آخرین اخبار جی‌تی‌ای خبر

بخش‌هایی از گیم پلی جی تی ای ۶ فاش شد + ویدیو

به تازگی ویدیویی در فضای اینترنت منتشر شده که در قالب آن می‌توانید بخش‌هایی از دنیای مورد‌انتظار‌ترین بازی تاریخ یعنی جی تی ای ۶ را مشاهده کنید.

ویدیو ذکر شده در ابتدا توسط یکی از کاربران تیک تاک به نام azzarossi منتشر شده که پس از وایرال شدن اقدام به خصوصی کردن صفحه خود کرده است. اما پیش از این اقدام، بسیاری از کاربران اقدام به دانلود ویدیو و انتشار مجدد آن در شبکه‌های اجتماعی از جمله X (توییتر سابق) کردند. ویدیو لو رفته از گیم پلی جی تی ای ۶ را در زیر مشاهده می‌کنید:

در حال حاضر نمی‌توان نسبت به صحت ویدیو مذکور اطمینان داشت، اما مقایسه‌های انجام شده توسط بازیکنان و طرفداران نشان داده است که شهر نمایش داده شده در این ویدیو با محتوا‌های فاش شده در سال گذشته مطابقت دارد.

نقشه بازی جی تی ای ۶ تا چه اندازه بزرگ خواهد بود؟ + ویدیو

با استناد به مقایسه‌های انجام شده، نقشه GTA VI دو برابر بزرگ‌تر از لوس سانتوس در جی تی ای ۵ خواهد بود. همچنین گفته شده که این اثر دارای سه شهر بزرگ و اصلی، به همراه چهار شهر کوچک‌تر و فرعی هستیم. ظاهرا یک دریاچه بزرگ هم در مرکز نقشه جی تی ای ۶ وجود خواهد داشت. در ابتدا تصور می‌شد که azzarossi یک ویدیو جعلی ساخته است. او برای اثبات ادعایش مبنی بر صحت ویدیو، تصویری از خود و آرون گاربوت، از سازندگان GTA 6، منتشر کرده است.

با بررسی تصویر منتشر شده از سوی azzarossi از طریق موتور‌های جستجو، مشخص شده که این تصویر اورجینال بوده و به واسطه هوش مصنوعی و ابزار‌های ویرایش عکس ساخته نشده است. شایان ذکر است که راکستار با تمام توان در جهت حذف محتوا‌های فاش شده از جی تی ای ۶ تلاش می‌کند و تا‌کنون اقدامی برای مقابله با ویدیو مذکور انجام نداده است. همچنین خصوصی شدن حساب کاربری azzarossi به جای حذف می‌تواند باعث شک و تردید نسبت به صحت ویدیو شود.

گرافیک بازی جی تی ای ۶ بالاتر از Red Dead Redemption 2

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و انتشار انواع و اقسام شایعات و گمانه‌زنی‌ها، بازی جی تی ای ۶ در ساعت ۱۷:۳۰ روز سه‌شنبه هفته جاری به صورت رسمی رونمایی و اولین تریلر آن پخش خواهد شد. نظر شما در مورد این اثر و ویدیو فاش شده از آن چیست؟ آیا نقشه این اثر بزرگ‌تر از بازی‌های قبلی راکستار خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


ده بازی ابرقهرمانی برتر تاریخ

ده بازی ابرقهرمانی برتر تاریخ

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sepehr.Shadow1
پاسخ

عالی خوب بود ولی به نظرم صحت نداره

محی 47
پاسخ

کار خودشونه میخوان مردم رو جری کنن واسه دیدن و خریدن بازی، از سیاست های بیزینسی شون هست

Mat.@n
پاسخ

اینکه مپ جی تی ای ۵ بود

Matin
پاسخ

اینکه ویه.
من این ویدیو رو دیروز دیدم همه نقاطش شبیه ویه

GTA
پاسخ

منتظر تریلر GTAVI باشیم فردا ساعت ۱۷:۲۶ به وقت تهران پخش میشه و میگن که قیمت ۱۰ میلیون و ۷۰۰ گیگ حجم داره پس یعنی یه هارد هم لازم داریم که اونم ۱۰ میلیون هست😳

GTA
پاسخ

Ggg

GTA
پاسخ

فردا یعنی ۵ دسامبر میاد😀