اخبار بازی خبر

مبارزات کینگ شارک در تریلر جدید بازی Suicide Squad + ویدیو

در تازه‌ترین تریلری که از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شده، استودیو راکستدی زمینه‌ای را فراهم کرده که طرفداران و علاقه‌مندان نحوه مبارزات شخصیت کینگ شارک را مشاهده کنند.

بازی جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش در طول عمر خود چندین مرحله تاخیر را تجربه کرده، اما به نظر می‌رسد سازنده آن یعنی راکستدی آماده انتشار در تاریخ مقرر است. طی چند روز گذشته، تریلرهایی از سوی سازندگان منتشر شده که به واسطه آن‌ها بازیکنان بیش از پیش با شخصیت‌ها و گیم پلی آن‌ها آشنا می‌شوند. در این راستا تریلر مبارزات کینگ شارک در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شده است.

تریلر جدید بازی Suicide Squad با محوریت هارلی کویین + ویدیو

کینگ شارک یکی از چهار شخصیت قابل بازی در جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش محسوب می‌شود. این کاراکتر دارای مجموعه‌ای متنوع از انواع و اقسام سلاح است. در قالب تریلر این شخصیت می‌توانید استفاده او از یک مینی گان، دو داس و یک SMG با شلیک سریع را ببینید. تریلر مبارزات کینگ شارک را در زیر مشاهده می‌کنید:

علاوه بر انواع سلاح‌ها، کینگ شارک قادر به استفاده از مشت‌های قدرتمند و یک ماشت بزرگ است. از آن جایی که Suicide Squad: Kill the Justice League یک اثر لایو سرویس است، انتظار می‌رود که راکستدی آیتم‌های تزئینی متعددی را برای کینگ شارک و اسلحه‌های او ارائه کند.

۱۰ ماشین برتر در دنیای بازی‌ها

بازی جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش شرایطی را به تصویر می‌کشد که برینیاک به زمین حمله کرده و با شستشوی مغزی توانسته کنترل ساکنان و اعضای جاستیس لیگ یعنی سوپرمن، فلش، گرین لنترن و بتمن را در اختیار بگیرد. به همین دلیل گروه جوخه انتحار شامل هارلی کویین، ددشات، کینگ شارک و کاپیتان بومرنگ به همراه واندر وومن باید زمین را نجات دهند.

King Shark در جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش
صداپیشگی کینگ شارک را ساموآ جو، ورزشکار مشهور کشتی کج بر‌عهده دارد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League قرار است در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر شود. از آن جایی که تریلر مبارزات هارلی کویین و کینگ شارک منتشر شده، می‌توان انتظار داشت که در روزهای آینده ویدیو مربوط به ددشات و کاپیتان بومرنگ هم به نمایش گذاشته شوند.

سیستم موردنیاز بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اعلام شد

نظر شما در مورد تریلر کینگ شارک و بازی Suicide Squad: Kill the Justice League چیست؟ آیا این محصول استودیو راکستدی توانسته نظر شما را جلب کند؟ آیا این بازی عملکردی در حد آثار قبلی سری بتمن آرکام خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


ده ماد ماینکرافت که حتما باید امتحان کنی

ده ماد ماینکرافت که حتما باید امتحان کنی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها