بازی‌های اسپایدرمن استودیو اینسامنیاک اشاره شده است.

در این کمیک، اسپایدرمن ۶۱۶ از اسپایدرمن استودیو Insomniac می‌پرسد که در منهتن دنیای این شخصیت چند ابر‌قهرمان حضور دارد؟ مرد عنکبوتی حاضر در سری بازی‌های پلی استیشن در جواب می‌گوید که تعداد آن‌ها بسیار زیاد بوده اما همیشه به مکان‌های دیگر رفته و مشغول کار‌های خودشان هستند.

نقدها و امتیازات بازی اسپایدرمن ۲ نوید یک اثر فوق‌العاده را می‌دهند

با این که ابر‌قهرمان دیگری در کنار مردان عنکبوتی در Marvel’s Spider-Man 2 حضور ندارد، اما این اثر حاوی اشاره‌هایی به دیگر شخصیت‌های مارول است. به این واسطه می‌توانید ایستر اگ‌هایی از اونجرز، دکتر استرنج، بلک پنتر و فنتستیک فور را در اسپایدرمن ۲ مشاهده کنید. واضح‌ترین اشاره این اثر به دنیای Marvel، برج Avengers است. ظاهرا این برج خالی بوده و خبری از تونی استارک و متحدانش نیست. ویدیو برج اونجرز در اسپایدرمن ۲ را در زیر مشاهده می‌کنید:

عدم حضور سایر ابر‌قهرمانان در آثار مختلف، تنها به بازی Marvel’s Spider-Man 2 محدود نمی‌شود. برای مثال زمانی که تانوس نیمی از جمعیت دنیا را از بین برد، اعضای گروه اترنالز و کاپیتان مارول کجا بودند؟ تا‌کنون دنیای سینمایی مارول جواب این سوال‌ها را نداده است.

علاوه بر اسپایدرمن، استودیو اینسامنیاک مشغول ساخت یک اثر اقتباسی دیگر از دنیای مارول است. این اثر که محوریت اصلی آن شخصیت Wolverine، کاراکتر محبوب مجموعه مردان ایکس بوده، در تاریخ نامعلومی برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. اگر‌چه ولورین در Marvel’s Spider-Man 2 حضور نداشته، اما می‌توان به کراس اوور این شخصیت و مرد عنکبوتی امیدوار بود.

کارگردان اسپایدرمن ۲ به انتقادات مربوط به مدت بازی پاسخ می‌دهد

نظر شما در مورد عدم حضور اعضای اونجرز در بازی اسپایدرمن ۲ چیست؟ آیا امیدوار هستید که در بازی بعدی سری Marvel’s Spider-Man شاهد ابر‌قهرمان‌های بیشتری باشید یا ترجیح می‌دهید اینسامنیاک روی مرد عنکبوتی تمرکز کند؟‌ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها