اخبار سینما و انیمیشن خبر

اولین پوستر فیلم پاندای کونگ فو کار ۴ منتشر شد؛ معرفی بازیگران جدید

دریم ورکس نه تنها اولین پوستر محصول مورد‌انتظار خود یعنی پاندای کونگ فو کار ۴ را منتشر کرده، بلکه این شرکت دست به معرفی سه بازیگر جدید سری Kung Fu Panda زده است.

به تازگی در صفحه رسمی شرکت DreamWorks در تیک تاک، ویدیویی منتشر شده که در قالب آن بازیگران جدید فیلم Kung Fu Panda 4 معرفی می‌شوند. در این ویدیو جک بلک، صداپیشه شخصیت پو، را در حالی می‌بینیم که با وایولا دیویس، برنده جایزه اسکار و بازیگر فیلم‌های The Suicide Squad و Fences، تماس تصویری می‌گیرد. این بازیگر قرار است به عنوان شخصیت جدیدی به نام کامیلین که یک آفتاب پرست بوده، صداپیشگی می‌کند.

مسابقات کارتینگ با حضور شرک، پاندای کونگ فو کار و سایر رفقا + ویدیو

پس از آن که مشخص می‌شود این شخصیت دارای قدرت تغییر قیافه بوده و می‌تواند خود را به شکل هر کاراکتر دیگری در بیاورد، فضای ویدیو را دود گرفته و دیگر بازیگر جدید پاندای کونگ فو کار ۴ معرفی می‌شود. این فرد کسی نیست جز آکوافینا، بازیگر فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings که در انیمیشن‌های مختلفی از جمله The Bad Guys به عنوان صداپیشه حضور داشته است. او در فیلم Kung Fu Panda 4 در نقش شخصیت جدیدی به نام ژن حاضر و با پو متحد خواهد شد. اولین پوستر پاندای کونگ فو کار ۴ را در زیر مشاهده می‌کنید:

Kung Fu Panda
در پوستر پاندای کونگ فو کار ۴ می‌توانید شخصیت‌های جدید را در کنار کاراکترهای قدیمی مشاهده کنید

در خلاصه داستان رسمی فیلم Kung Fu Panda 4 آمده که از پو به عنوان جنگجوی اژدها خواسته می‌شود که به رهبر معنوی دره صلح تبدیل شود. به همین دلیل او باید به دنبال جانشینی برای خود بوده و لقب جنگجوی اژدها را به فرد لایقی واگذار کند. در حالی که پو در تلاش است تا وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهد، کامیلین قصد دارد به کمک عصای دانش شخصیت‌های منفی از جمله تای لانگ که به عالم ارواح فرستاده شده‌اند را به دره صلح برگرداند.

انتشار پوستر رسمی کونگ فو پاندا ۴

علاوه بر وایولا دیویس و آکوافینا، در فیلم پاندای کونگ فو کار ۴ شاهد حضور مجموعه‌ای از بازیگران مشهور و محبوب هستیم. که هوی کوان که اخیرا او را در فیلم Everything Everywhere All at Once و سریال Loki دیده‌ایم، به عنوان هان، رهبر گروه Den of Thieves، صداپیشگی خواهد کرد. همانند فیلم‌های قبل، داستین هافمن در نقش استاد شیفو، جیمز هونگ در نقش پدرخوانده پو، برایان کرنستون در نقش پدر واقعی پو و ایان مک‌شین در نقش تای لانگ حاضر خواهند شد.

فیلم Kung Fu Panda 4 در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ (۸ مارس ۲۰۲۴) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد. نظر شما در مورد داستان و شخصیت‌های جدید این اثر چیست؟ آیا پاندای کونگ فو کار ۴ را تماشا خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ مشخص شدند؛ شکست اسپایدرمن ۲!

بهترین بازی‌های سال 2023 مشخص شدند؛ شکست اسپایدرمن 2!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرش یحیایی
پاسخ

مگه نیومده؟
مگه اون گاوه نبود؟

Mramincraft86
پاسخ

نه اون ۳ بود

Elias
پاسخ

پس پنج آتشین کجان؟🥲

حسن
پاسخ

با افسانیه پاندای کونگ‌فوکارییی😂❤️ اخجوننن😂 پاندای کونگ‌فوکار حتی اگه ۵۰ سالمم بشه بازم برام انیمیشنش جالبه