آخرین اخبار جی‌تی‌ای خبر

عضو سابق راکستار: نقشه جی تی ای ۶ باید کوچک‌تر و متراکم‌تر باشد + ویدیو

یکی از اعضای سابق راکستار که سابقه کار روی بازی‌های Red Dead Redemption و Vice City Stories را در کارنامه دارد، مدعی شده به اعتقاد او نقشه بازی جی تی ای ۶ باید کوچک‌تر و متراکم‌تر باشد.

از سال‌ها پیش شایعات مختلف و متعددی به اثر جدید سری GTA اشاره کرده‌اند. این اثر مورد‌انتظار‌ترین بازی دوران بوده و میلیون‌ها بازیکنان چشم انتظار انتشار آن هستند. با این حال، تنها طرفداران نیستند که در رابطه با GTA 6 صحبت می‌کنند و در رابطه با جنبه‌های مختلف آن نظر می‌دهند. یکی از اعضای سابق راکستار در مصاحبه جدید خود به صحبت در مورد نقشه جی تی ای ۶ پرداخته است.

حرکات بسیار پویا و واقع‌گرایانه با موتور انیمیشن جی تی ای ۶ در PS5 + ویدیو

تونی گولند، یکی از اعضای سابق Rockstar است که در تیم تولید Liberty City Stories ،Vice City Stories ،Chinatown Wars و Red Dead Redemption حضور داشته است. او اخیرا مصاحبه‌ای با PCGamesN داشته و در قالب آن در مورد ویژگی‌های مورد نظرش در GTA VI صحبت کرده است.

گولند که اکنون در استودیو Ant Workshop فعالیت می‌کند، در این باره گفته است: «به نظر من یک محیط کوچک‌تر اما متراکم‌تر می‌تواند بخشی از تجربه به‌یاد‌ماندنی بازی‌های قدیمی را برگرداند». همچنین او از مشاهده ویدیوهای لو رفته از نسخه اولیه جی تی ای ۶ خبر داده و متذکر شده که این اتفاق برای تیم سازنده دلخراش و ناراحت‌کننده بوده است.

بدون شک چنین رویکردی می‌تواند مسیر جالبی را برای راکستار در پیش بگیرد. در بازی‌هایی که در سال‌های اخیر منتشر شده‌اند، Rockstar در زمینه خلق دنیا به پیشرفت های بزرگی دست پیدا کرده و با استفاده از تجربیات خود قصد دارد بزرگ‌‌ترین و کامل‌ترین محیط را بسازد. در عوض، چشم‌انداز گولند دنیای کوچک‌تری را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که راکستار می‌تواند با جنبه‌های مختلف آن را پر کند. در صورت دنبال کردن این رویکرد، محیط‌های گسترده Grand Theft Auto 5 یا Red Dead Redemption 2 را نخواهید داشت، اما به ماموریت‌ها و شخصیت‌های جالب‌تری دسترسی پیدا می‌کنید.

همان‌طور که اشاره شد، تونی گولند دیگر با راکستار همکاری نمی‌کند، بنابراین نظرات او چندان تاثیری در نقشه جی تی ای ۶ ندارند. در حال حاضر مشخص نیست که Rockstar در قبال GTA 6 چه مسیری را در پیش گرفته، اما بازگشت به وایس سیتی محتمل‌ترین مقصد به نظر می‌رسد.

نقشه GTA 6
با توجه به شایعات، جی تی ای ۶ یکی از بزرگ‌ترین نقشه های تاریخ را ارائه خواهد کرد

در شرایط کنونی مشخص نیست که Grand Theft Auto 6 چه زمانی رونمایی و در چه تاریخی منتشر خواهد شد. به جز تایید ساخت، راکستار تا‌کنون هیچ اخبار و اطلاعاتی را به صورت رسمی ارائه نکرده است. در تازه‌ترین شایعات، گفته شده که جی تی ای ۶ امسال معرفی نشده و این اثر در سال ۲۰۲۵ در دسترس قرار خواهد گرفت. اینسایدری به نام Legacy Killa HD ادعا می‌کند که بین سازندگان در رابطه با معرفی GTA VI در سال سال جاری اختلاف نظر وجود دارد.

اینسایدر جی تی ای ۶ از عدم انتشار این بازی در سال آینده خبر می‌دهد

این موارد تنها در حد حدس و گمان بوده و تا زمان انتشار رسمی اطلاعات از سوی راکستار نمی‌توان به آن‌ها مطمئن بود. نظر شما در مورد نقش کوچک‌تر اما متراکم‌تر در جی تی ای ۶ چیست؟ آیا از این اتفاق استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


ده کاری که همه گیمرهای نوب انجام می‌دن

ده کاری که همه گیمرهای نوب انجام می‌دن

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
پاسخ

عالی

ممد
پاسخ

ما ده سال صبر کردیم که یه نقشه بزرگ و متشکل از تمام شهر ها ببینیم اگه بخواد کوچک و متراکم جزیره ای که برای گشت گذار لازمه ماموریت رد کنیم و بقیه شهر هارو باز کنیم یکم کلیشه ای میشه من مشکلی با این کار ندارم فقط این که مثل gta v تمام مناطق باز باشه و برای گشت گذار محدودیت نداشته باشیم کافیه