جدیدا یک ویدئوی یوتیوب با تصاویر VHS از Nintendo’s Japanese Space World show در سال ۱۹۹۵ ظاهراً برای اولین بار حالت چند نفره با لوئیجی را به ما نشان داده که هرگز در بازی سوپر ماریو ۶۴ (Super Mario 64) آن را ندیده بودیم. همانطور که توسط منابع معتبر گزارش شده، در ویدئویی که توسط Now In Game Channel آپلود شده است، به وضوح میبینیم که لوئیجی در حال انجام یک پرش چرخشی با ماریو در بازی Super Mario 64 است. این قضیه از آن جهت قابل توجه استُ چون لوئیجی هرگز بخشی از فینال بازی Super Mario 64 در نسخه N64’s نبود، بلکه او در نسخه DS در کنار ماریو، یوشی و واریو ظاهر شد.

اتاق پر از مانیتوری که در عکس میبینید، بخشی از روزهای اولیه ساخت بازی Super Mario 64 است! قبلا شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto) درباره این که چگونه لوئیجی بخشی از بازی بود، صحبت کرده بود، اما در یک میزگرد برای دو منبع رسمی ژاپنی اعلام کرد که لوئیجی در نزدیکی پایان پروسه ساخت از بازی حذف شد. میاموتو گفت: خب… تا فوریه، او در بازی حضور داشت. (می خندد) در نهایت، به دلیل مشکلات حافظه، ما مجبور شدیم او را از بازی بیرون بیاوریم. سپس میخواستیم او را در یک مینیبازی به سبک Mario Bros قرار دهیم، اما از آنجایی که اکثر کاربران احتمالاً در اولین خرید کنسول N64 فقط یک کنترلر را به همراه دارند، به همین دلیل (و دیگران) تصمیم گرفتیم این کار را نکنیم.
بیشتر بخوانید: تریلر فصل سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War منتشر شد + ویدیو
این مینی بازی به سبک Mario Bros میتوانست همان چیزی باشد که ما به آن نگاه میکنیم، یا به احتمال زیاد میتواند مانند همان اتاقی باشد که به تیم نینتندو کمک کرد تا همه آنچه را که برای ساخت Super Mario 64 نیاز داشتند، یاد بگیرند.
میاموتو در ادامه بیان کرد: خب، در ابتدا… ما روی یک چیز بسیار ساده کار میکردیم، حتی از دیدگاه تیمی که میتوانست بازی بزرگ و نهایی را تمام کند. (میخندد) یک اتاق از لگوهای ساده ساخته شده بود. مانند بلوکها، و ماریو و لوئیجی میتوانستند در آنجا بدوند، از شیبها بالا بروند، به اطراف بپرند و غیره. ما سعی میکردیم کنترلها را با یک چوب سه بعدی آنالوگ درست کنیم، و زمانی که صاف شد، میدانستیم که تا نیمه راه رسیدهایم. در Iwata Asks در سال ۲۰۰۹، میاموتو اطلاعات کمی بیشتری در مورد این حالت چند نفره بازی به اشتراک گذاشت.
میاموتو گفت: صفحه نصف شد و آنها به طور جداگانه وارد قلعه شدند. وقتی آنها همدیگر را در راهرو ملاقات کردند، من به طرز باورنکردنی خوشحال شدم! (می خندد) سپس حالتی وجود داشت که دوربین در آن ثابت بوده و ما میبینیم که ماریو در حال فرار است و رفته رفته کوچک و کوچکتر میشود.
نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما اگر حالت چند نفره در بازی قرار داده میشد، چه تاثیری روی موفقیت بازی میگذاشت؟ حتما نظرات خود را در این باره در قسمت دیدگاهها بیان کنید.
نظرات