اخبار سینما و انیمیشن خبر

 تریلر سریال Shogun منتشر شد؛ سفر به دل تاریخ ژاپن + ویدیو

شبکه FX بالاخره اولین تریلر از سریال Shogun را منتشر کرد. در این اثر اقتباسی از رمان پر‌فروش جیمز کلاول به دوران فئودالی و قدرت گرفتن شوگون‌ها در ژاپن سفر می‌کنیم.

سریال Shogun دومین اثری است که از رمان جیمز کلاول اقتباس شده است. پیش از این در سال ۱۹۸۰ یک سریال پنج قسمتی با الهام از داستان آن از شبکه NBC پخش شد. این محصول شبکه FX به صورت هفتگی پخش خواهد شد. پیش از این قرار بود سریال Shogun پس از پایان فیلم‌برداری در تابستان سال ۲۰۲۲، در مقطعی از سال جاری به نمایش گذاشته شود. اما اکنون پخش این اثر به فوریه ۲۰۲۴ موکول شده است.

سریال‌ های تلویزیونی که الگوهای تلویزیون مدرن را تعیین کردند: ۱۱ نمونه برتر

سریال ۱۰ قسمتی شوگون در سال ۱۶۰۰ و در کشور ژاپن جریان دارد. در این دوران یک جنگ داخلی بزرگ به وقوع می‌پیوندد. هیرویوکی سانادا، علاوه بر تهیه‌کنندگی سریال Shogun، در نقش لرد یوشی توراناگا بازی می‌کند. این شخصیت باید برای زنده ماندن مبارزه کند، زیرا هیئت بزرگان بر‌علیه او متحد شده است.

زمانی که یک کشتی اروپایی در یک دهکده ماهیگیری پیدا می‌شود، ملوان انگلیسی به نام جان بلکتورن، رازهایی را با توراناگا در میان می‌گذارد که به افزایش قدرت این لرد ژاپنی و نابودی دشمنانش منجر می‌شود. سرنوشت توراناگا و بلکتورن با مترجم مرموزشان یعنی تودا ماریکو گره خورده است.

بهترین سریال‌هایی که در سال ۲۰۲۴ منتظرشان هستیم + آخرین آپدیت

به جز کاسمو جارویس که در نقش جان بلکتورن ظاهر شده، اکثریت نقش‌های سریال Shogun توسط بازیگران ژاپنی ایفا شده است. از بین این هنرمندان می‌توان به آنا ساوای، تادانوبو آسانو، هیروتو کانای، تاکهیرو هیرا، موکا هوشی، توکوما نیشیوکا، شینوسوکه آبه، یوکی کورا، آکو و فومی نیکایدو اشاره کرد.

سریال شوگون
نقش اصلی سریال شوگون را هیرویوکی سانادا، بازیگر نقش اسکورپیون در فیلم‌های مورتال کامبت، بازی کرده است

جاستین مارکس که نگارش فیلم‌نامه The Jungle Book را در کارنامه دارد، به همراه همسرش یعنی ریچل کاندو، نویسندگی سریال Shogun را بر‌عهده داشته است. همچنین مایکلا کلاول، فرزند جیمز کلاول، در بین تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر حضور دارد.

نظر شما در مورد سریال Shogun و تریلر آن چیست؟ آیا به تاریخ ژاپن علاقه داشته و این اثر را تماشا خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


ده کاری که همه گیمرهای نوب انجام می‌دن

ده کاری که همه گیمرهای نوب انجام می‌دن

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها