اخبار بازی خبر

بازی Blade معرفی شد؛ اثر جدید سازندگان سری Dishonored + ویدیو

استودیو آرکین که پیش از این آثار موفقی از جمله سری Dishonored و بازی Deathloop را ساخته، در جریان رویداد The Game Awards 2023 از محصول مشترک خود با مارول یعنی بازی Blade رونمایی کرد.

مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ دارای بخش‌های مختلف و متنوعی بود که هر بازیکنی با هر سلیقه‌ای را جذب کردند. چه به دنبال تریلر و اخبار جدید از بازی‌های مورد‌انتظار بوده و چه با هدف آشنایی با آثار معرفی نشده به تماشای این رویداد نشسته‌اید، در هر حال جف کیلی برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای شما داشت. یکی از بخش‌های جالب‌توجه The Game Awards 2023، رونمایی از بازی Blade بود.

مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی در سال ۲۰۲۴

این اثر حاصل همکاری استودیو Arkane، سازنده سری Dishonored و بازی Deathloop و از زیر‌مجموعه‌های بتسدا و ایکس باکس، با شرکت مارول است. با وجود آن که تریلر معرفی بازی بلید بسیار هیجان‌انگیز بوده، اما گیم پلی را به نمایش نگذاشته و تاریخ انتشار را اعلام نمی‌کند. همچنین مشخص نیست که بازی Blade روی چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود، اما با توجه مالکیت مایکروسافت بر بتسدا، انتظار می‌رود که این اثر انحصاری ایکس باکس باشد.

در بازی بلید با اریک بروکس که یک نیمه انسان نیمه خون‌آشام افسانه‌ای است، همراه می‌شویم. او به عنوان یک دی واکر (خون‌آشامی که نور خورشید آسیبی به او وارد نمی‌کند)، به طور هم‌زمان در جامعه انسان‌ها و خون‌آشام‌ها زندگی می‌کند. بازی Blade یک تجربه بزرگ‌سالانه، تک‌نفره و سوم شخص بوده که در قلب پاریس جریان دارد.

(۲۱) ده بازی ابرقهرمانی برتر تاریخ

بدون در نظر گرفتن Redfall، استودیو آرکین به عنوان سازنده بازی بلید، سابقه درخشانی در زمینه ساخت آثار داستان محور با گیم‌پلی متنوع و هیجان‌انگیز دارد. این اثر توسط شعبه لیون ساخته خواهد شد که پیش از این بازی‌های دیسانرد و دث لوپ را منتشر کرده است. این در حالی است که ردفال توسط شعبه آستین تولید شده است.

نظر شما در مورد بازی Blade چیست؟ آیا برای این اثر اقتباسی از شخصیت مشهور دنیای مارول هیجان‌زده هستید؟ با توجه به سابقه استودیو آرکین با چه تجربه‌ای در بازی بلید مواجه خواهید شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


تمام نکات مخفی و جالبی که از تریلر جی‌تی‌ای ۶ فهمیدیم

تمام نکات مخفی و جالبی که از تریلر جی‌تی‌ای ۶ فهمیدیم

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها