اخبار سینما و انیمیشن خبر

انیمه ترمیناتور معرفی شد؛ اثر جدید سازندگان Ghost in the Shell + ویدیو

در جریان Geeked Week 2023، نتفلیکس و اسکای دنس اثر اقتباسی خود از سری فیلم‌های ترمیناتور را معرفی و اولین تریلر از این انیمه را منتشر کردند.

Terminator یکی از مشهور‌ترین مجموعه‌های علمی تخیلی تاریخ بوده که توسط جیمز کامرون، کارگردان سری فیلم‌های آواتار، خلق شده است. محوریت اصلی این مجموعه تلاش انسان‌ها برای بقا در مقابل ربات‌ها و هوش مصنوعی است. از این سری تا‌کنون آثار مختلفی به نمایش گذاشته شده که بدون شک اولین فیلم سینمایی به نام The Terminator با بازی آرنولد شوارتزنگر بهترین آن‌ها محسوب می‌شود.

پس از چندین سال استراحت، نتفلیکس با همکاری اسکای دنس در جهت احیای سری Terminator قدم برداشته است. نتیجه این تلاش، انیمه ترمیناتور بوده که قرار است سال آینده پخش شود. در زمان معرفی اولیه در سال ۲۰۲۱، تهیه‌کننده و شورانر آن یعنی متسون تاملین گفت که این اثر مرزها را کنار زده، فراتر از انتظارات عمل کرده و از خطر کردن نمی‌ترسد.

کارگردان ترمیناتور: «درباره هوش مصنوعی به شما هشدار داده بودم!»

لازم به ذکر است که متسون تاملین پیش از این کمیک Batman: The Imposter را نوشته و فیلم‌نامه فیلم بتمن، به کارگردانی مت ریوز و بازیگری رابرت پتینسون، را اصلاح کرده است. در حال حاضر او مسئولیت نگارش فیلم‌نامه دنباله The Batman و فیلم مگامن را بر‌عهده دارد.

انیمه Terminator
سری ترمیناتور شرایطی را به تصویر می‌کشد که هوش مصنوعی در مقابل انسان قرار گرفته است

Production I.G، استودیو با‌سابقه ژاپنی که در زمینه تولید انیمه فعالیت دارد، مسئولیست ساخت ترمیناتور را بر‌عهده دارد. این استودیو پیش از این انیمه‌های شناخته‌شده‌ای از جمله Ghost in the Shell ،Haikyu و Psycho-Pass را تولید کرده است.

آیا انیمه ترمیناتور از نتفلیکس می‌تواند سری Terminator را احیا و آینده آن را تغییر دهد؟ با وجود شکست‌های آثار اخیر، آیا این اثر با استقبال همراه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


۱۰ بازی مخفی کاری برتر تاریخ که حتما باید بازی کنید

۱۰ بازی مخفی کاری برتر تاریخ که حتما باید بازی کنید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها