اخبار بازی خبر

سیستم مورد نیاز بازی تکن ۸ اعلام شد؛ ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی

در حدود دو ماه مانده به انتشار تازه‌ترین اثر سری Tekken، شرکت Bandai Namco اقدام به اعلام سیستم مورد نیاز برای اجرای تکن ۸ روی کامپیوتر از طریق صفحه این بازی در استیم کرده است.

سری Tekken یکی از مشهور‌ترین مجموعه‌های سبک فایتینگ است که طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان دارد. در طول تاریخ حدودا ۳۰ ساله این مجموعه شاهد آثار اصلی و بازی‌های فرعی متعددی بوده‌ایم. Tekken 7 آخرین بازی اصلی منتشر شده از این سری بوده که از زمان انتشار آن نزدیک به ۹ سال می‌گذارد. حال شرکت Bandai Namco تصمیم گرفته که در قالب تکن ۸ باری دیگر طرفداران سبک فایتینگ را جذب کند.

تریلر جدید بازی تکن ۸ شخصیت‌های تازه آن را نشان می‌دهد + ویدیو

از آن جایی که در حدود دو ماه تا انتشار این اثر باقی مانده، شرکت سازنده سیستم مورد نیاز برای اجرا روی کامپیوتر را مشخص کرده است. مهم‌ترین نکته‌ای که در لیست اعلام شده جلب توجه می‌کند، الزام در اختیار داشتن حداقل ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی است. همچنین از ۸ گیگابایت رم به عنوان حداقل و ۱۶ گیگابایت به عنوان رم پیشنهادی نام برده شده است.

بازی Tekken 8
محوریت اصلی داستان تکن ۸، نبرد بین جین و کازویا است

شرکت بندای نامکو در سیستم مورد نیاز بازی تکن ۸ یک نکته اضافه در رابطه با نرخ فریم ذکر است. بر این اساس، با در اختیار داشتن حداقل سیستم و مشخصات سخت‌افزاری پیشنهادی و استفاده از تنظیمات گرافیکی پیش‌فرض، دستیابی به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه تضمین شده است. با این حال ناشر Tekken 8 متذکر شده که ممکن است برنامه‌های در حال اجرا در پس زمینه به کاهش نرخ فریم منجر شوند. کاتسوهیرو هارادا، مدیر سری تکن، تایید کرده که در بازی مذکور خبری از قفل دنوو نخواهد بود. سیستم مورد نیاز برای اجرای تکن ۸ به شرح زیر است:

پارامترهاحداقل سیستم مورد نیازسیستم پیشنهادی
سیستم عاملWindows 10 64-BitWindows 10 64-Bit
پردازندهIntel Core i5-6600K یا AMD Ryzen 5 1600Intel Core i7-7700K یا AMD Ryzen 5 2600
رمهشت گیگابایت۱۶ گیگابایت
کارت گرافیکNvidia GeForce GTX 1050Ti یا AMD Radeon R9 380XNvidia GeForce RTX 2070 یا AMD Radeon RX 5700 XT
DirectXنسخه ۱۲نسخه ۱۲
فضای خالی۱۰۰ گیگابایت۱۰۰ گیگابایت

علاوه بر اعلام سیستم مورد نیاز، بندای نامکو تریلر تازه‌ای از شخصیت رینا منتشر کرده است. این شخصیت سبک مبارزه جالب توجهی داشته و به نظر می‌رسد که به عنوان جانشین معنوی هیهاچی میشیما عمل خواهد کرد. بازی تکن ۸ در مجموع ۳۲ شخصیت قابل بازی داشته و داستان آن حول محور جین و کازویا می‌گردد. در کنار کاراکتر‌های نام برده شده، از بین شخصیت‌های حاضر در این اثر می‌توان جون کازاما، پل فینیکس، یوشیمیتسو و ریون را نام برد. تریلر رینا را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

تریلر معرفی شخصیت رینا

بازی Tekken 8 قرار است در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر شود. نظر شما در مورد این اثر چیست؟ آیا قصد تجربه بازی تکن ۸ روی کامپیوتر را دارید؟ به نظر شما این اثر در رقابت با استریت فایتر ۶ و مورتال کامبت ۱ چه عملکردی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


ده ماد ماینکرافت که حتما باید امتحان کنی

ده ماد ماینکرافت که حتما باید امتحان کنی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها