آینده سولو لولینگ، گوست اف سوشیما و دیمن اسلیر از زبان رئیس کرانچیرول
رئیس کرانچیرول دربارهی آینده فصل سوم انیمه سولو لولینگ (Solo Leveling)، انیمه اقتباسی از بازی Ghost of Tsushima و همچنین انیمههای سینمایی جدید Demon Slayer اظهارنظر کرده است.
انیمه سولو لولینگ (Solo Leveling) که از طریق سرویس استریم کرانچیرول (با بیش از ۱۵ میلیون مشترک) پخش میشود، در سال ۲۰۲۴ به محبوبترین برنامهی این پلتفرم متعلق به سونی تبدیل شد. فصل دوم آن در ژانویه پخش شد و در سهماهه اول سال ۲۰۲۵، عنوان پربینندهترین انیمه کرانچیرول را از آن خود کرد؛ موضوعی که انتظار برای فصل سوم را در میان طرفداران بیش از پیش افزایش داده است.
راهول پورینی، رئیس کرانچیرول، موفقیت این انیمه را به قدرت و محبوبیت منبع اصلی آن نسبت داد؛ سولو لولینگ پیش از تبدیل شدن به انیمه، یک مانهوای کرهای (کتاب مصور) بسیار پرطرفدار بود. او همچنین کیفیت بالای تولید و جلوههای بصری چشمگیر انیمه را از دیگر دلایل محبوبیت آن دانست. این انیمه توسط استودیو A-1 Pictures ساخته شده و کارگردانی آن بر عهدهی شونسوکه ناکاشیگه بوده است.
پورینی در ادامه گفت که بسیاری از طرفداران انیمه، علاقهمندان به بازیهای ویدیویی نیز هستند و به همین دلیل سولو لولینگ به خوبی با سلیقهی آنها همخوانی دارد. او اضافه کرد:
مهمترین نکته، تم داستانی انیمه است که المانهای زیادی از دنیای بازیها در آن دیده میشود. اگر کسی اهل بازیهای نقشآفرینی یا تیراندازی اولشخص باشد، این فضا را فوراً درک میکند. دیدن این مضامین در قالب یک روایت داستانی منسجم، برای مخاطبان تازگی دارد. این زبانی است که گیمرها با آن آشنایی دارند و همین باعث میشود ارتباط قویتری با انیمه برقرار کنند.
در پاسخ به این پرسش که آیا فصل سوم این انیمه محبوب ساخته خواهد شد، رئیس کرانچیرول، آقای پورینی، به ددلاین گفت: «امیدواریم این اتفاق بیفتد. تیم سازنده پروژههای زیادی در دست دارد. از آنجایی که این انیمه واقعاً محبوب است، تقاضای زیادی برای ادامه آن وجود دارد. بنابراین، باید زمان مناسبی را برای شروع فصل بعدی پیدا کنیم.»
Ghost of Tsushima و Demon Slayer
پورینی همچنین اشاره کرد که موفقیت سولو لولینگ تأثیر قابلتوجهی بر استراتژیهای کلی کرانچیرول گذاشته و حالا این شرکت با نگاهی گستردهتر به برنامهریزی برای آینده خود میپردازد. یکی از گامهای مهم در این مسیر، تولید انیمهای بر اساس بازی پرطرفدار Ghost of Tsushima است؛ عنوانی از استودیو Sucker Punch که داستان یک سامورایی را در دوران حمله مغولها روایت میکند. او در اینباره گفت:
موفقیت سولو لولینگ ما را تشویق میکند تا دست به تجربههای تازهتری بزنیم. Ghost of Tsushima مثالی از همین رویکرد است. این عنوان، یکی از IPهای برجسته در دنیای بازیهای ویدیویی است که میدانیم محبوبیت بالایی بین مخاطبان دارد. ما مشتاق هستیم ببینیم آیا میتوانیم موفقیت آن را در قالب یک انیمه تکرار کنیم یا نه.
ساخت این پروژه با همکاری چهار شرکت بزرگ یعنی Crunchyroll ،Aniplex ،Sony Music و PlayStation Productions در حال انجام بوده و پخش آن برای سال ۲۰۲۷ برنامهریزی شده است.
پیوندهای داخلی در امپراتوری سونی، در مورد انیههای سینمایی شیطان کش نیز قابل مشاهده است. در ماه سپتامبر، سونی نسخه سینمایی جدیدی از این مجموعه با عنوان Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Infinity Castle را در سینماهای آمریکا اکران خواهد کرد.
پس از موفقیت چشمگیر انیمه سینمایی Mugen Train در سال ۲۰۲۱ با فروش آغازین ۲۱.۲ میلیون دلار و انیمه سینمایی Swordsmith Village در سال ۲۰۲۳ با ۱۰.۱ میلیون دلار فروش افتتاحیه، حالا انتظارات از اقتباس جدید هاروئو سوتوزاکی از داستان کویوهارو گوتوگه بسیار بالاست.
آیا شما هم از هواداران انیمه های سولو لولینگ، شیطان کش و شبح سوشیما هستید؟ امیدهای شما بیشتر مربوط به کدام بخشهای داستان میشود؟ سرنوشت کاراکترها؟ روند داستان یا فکر دیگری است که ذهن شما را به خود مشغول کرده است؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید!
منبع:Deadline
سختترین بازیهای دنیای با چشمهای بسته؛ میزگیم با @hamid_scorpion
نظرات