اخبار بازی خبر

تریلر جدید بازی Suicide Squad با محوریت هارلی کویین + ویدیو

در حالی که در حدود سه ماه تا انتشار تازه‌ترین ساخته راکستدی یعنی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League باقی مانده، این استودیو تریلر تازه‌ای از این اثر منتشر کرده که مبارزات شخصیت هارلی کویین را نشان می‌دهد.

Rocksteady Studios سال‌ها پیش به واسطه سری بتمن آرکام در بین مشهور‌ترین استودیو‌های بازی‌سازی قرار گرفت و بازی‌های سبک ابر‌قهرمانی را که معمولا آثار ضعیف اقتباسی از فیلم‌ها بودند، برای همیشه متحول کرد. تاثیر این مجموعه در بازی‌های سوپرهیرویی بعد از آن از جمله سری اسپایدرمن به خوبی قابل مشاهده است.

سیستم موردنیاز بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اعلام شد

پس از انتشار سه بازی اصلی از سری Batman: Arkham، استودیو راکستدی به سراغ اثر تازه‌ای از این مجموعه رفت که برای اولین بار بتمن شخصیت اصلی آن نیست. در عوض بازیکنان کنترل اعضای گروه جوخه انتحار را در دست خواهند گرفت.

پس از گذشت ماه‌ها، Rocksteady Studios بالاخره سکوت خود را شکسته و تلاش کرد که زمینه درک بیشتر بازیکنان از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را فراهم کند. در همین راستا ویدیو نسبتا کوتاهی منتشر شده که در قالب آن می‌توانید بخش‌هایی از گیم پلی شخصیت هارلی کویین را مشاهده کنید:

هارلی کویین تنها یکی از شخصیت‌های قابل بازی در Suicide Squad: Kill the Justice League در زمان انتشار است. همان‌طور که از این کاراکتر عجیب و غریب انتظار می‌رود، مبارزات او پر هرج و مرج و سرشار از انفجار است. مکانیک‌های حرکت او در محیط روی چابکی و سرعت تمرکز داشته و هارلی کویین با استفاده از فناوری‌هایی که از بتمن دزدیده (از جمله Grapple Gun) می‌تواند به راحتی در مناطق مختلف گشت و گذار کند.

۱۰ ماشین برتر در دنیای بازی‌ها

به جز هارلی کویین در بازی سویساید اسکواد می‌توانید از شخصیت‌های ددشات، کینگ شارک و کاپیتان بومرنگ  استفاده کنید. علاوه بر حالت تکنفره، استودیو راکستدی این امکان را فراهم کرده که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را به صورت کو آپ چهار‌نفره تجربه کنید. در حالت تک‌نفره می‌توانید بین تمامی شخصیت‌ها جا‌بجا شده و سایر کاراکترها توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند.

مبارزات هارلی کویین در بازی جوخه انتحار
علاوه بر هارلی کویین، در بازی Suicide Squad می‌توانید ددشات، کینگ شارک و کاپیتان بومرنگ را کنترل کنید

بازی جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش به لحاظ داستانی پنج سال با اثر قبلی سری بتمن آرکام یعنی Batman: Arkham Knight فاصله دارد. این اثر شرایطی را به تصور می‌کشد که برینیاک به زمین حمله کرده و ساکنین آن از جمله اعضای جاستیس لیگ یعنی سوپرمن، فلش، گرین لنترن و بتمن را شستشوی مغزی داده است. حال وظیفه گروه سویساید اسکواد است که به کمک واندر وومن، از اقدامات برینیاک جلوگیری کرده و دنیا و جاستیس لیگ را نجات دهند.

انیمه Suicide Squad Isekai به صورت رسمی معرفی شد؛ بازگشت هارلی کوئين

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League قرار است در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر شود. نظر شما در مورد گیم پلی شخصیت هارلی کویین چیست؟ آیا در تجربه خود این کاراکتر را انتخاب می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


ده ماد ماینکرافت که حتما باید امتحان کنی

ده ماد ماینکرافت که حتما باید امتحان کنی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها