اخبار بازی خبر

بازی اسپایدرمن ۲ به گروه چهار شگفت انگیز اشاره می‌کند + ویدیو

اسپایدرمن ۲ حاوی یک ایستر اگ با محوریت گروه چهار شگفت انگیز است که از احتمال ساخت بازی اقتباسی از این تیم ابر‌قهرمانی مشهور مارول خبر می‌دهد.

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد و کاربران پلی استیشن ۵ توانستند این اثر ابر‌قهرمانی را تجربه کنند. در کنار استفاده از دو مرد عنکبوتی و روایت داستانی با حضور کریون شکارچی و ونوم، اسپایدرمن ۲ حاوی اشاره‌های مختلفی به دنیای مارول است. به این واسطه می‌توانید ایستر اگ‌هایی با محوریت شخصیت‌های دکتر استرنج، ولورین و بلک پنتر را مشاهده کنید.

با وجود اشاره به ابر‌قهرمان‌های مختلف Marvel، این کاراکتر‌ها هرگز در Marvel’s Spider-Man 2 ظاهر نشده و در جای دیگری مشغول انجام ماموریت‌های خود هستند. با این که استودیو Insomniac Games در حال ساخت یک بازی بر اساس ولورین بوده، اما به دلیل حمایت از فعالیت مستقل تیم سازنده آن، از حضور کاراکتر مذکور در اسپایدرمن ۲ اجتناب کرده است. با این وجود هر دوی این آثار در یک دنیای مشترک جریان دارند.

بازی‌های اسپایدرمن و ولورین در یک دنیای مشترک جریان دارند + ویدیو

یکی از بهترین ایستر اگ‌های بازی اسپایدرمن ۲ به گروه چهار شگفت انگیز اشاره می‌کند. در این اثر می‌توانید خانه سابق کینگ پین یعنی برج فیسک را پیدا کنید. در Marvel’s Spider-Man 2 این سازه تغییر نام داده و به عنوان ساختمان باکستر شناخته می‌شود. در کمیک‌های مارول، از این ساختمان به عنوان مقر گروه چهار شگفت انگیز یاد می‌شود.

در حالی که نام این ساختمان در جلوی آن مشخص است، اما در صورتی که به پشت بام آن بروید، می‌توانید لوگوی گروه Fantastic Four را مشاهده کنید. نقاشی این لوگو هنوز کامل نشده است. این امر نشان می‌دهد که این گروه اخیرا تشکیل شده و در روزهای ابتدایی خود قرار دارد.

در شرایط کنونی مشخص نیست که آیا گروه چهار شگفت انگیز در بازی آینده سری اسپایدرمن حضور داشته یا اثر مستقل آن در حال ساخت است. از آن جایی که اشاره به این تیم در حد ایستر اگ بوده، احتمال تحقق چنین مواردی بسیار ضعیف است، اما غیر‌ممکن نیست.

اشاره‌های به بازی‌ها و پروژه‌های بعدی در اسپایدرمن ۲ + ویدیو

بر‌خلاف MCU، در صنعت بازی‌های ویدیویی شاهد یک دنیای مشترک و مرتبط در تمامی آثار اقتباسی از کمیک‌های مارول نیستیم. به این واسطه شرکت‌ها و استودیو‌های مختلف می‌توانند آثار مورد‌نظر خود را به دور از اجبار‌های Marvel بسازند. این رویکرد تا حدی به این دلیل است که بازی‌ها بسیار متفاوت از یکدیگر بوده و ساخت آن‌ها بیشتر از فیلم‌ها و سریال‌ها طول می‌کشد.

لوگو Fantastic Four در Marvel's Spider-Man 2
لوگوی نا‌تمام چهار شگفت‌انگیز را می‌توانید در بازی اسپایدرمن ۲ پیدا کنید

اینسامنیاک گیمز تنها استودیویی است که از یک دنیای واحد برای ساخت بازی‌های ابر‌قهرمانی خود استفاده می‌کند. بیل روزمان، رئیس مارول گیمز، سال گذشته در مصاحبه خود اعلام کرد که هدف آن‌ها آزاد گذاشتن استودیو‌های مختلف برای خطر کردن بدون تاثیر‌گذاری روی سایر بازی‌سازان است.

نظر شما در مورد اشاره گروه چهار شگفت انگیز در بازی اسپایدرمن ۲ چیست؟ آیا موافق حضور این تیم ابر‌قهرمانی در آثار آینده سری Marvel’s Spider-Man هستید؟ به نظر شما در صورت ساخت بازی مستقل Fantastic Four، بازیکنان از آن استقبال خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


ده کاری که همه گیمرهای نوب انجام می‌دن

ده کاری که همه گیمرهای نوب انجام می‌دن

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها