آخرین اخبار جی‌تی‌ای خبر

منبع معتبر: جی تی ای ۶ این هفته معرفی می‌شود

جیسون شرایر، ژورنالیست معتبر و با‌سابقه صنعت بازی، در گزارش جدید خود که از بلومبرگ منتشر شده، ادعا کرده راکستار قصد دارد در هفته جاری بازی جی تی ای ۶ را معرفی کند.

GTA 6 بدون شک مورد‌انتظار‌ترین اثر تاریخ است. میلیون‌ها طرفدار سری Grand Theft Auto به خصوص کسانی که هنوز جی تی ای ۵ را روی کامپیوتر یا کنسول بازی می‌کنند، بی‌صبرانه منتظر رونمایی و انتشار اثر جدید هستند. راکستار به عنوان سازنده و ناشر سری GTA، تنها ساخت بازی جدید را تایید کرده و هنوز هیچ خبری به صورت رسمی اعلام نشده است.

بهترین شخصیت‌های جی تی ای | معرفی ۱۰ پروتاگونیست برتر سری GTA

اما به نظر می‌رسد این روند به زودی تغییر خواهد کرد، زیرا جیسون شرایر که جزو منابع معتبر صنعت ویدیو گیم محسوب می‌شود، در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده که Rockstar در هفته جاری جی تی ای ۶ را معرفی می‌کند.

با استناد به گفته افرادی که خواستند نام‌شان فاش نشود، راکستار پس از معرفی، در ماه آینده تریلر GTA 6 را به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی تاسیس خود منتشر خواهد کرد. جیسون شرایر با ارسال پیامی به سخنگوی راکستار بعد از ساعت کاری، خواستار توضیحات بیشتر شده که پاسخی دریافت نکرده است.

هیچ بازی ویدیویی در تاریخ به اندازه جی تی ای ۶ با شور و اشتیاق بازیکنان نسبت به معرفی و انتشار آن، همراه نشده است. اثر قبلی این سری یعنی GTA V موفق‌ترین اثر تاریخ به لحاظ تجاری بوده و فروش بیش از ۱۸۵ میلیون نسخه نشان از محبوبیت بالای آن دارد. این بازی پس از ماینکرافت به عنوان دومین بازی پر‌فروش تاریخ محسوب می‌شود.

پس از اعلام نارضایتی کارکنان از فرسودگی شغلی و فشار کاری در طول ساخت آخرین بازی منتشر شده راکستار یعنی Red Dead Redemption 2، این شرکت چند سال گذشته را صرف بهبود محیط و ایجاد تعادل بین کار و زندگی کرده است.

در یوتوب ببینید: ۱۰ بازی که می‌تونید بیشتر از ۱۰۰ ساعت بازی کنید

سال گذشته، هکرها چندین ساعت ویدیو از گیم پلی نسخه اولیه جی تی ای ۶ را در فضای اینترنت منتشر کردند. Rockstar این اتفاق را ناشی از «نفوذ به شبکه» دانسته و اعلام کرد: «زمانی که بازی بعدی GTA آماده شود، این اثر به صورت کامل معرفی خواهد شد.»

رونمایی GTA 6
جی تی ای ۵ به عنوان دومین بازی پر‌فروش تاریخ بعد از ماینکرافت شناخته می‌شود

دو نوجوان بریتانیایی اوایل سال جاری به دلیل این هک مجرم شناخته شدند. پیش از این گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر این که بازی جی تی ای ۶ در نسخه‌ای خیالی از میامی روایت شده و از دو شخصیت اصلی به نام‌های جیسون و لوسیا استفاده می‌کند.

جی تی ای ۶ در فصل بهار سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد

نظر شما در مورد معرفی بازی جی تی ای ۶ در این هفته چیست؟ آیا چشم‌انتظار رونمایی از این اثر هستید؟ به نظر شما راکستار چه ویژگی‌هایی را در این اثر گنجانده و چه تجربه‌ای ارائه می‌کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


در یوتوب ببینید: ۱۰ بازی که می‌تونید بیشتر از ۱۰۰ ساعت بازی کنید

در یوتوب ببینید: ۱۰ بازی که می‌تونید بیشتر از ۱۰۰ ساعت بازی کنید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها