اخبار سینما و انیمیشن خبر

انیمه نائوشیکا از دره باد به صورت لایو اکشن باز‌سازی شد + ویدیو

یک فیلم‌ساز برزیلی به نام کریس تکس به تازگی اقدام به باز‌سازی لایو اکشن انیمه نائوشیکا از دره باد، محصول استودیو جیبلی به کارگردانی هایائو میازاکی، کرده است.

استودیو جیبلی در چندین دهه فعالیت خود آثار شاخص و بی‌نظیری را به نمایش گذاشته است. انیمه Nausicaa of the Valley of the Wind یکی از بهترین محصولات این استودیو است. هایائو میازاکی با نمایش انیمه نائوشیکا از دره باد در سال ۱۹۸۴، داستانی هیجان‌انگیز در آینده را روایت و به جهان نشان داد که طبیعیت چقدر ارزشمند است.

کاسپلی بی‌نظیر از انیمه جوجوتسو کایسن در آستانه پخش قسمت جدید + ویدیو

در طول تمام این سال‌ها، زمانی که در مورد آثار برتر استودیو جیبلی و انیمه‌هایی که باید تماشا کنید، صحبت می‌شود، انیمه Nausicaa of the Valley of the Wind یکی از نام‌هایی است که همواره به آن اشاره می‌شود. حال یک طرفدار خلاق اقدام به ساخت نسخه لایو اکشن از این انیمه کرده است.

Nausicaa of the Valley of the Wind
فیلم لایو اکشن نائوشیکا از دره باد با بودجه شخصی کریس تکس ساخته شده است

این فیلم کوتاه توسط کریس تکس، فیلم‌ساز برزیلی که از مدت‌ها پیش طرفداران انیمه نائوشیکا از دره باد را از برنامه‌هایش برای ساخت بازسازی لایو اکشن مطلع کرده بود، ساخته شده است. این فیلم‌ساز با اثر خود به داستان هایائو میازاکی ادای احترام کرده است.

در یوتوب ببینید: ۱۰ بازی که می‌تونید بیشتر از ۱۰۰ ساعت بازی کنید

لایو اکشن نائوشیکا از دره باد دیالوگ چندانی ندارد و در عوض روی نمایش دنیای گسترده این اثر تمرکز دارد. در این اثر نائوشیکا را در حالی می‌بینیم که در یک جنگل عجیب و غریب گشت و گذار کرده و اتفاقات مختلفی را تجربه می‌کند. بازسازی لایو اکشن ۱۶ دقیقه‌ای انیمه Nausicaa of the Valley of the Wind را در زیر مشاهده می‌کنید:

طبق گفته کریس تکس، نائوشیکا از دره باد انیمه مورد‌علاقه سازندگان نسخه لایو اکشن بوده و آن‌ها با عشق و علاقه این پروژه را انجام داده‌اند. این فیلم کوتاه با هزینه شخصی و در مدت هفت سال ساخته شده است. کریس تکس برای رسیدن به هدف خود از اعضای خانواده و دوستانش استفاده کرده تا در نهایت یک باز‌سازی زیبا ارائه کند. شاید این ادای احترام، استودیو جیبلی را متقاعد کند که در آینده اجازه دهد اقتباس لایو اکشن Nausicaa of the Valley of the Wind به صورت رسمی ساخته شود.

بررسی پایان‌بندی انیمه اتک آن تایتان + ویدیو

انیمه نائوشیکا از دره باد به عنوان یکی از شاهکار‌های هایائو میازاکی، شرایطی را به تصویر می‌کشد که هزار سال پس از یک جنگ جهانی، قلمرو ساحلی دره باد یکی از معدود مناطقی است که هنوز انسان‌ها در آن‌ها زندگی می‌کنند. مردم این منطقه به رهبری شاهزاده شجاعی به نام نائوشیکا همواره درگیر مبارزه با حشرات قدرتمندی هستند که از جنگل سمی محافظت می‌کنند. نائوشیکا و سایر همراهانش تلاش می‌کنند تا پیوند بین بشریت و طبیعت را برگردانند.

نظر شما در مورد اقتباس لایو اکشن از انیمه نائوشیکا از دره باد چیست؟ آیا این اثر استودیو جیبلی و هایائو میازاکی را تماشا کرده‌اید؟ دوست دارید نسخه لایو اکشن کدام انیمه را ببینید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


در یوتوب ببینید: ۱۰ بازی که می‌تونید بیشتر از ۱۰۰ ساعت بازی کنید

در یوتوب ببینید: ۱۰ بازی که می‌تونید بیشتر از ۱۰۰ ساعت بازی کنید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امید
پاسخ

عالی ولی اون حیوون کو که رو شونه اش بود