اخبار سینما و انیمیشن خبر

انیمه وان پیس در بین پر‌طرفدار‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۳ قرار گرفت

گوگل به تازگی گزارش عملکرد کاربران خود را منتشر کرده که در قالب آن پر‌‌جستجو‌ترین موارد در بخش‌هایی از جمله آهنگ، فیلم و بازی مشخص شده است. بخش جالب‌توجه برای طرفداران صنعت انیمه، حضور وان پیس در بین محبوب‌ترین سریال‌های امسال است.

در سال جاری شاهد نمایش سریال‌های تماشایی و فوق‌العاده‌ای بودیم. در این بازه زمانی نه تنها فصل جدید آثار مختلف پخش شد، بلکه سریال‌های جدیدی به نمایش در آمد که خیلی زود محبوبیت زیادی به دست آوردند. همان‌طور که انتظار می‌رود برخی از سریال‌ها بیشتر از سایرین به چشم آمده و میلیون‌ها نفر پس از تماشا اقدام به جستجو در رابطه با آن‌ها کرده‌اند. حال به لطف گزارش جدید گوگل، مشخص شده که انیمه One Piece توانسته در بین پر‌طرفدار‌ترین سریال‌های امسال قرار بگیرد.

آرک داستانی جدید انیمه وان پیس معرفی شد؛ شروع حماسه پایانی

با استناد به گزارش گوگل در رابطه با پر‌جستجو‌ترین موارد، انیمه وان پیس چهار‌مین سریال تلویزیونی پر‌طرفدار سال ۲۰۲۳ است. این در حالی بوده که سریال‌های The Last of Us و Wednesday به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را به دست آورده‌اند. سریال Ginny & Georgia در جایگاه بالاتر نسبت به One Piece قرار گرفته و سریال Kaleidoscope در رتبه بعد از این انیمه مشهور و محبوب دیده می‌شود.

سال ۲۰۲۳ برای One Piece بازه زمانی بزرگ و مهمی محسوب می‌شود. در سال جاری نه تنها ائیچیرو اودا روند چاپ آخرین بخش از مانگا را شروع کرد، بلکه آخرین بخش از آرک داستانی Wano Country به بهترین شکل به نمایش گذاشته شد. سکانس‌های مختلف فصل بیستم انیمه در شبکه‌های اجتماعی با استقبال مخاطبان همراه شده و سپس نتفلیکس با سریال لایو اکشن خود محبوبیت وان پیس را به اوج رساند.

انیمه One Piece
سریال لایو اکشن وان پیس یکی از آثار محبوب سال جاری است

سریال One Piece که مدتی پیش تمامی اپیزود‌های فصل اول آن به صورت هم‌زمان از شبکه Netflix پخش شد، خیلی زود محبوب و جای خود را در بین آثار موفق سال پیدا کرد. این سریال لایو اکشن توانست چندین رکورد نتفلیکس در زمینه تعداد بینندگان را بشکند. به همین دلیل منطقی است که نام وان پیس در بین محبوب‌ترین آثار تلویزیونی سال ۲۰۲۳ از نظر کاربران گوگل دیده شود.

در صورتی که تا‌کنون مانگا One Piece را نخوانده‌ و انیمه آن را تماشا نکرده‌اید، مسیر طولانی را باید دنبال کنید. از سال ۱۹۹۷ تا‌کنون ۱۱۰۱ شماره و ۱۰۷ جلد از این مانگا منتشر شده است. در مقابل ۱۰۸۷ اپیزود از انیمه وان پیس در قالب ۲۱ فصل به نمایش گذاشته شده است. هم‌اکنون فصل ۲۱ این اثر در حال پخش بوده و در روز یک‌شنبه قسمت سوم آن پخش می‌شود.

بهترین انیمه های ۲۰۲۳ که حتما باید ببینید؛ ترکیبی از اکشن و درام (آپدیت مهر ۱۴۰۲)

انیمه وان پیس داستان مانکی دی لوفی را روایت می‌کند که با شنیدن داستان‌های شنکس و دزدان دریایی مو قرمز تصمیم می‌گیرد که راه آن‌ها را ادامه دهد. اما زندگی لوفی زمانی متحول می‌شود که به طور تصادفی میوه شیطانی گومو گومو را می‌خورد و به واسطه آن قدرت کشش بدنش را به دست می‌آورد. با این حال او دیگر نمی‌تواند شنا کند. سال‌ها بعد، لوفی که همچنان به دنبال تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی و پیدا کردن بزرگ‌ترین گنج دنیا یعنی وان پیس است، ماجراجویی خود را شروع می‌کند. 

نظر شما در مورد حضور انیمه One Piece در بین پر‌طرفدار‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۳ چیست؟ آیا از طرفداران این اثر بوده و نام آن را گوگل جستجو کرده‌اید؟ به جز وان پیس چه انیمه دیگری لیاقت حضور در این لیست را داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ مشخص شدند؛ شکست اسپایدرمن ۲!

بهترین بازی‌های سال 2023 مشخص شدند؛ شکست اسپایدرمن 2!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لوفی
پاسخ

من وان پیس رو دیدم خیلی خوبه بهترینهه اولین لاواکشنی که دیدم وان پیس بود خیلی خوب بود ولی خیلی از جارو تغییر داده بود ولی خب لایواکش همینه دیگه باید یه جاهایش تغییر کنه

...
پاسخ

اگه بخوامدبقیه سریال رو از رو انیمه دنبال کنم باید از چ قسمتی ب بعد ببینم ؟

احمد
پاسخ

از قسمت ۱۰۰به بعد ببین که می‌ره سراغ کروکودیل

Amirali dousti king
پاسخ

از قسمت ۴۸۰ به بعد یل از ۱۰۸۰ به بعد
از

تبسم علی اکبر لو
پاسخ

فقط لوفی عزیزم