اخبار سینما و انیمیشن خبر

تریلر جدید سریال ۳ Body Problem منتشر شد؛ اثر علمی تخیلی جدید نتفلیکس

سریال ۳ Body Problem تازه‌ترین ساخته نتفلیکس در ژانر علمی تخیلی بوده که در جریان رویداد Geeked Week 2023 تریلر جدید آن منتشر شده است.

سریال ۳ Body Problem به عنوان یکی از سریال‌های آینده شبکه نتفلیکس، قرار است در تاریخ ۲ فروردین ۱۴۰۳ (۲۱ مارس ۲۰۲۴) پخش شود. در این اثر جین (با بازی جس هانگ)، دستگاه مرموزی را به جک (با بازی جان بردلی) معرفی کرده که به کمک آن افراد می‌توانند به بعد‌های دیگر سفر کنند.

سریال ۳ Body Problem بر اساس رمان مشهوری با نام سه جرم کیهانی، اثر لیو سیشین، ساخته شده است. این رمان داستان زندگی زن جوانی در چین دهه ۱۹۶۰ را روایت می‌کند که تصمیم سرنوشت‌سازی گرفته و فضا و زمان در زمان حال را تغییر می‌دهد.

بهترین فیلم‌های و سریال‌های نتفلیکس آپدیت ۲۰۲۳

در خلاصه داستان رمان مذکور آمده است: «وقتی که ماهیت قوانین طبیعت به شکل غیر‌قابل باوری جلوی چشمشان واضح می‌شود، گروهی از دانشمندان نخبه به همراه یک کارآگاه متحد می‌شوند تا با بزرگ‌ترین تهدید تاریخ بشریت مقابله کنند.»

سریال سه جرم کیهانی
جان بردلی پیش از این در سریال گیم اف ترونز با خالقان سریال ۳ Body Problem همکاری کرده است

سریال ۳ Body Problem توسط شورانر‌های سریال گیم اف ترونز یعنی دی. بی. وایس و دیوید بنیاف به همراه الکساندر وو، نویسنده سریال True Blood، خلق شده است. از بین بازیگران این اثر می‌توان به روزالیند چائو، بندیکت وونگ، سامر عثمانی و ایزا گونزالس اشاره کرد. درک سانگ، کارگردان برجسته هنگ کنگی، هدایت هدایت قسمت اول را بر‌عهده دارد.

آیا نتفلیکس می‌خواهد وارد دنیای جی‌ تی‌ ای شود؟

محصول شبکه نتفلکیس، اولین اقتباس آمریکایی از رمان سه جرم کیهانی محسوب می‌شود. پیش از این یک فیلم الهام گرفته از آن در سینما‌های کشور چین به نمایش گذاشته شد. همچنین قرار بود یک فیلم سه‌بعدی بر اساس ۳ Body Problem شود که در نهایت تولید آن متوقف شد.

نظر شما در مورد سریال سه جرم کیهانی چیست؟ آیا این اثر جزو مجموعه‌های مورد‌انتظار شما محسوب می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


۱۰ بازی مخفی کاری برتر تاریخ که حتما باید بازی کنید

۱۰ بازی مخفی کاری برتر تاریخ که حتما باید بازی کنید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها