اخبار سینما و انیمیشن خبر

کاسپلی بی‌نظیر از انیمه جوجوتسو کایسن در آستانه پخش قسمت جدید + ویدیو

در حالی که قسمت شانزدهم انیمه جوجوتسو کایسن به زودی پخش خواهد شد، یکی از طرفداران این اثر اقدام به کاسپلی شخصیت جوگو کرده است.

به واسطه نمایش آرک داستانی Shibuya Incident در فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen، شخصیت جوگو به طور کامل وارد مبارزات بزرگ با کاراکتر‌های مختلف از جمله ساتورو گوجو شده است. قدرت آتش این روح نفرین‌شده باعث می‌شود که جادوگران جوجوتسو با چالش رو‌برو شوند.

فصل اول انیمه جوجوتسو کایسن شخصیت جوگو را به عنوان یکی از خطر‌ناک‌ترین ارواح نفرین‌شده که با سوگورو گتو همکاری می‌کند، معرفی کرد. با این که او ورود ترسناکی داشت، اما برخلاف سایرین در مبارزات خیلی شرکت نمی‌کند. این روند تغییر کرده و در اپیزود‌های اخیر جوگو هم مجبور شده که وارد میدان نبرد شود. در همین راستا یکی از طرفداران اثر مذکور دست به کاسپلی جوگو زده است.

با شکست خوردن تعدادی از ارواح نفرین‌شده قوی در فصل دوم Jujutsu Kaisen، جوگو به شیوه‌ای غافلگیر‌کننده وارد مبارزه شده است. او اکنون در برابر سوکونا قرار گرفته و باید برای تحقق برنامه‌هایش با او مبارزه کند. از آن جایی که در اپیزود جدید انیمه جوجوتسو کایسن شاهد یک نبرد هیجان‌انگیز خواهیم بود.

اپیزود‌های آینده Jujutsu Kaisen نقطه اوج آرک داستانی Shibuya Incident محسوب می‌شوند. در قسمت قبل نه تنها شاهد بازگشت توجی بودیم، بلکه سوکونا باری دیگر کنترل بدن ایتادوری را در اختیار گرفت. جوگو که با استفاده از قدرت آتش خود به راحتی سه جادوگر جوجوتسو را از سر راه برداشت، حال باید در برابر پادشاه ارواح نفرین‌شده قرار بگیرد. در طرف مقابل، مگومی مجبور شده که با توجی مبارزه کند.

انیمه Jujutsu Kaisen
در اپیزودهای آینده جوجوتسو کایسن شاهد مبارزات نفس‌گیری خواهیم بود

در خلاصه داستان بخش دوم فصل جدید جوجوتسو کایسن آمده است: «در روز هالووین که متروی شیبویا شلوغ است، گروه بزرگی از انسان‌ها توسط ارواح نفرین‌شده به دام افتاده‌اند. در این شرایط مقامات تصمیم می‌گیرند که برای به حداقل رساندن آسیب، ساتورو گوجو به تنهایی عمل کند. به واسطه قدرت‌های ماهیتو، گتو و سایر ارواح، گوجو زندانی شده و حالا نوبت یوجی، مگومی، نوبارا و سایر جادوگرهای جوجوتسو است که او و ساکنان شیبویا را نجات دهند.»

نظر شما در مورد کاسپلی انیمه جوجوتسو کایسن چیست؟ آیا تا‌کنون از فصل دوم راضی هستید؟ به نظر شما در قسمت‌های آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


ده کاری که همه گیمرهای نوب انجام می‌دن

ده کاری که همه گیمرهای نوب انجام می‌دن

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مصی
پاسخ

کاش متن رو خودتون هم یکبار بخندین ، گوجو در مقابل ساتورو گوجو ،😅😅

Mahdi45006
پاسخ

شبیه همه اسم هاشون(جوگو-گوجو)

Ali
پاسخ

دیگه جوابشو نمی‌دادی ادمین خجالت کشید 😂💔