اخبار بازی خبر

اشاره‌های به بازی‌ها و پروژه‌های بعدی در اسپایدرمن ۲ + ویدیو

بازی اسپایدرمن ۲ ساخته استودیو بازی‌سازی اینسومنیاک گیمز، مملو از اشارات و کنایه‌هایی است که می‌توانند به بازی‌ها یا اسپین آف‌های جدیدی در آینده منجر شوند. یکی از بزرگ‌ترین کنجکاوی‌ها در این باره، احتمال ساخت بازی مجزایی برای شخصیت محبوب ونوم است. هشدار اسپویلر: در پایان بازی اسپایدرمن ۲، پیتر پارکر به نوعی بازنشسته می‌شود و مایلز مورالس مسئولیت حفاظت از شهر را برعهده می‌گیرد.

بنابراین بعید نیست که نسخه بعدی این مجموعه کاملاً متمرکز بر شخصیت ونوم باشد. البته هری اسبورن در حال حاضر در کما است و هیولای ونوم در بازی قبلی نابود شده، اما احتمال بازگشت آن‌ها وجود دارد. علاوه بر ونوم، احتمال دارد شاهد بازی‌هایی مجزا برای شخصیت‌های سیلک و مایلز مورالس هم باشیم. در مجموع، طرفداران مشتاقانه منتظرند تا ببینند استودیو اینسومنیاک گیمز چه برنامه‌هایی برای آینده این مجموعه پرطرفدار دارد.

به نظر می‌رسد سازندگان بازی عمداً جزئیات زیادی را درباره ادامه ماجراها برملا نکرده‌اند تا انتظار و کنجکاوی بین طرفداران را تشدید کنند. البته ردپایی از اشارات و کنایه‌ها در بازی وجود دارد که می‌تواند نشانه‌هایی از برنامه‌های آتی آن‌ها باشد. از جمله اینکه نورمن اسبورن در یکی از صحنه‌های پس از تیتراژ، درخواست سرم جی می‌دهد که به نظر می‌رسد اشاره‌ای به ظهور گرین گابلین دارد. همچنین حضور کوتاه کلتوس کسادی در بازی، پیش‌درآمدی برای بازگشت کارنج به عنوان دشمن در آینده است. از سوی دیگر، معرفی شخصیت سیندی مون در یکی از صحنه‌های پایانی، نشان می‌دهد احتمالاً او نیز در آینده به عنوان یک ابرقهرمان ظاهر خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست آیا سیندی قرار است نقش محوری در بازی بعدی داشته باشد یا صرفاً حضوری فرعی خواهد داشت.

در کل به نظر می‌رسد سازندگان بازی طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که گزینه‌ها و انتخاب‌های متعددی برای ادامه ماجراها در اختیار داشته باشند. آن‌ها می‌توانند بسته به واکنش طرفداران، یکی از شخصیت‌های فرعی را در نقش اصلی قرار دهند یا حتی بازی مجزایی را بر مبنای آن شخصیت تولید کنند. پس فعلاً تنها کاری که می‌توان انجام داد، انتظار کشیدن است تا جزئیات بیشتری درباره نقشه راه آینده این مجموعه محبوب و پرطرفدار از سوی سازندگان آن اعلام شود.

بهترین برنامه‌های رزرو آنلاین بلیط و هتل در سال ۱۴۰۲

علاوه بر ونوم، احتمال دارد شاهد عناوینی مجزا برای سایر شخصیت‌ها هم باشیم. به عنوان مثال، سیلک که در پایان بازی به صورت بسیار کوتاهی معرفی شد. او نیز همانند ونوم، پتانسیل لازم برای شکل‌دهی به یک بازی جداگانه را دارد. یا حتی احتمال دارد شاهد بازی دومی برای مایلز مورالز باشیم. در این صورت، سازندگان می‌توانند به بررسی ماجراجویی‌های او در غیاب پیتر پارکر بپردازند. البته چنین انتخابی کمی تکراری به نظر می‌رسد. از سوی دیگر، ممکن است شاهد معرفی شخصیت‌های کاملاً جدیدی هم باشیم که بتوانند نقش اصلی را در بازی بعدی ایفا کنند. در این صورت، طرفداران شاهد تجربه کاملاً تازه‌ای خواهند بود.

آنچه مسلم است اینکه استودیو اینسومنیاک گیمز سعی دارد هر بار تجربه‌ای متفاوت را برای طرفداران فراهم کند. بنابراین هر چند احتمال ساخت بازی ونوم وجود دارد، اما نمی‌توان نسبت به آن قطعیت داشت. آنچه مسلم است اشتیاق طرفداران برای دنبال کردن ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز اسپایدرمن است. هر تصمیمی هم که سازندگان بگیرند، با توجه به سابقه درخشان‌شان، قطعاً شاهد یک تجربه بی‌نظیر دیگر خواهیم بود.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها