اخبار سینما و انیمیشن خبر

تریلر فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شد + ویدیو

شبکه HBO به تازگی تریلری از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر کرده که در قالب آن جنگ داخلی بین خاندان تارگرین‌ها نمایش داده می‌شود.

خاندان اژدها یکی از مهم‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر است. اخیرا شبکه HBO تریلر فصل دوم این اثر که سریال فرعی از مجموعه Game of Thrones محسوب می‌شود، را منتشر کرده است. در این فصل جنگ داخلی تارگرین‌ها بین رینیرا تارگرین (با بازی اما دآرسی) و آلیسنت هایتاور (با بازی اولیویا کوک) به اوج خود رسیده است. تریلر فصل دوم سریال House of the Dragon را در زیر می‌بینید:

پیش از انتشار تریلر، شبکه اچ‌بی‌او اولین پوستر‌های فصل دوم سریال خاندان اژدها با حضور رینیرا و آلیسنت را منتشر کرده بود. روند پخش اپیزود‌های جدید این سریال قرار است از اوایل تابستان سال ۲۰۲۴ شروع شود. سریال House of the Dragon بر اساس رمان آتش و خون، اثر جرج آر آر مارتین، ساخته شده که ۲۰۰ سال پیش از وقایع بازی تاج و تخت را به تصویر کشیده و روی خاندان تارگرین تمرکز دارد.

عنوان قسمت اول فصل دوم سریال House of the Dragon فاش شد

کلر کیلنر، کارگردان فصل دوم سریال House of the Dragon در رابطه با این اثر گفت: «هشت قسمت فوق‌العاده داریم که در هر یک از آن‌ها اتفاقات مختلفی رخ خواهد داد. ما در زمان محدود کردن آن‌ها به یک ساعت با مشکلاتی زیادی رو‌برو شدیم. تصمیم رایان کوندال (شورانر) این بود که یک افتتاحیه و یک پایان‌بندی خوب ارائه دهیم. این دو بخش مملو از رویداد‌های احساسی و به لحاظ بصری چشم‌نواز هستند.»

سریال خاندان اژدها
پوستر‌های فصل دوم سریال خاندان اژدها دو شخصیت اصلی این اثر یعنی رینیرا و آلیسنت را به نمایش می‌گذارند

طبق گزارش‌ها، شبکه HBO در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فصل سوم سریال House of the Dragon است. با استناد به گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها، رایان کوندال به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و خالق سریال یعنی جرج آر آر مارتین مطمئن نیستند که خاندان اژدها چند فصل باید باشد. در این گزارش‌ها آمده که احتمالا اثر مذکور در سه یا چهار فصل به پایان برسد. علاوه بر این، طبق گزارش‌ها فصل دوم به دلیل تصمیمات داستان محور از ۱۰ قسمت به ۸ اپیزود کاهش پیدا کرده است.

جرج آر آر مارتین از فصل دوم سریال House of the Dragon می‌گوید

نظر شما در مورد فصل دوم سریال House of the Dragon چیست؟ آیا از طرفداران این اثر بوده و برای پخش اپیزود‌های جدید لحظه‌شماری می‌کنید؟ به نظر شما در این فصل شاهد چه اتفاقاتی خواهید بود؟ آیا داستان به طور تمام و کمال نشان داده شده یا باید منتظر سرعت بخشیدن به روایت و حذف برخی از اتفاقات باشیم؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


ده بازی ابرقهرمانی برتر تاریخ

ده بازی ابرقهرمانی برتر تاریخ

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فروغ
پاسخ

خیلی منتظرشم …ایموند قهرمان اصلی فصل ۱

اکبر
پاسخ

👌👌👌👌

احمد
پاسخ

مگه میشه عاشق بهترین سریال دنیا نبود. بعد گات

احمد
پاسخ

کاش دوباره سازندگان این سریال زیبارو میدادن دبی واس ودیوید بینیوف بسازن
شاهکار میسازن👌🌷🌷

حنان
پاسخ

ای کاش توی سریال بر خلاف کتاب ایموند و مامانش پیروز بشن 😑